موهامو چي كار كنم؟

2009/10/04 at 7:32 ق.ظ. 16 دیدگاه

از اونجا كه خانوم ها رو پيشونيشون از زمان تولد نوشته شده كه بايد در همه ي موارد تو زندگيشون سختي بكشن و اصلا معني نداره كه با آرامش يه كاري رو انجام بدن ، موقع مهموني رفتن و تولد رفتن و به خصوص عروسي رفتن هم از اين قاعده مستثني نيستن و بايد حدودا 3 يا چهار ماه قبلش به فكر مدل لباس و مو و كفش و آرايششون باشن.
حالا ما هم كه تو آذر ماه دو تا عروسي داريم و اون دو تا عروسي هم از نوع اقوام نزديك هستش بايد از الان به فكر لباس و مدل مو و مدل آرايش باشيم.
من هم كه از اين قاعده مستثني نيستم به فكر همين امورم و به يه مشكل اصلي كه بر خوردم مدل موهامه و واقعا نمي دونم بايد با موهام چه كار كنم.
اولا اينكه از شينيون كردن بدم مي آد و بعد هم اينكه از باز گذاشتن موهام هم خسته شدم . حالا هم اين وسط گير كردم و نمي دونم موهام رو بايد چي كار كنم و بدتر از همه اينكه يه مدل كه يه عروسي گذاشتم ، نمي تونم تو اون يكي عروسي هم همون مدل رو بذارم.
آقايون راحتن! يه كت و شلوار مي پوشن و فرت فرت اصلاح مي كنن و اون چهار تا دونه موهاشون رو هم يه ژل مي زنن و يا علي مدد گويان، پيش به روي عروسي مي رن!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ورزش و سياست مخترع پول

16 دیدگاه

  • 1. .:HoDa:.  |  2009/10/04 در 8:21 ق.ظ.

    اگر موهات صاف باشه خیلی کارا می شه کرد

    یه بار می تونی سشوار بکشی
    یه بار می توی اتو کنی موهات رو (من خودم اینو خیلی دوست دارم، خیلی راحته!)
    یه بار می تونی با دیسپانسیر فرش کنی (این خیلی ملوس می شه… البته باید وارد باشی تا قشنگ فر بشه)
    می تونی با سشوار لختش کنی و با یک کلیپس تزئینی دو طرف مو رو جمع کنی و ببری پشت سرت که هم پشتش خیلی قشنگ می شه، هم صورتت رو باز نشون می ده

    البته همه اینا بستگی به فرم صورت و حتی مدل ابروهات هم داره… ولی یه ذره خلاقیت، با حتی یه کش سر قشنگ، کلی می تونه خوشگلت کنه 😉
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    مي دوني ؟ آخه من يكي دو تا مشكل ندارم كه!!!!… موهام علاوه بر اينكه صافه، خيلي خيلي پر هم هستش و اگه بخوام اتو بكشم يا فرش كنم به طرز فجيعي بعد از يه مدت كلم بد مي كنه :دي

    • 2. .:HoDa:.  |  2009/10/04 در 9:53 ق.ظ.

      خب پس دور فر رو خط بکش!! مشکلت درست برعکسه منه!
      من موهام لخت و با تارهای نازکه که کم حجم نشونش می ده
      واسه همین با فر خیلی خوشگل می شه!
      .
      به نظرم برای تو اتو بهترین گزینه است چون حجم مو رو کم می کنه
      بعدش هم همون بستن یا جمع کردن یه قسمت از مو با یه گیره ای، گل سری، چیزی…
      ___________________________________________________________
      پري ناز:
      آره ديگه.واسه همين مي گم! با موهاي فر ميشم كله گنده!!!!:)

  • 3. آليس  |  2009/10/04 در 8:34 ق.ظ.

    منم عروسی دوستمه… رفتم موهای تا کمرم رو کوتاه کوتاه فشن زدم… حالا نمیدونم باید باهاش چیکار کنم… چه لباسی به موی کوتاه میاد؟ اسپرت یا مجلسی؟
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    😮 چطوري دلت اومد؟؟؟؟؟… ولي واسه عروسي لباس مجلسي خوب بايد بپوشي ديگه . اسپرت كه نميشه پوشيد

    • 4. .:HoDa:.  |  2009/10/04 در 9:55 ق.ظ.

      اگر عروسی دور باشه، یه کت و دامن شیک با موی کوتاه از همه چیز خوشگل تر می شه… مخصوصاً اگر مو رو که می گی مدل فشن زدی با ژل، خوشگل درستش کنی.. خیلی باکلاس می شه
      اما عروسی نزدیکان که نمی شه کت پوشید!! برو کلاه گیس بذار :mrgreen: (اسمایلی فوضول محله!!)
      _________________________________________________________________
      پري ناز:
      آره . واسه آليس كه موهاش كوتاهه كت و دامن خيلي شيكه!!!!…بعدش هم اختيار داري خانوووووم. اين چه حرفيه؟

  • 5. نقش ونگار  |  2009/10/04 در 8:52 ق.ظ.

    سلام
    ای پریناز . پس هم دردیم. به نظرم سلمانی هم نرو بعد از دوساعت فرقس نمی کند که می دانی .
    اما اگر با بیگودی ریز بپیچی و ماالشعیر .و بگذاری خوب خشک شه چند ساعت می مانه.
    بافتن هم بد نیست من برای اینچور مراسم می دهم سلمانی از پشتم ببافد. تا ته مجلس تقریبا می ماند.
    می توانی از این رنگهای فانتزی موقت هم استفاده کنی . با موقع بافتین توی موهات از این مومصنوعی های یک رنگ دیگر استفاده کند و حصیری بباقد.
    من ته تغاری با همین مشکل معمولا می ریزیم دورمان حرص همه در می اد.
    ___________________________________________________________
    پري ناز:
    سلام.
    من هم هميشه موهام رو مي ريزم رو دوشم و اونوقت نه تها حرص بقيه رو در مي آرم، حرص خودم رو هم در مي آرم. ديگه واقعا موندم چه كار كنم؟!:)

  • 6. alieh  |  2009/10/04 در 11:13 ق.ظ.

    :)))))

    می خواستم بگم فرش کنی خوشگل می شه، که دیدم قبلا یکی گفته و تو جوابشو هم دادی.
    خب بستگی به مدل لباست داره.
    این مدل ها رو ببین:

    http://celebrity-hairstyles1.blogspot.com/

    راستی برای مدل موهای آنجلینا جولی هم سرچ کن!

  • 7. alieh  |  2009/10/04 در 11:14 ق.ظ.

    کامنتم کو؟!!
    ________
    پري ناز:
    پيشي برد!:))))

  • 8. alieh  |  2009/10/04 در 11:29 ق.ظ.

    ای باباجان (با لهجه ی مازنی!!) من کلی واست لینک گذاشتم!!
    خب بستگی داره مدل لباست چه جوری باشه.
    واسه مدل موهای آنجلینا جولی سرچ کن! جدی می گم!

    اینا رو ببین:

    راستی من موهامو کوتاه کردما!:پی

  • 9. alieh  |  2009/10/04 در 11:31 ق.ظ.

    ای باباجان (با لهجه ی مازنی!!) من کلی واست لینک گذاشتم!! اون لینکارو می فرستم به ایمیلت.

    خب بستگی داره مدل لباست چه جوری باشه.
    واسه مدل موهای آنجلینا جولی سرچ کن! جدی می گم!

    راستی من موهامو کوتاه کردما!:پی
    _______________________________________________________________
    پري ناز:
    مرسي.
    :O جدي ؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟ كوتاهه كوتاه؟

    • 10. alieh  |  2009/10/04 در 11:55 ق.ظ.

      نه کوتاه پسرونه، ولی کوتاهدخترونه:دی نمی تونم از پشت ببندمش، در این حد. موهامو هم رنگ کردم!!! رنگ مامانم رو استفاده کردم:دی موهام یه درجه تیره تر شده!! من رنگ موهای خودمو می خواااام!!
      ____________________________________________________________
      پري ناز:
      آخيييييييييييييييييي! مباركه. پس حسابي تغيير كردي!!! بيا پيشم ديگه. دلم برات تنگ شده

  • 11. یه نقطه‌ای  |  2009/10/04 در 12:39 ب.ظ.

    الان که کلا موی باز مده . ولی می‌تونی از این گیس‌های شل و ول کنی .
    ______________________________________________________
    پري ناز:
    چطوريه ؟

  • 12. نونوش  |  2009/10/04 در 12:54 ب.ظ.

    موهاتو اتو کن همونطوری که دوستت گفت با یه کیلیپس خیلی خوشگل ظریف که مجلسی هم باشه دو طرفشو شل جمع کن ! بهت میاد… موهات صافه بریزی دورت هم خیلی قشنگ میشه ولی تکراریه دیگه …
    یه پیشنهاد دیگه هم دارم :دی
    روسری بذار :دی
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    آره. خودم هم اين مدل به نظرم خيلي خوبه. ولي خيلي تكراري ميشم. همه ي عروسي ها اينطوريم:)))))

  • 13. HaMi  |  2009/10/04 در 1:29 ب.ظ.

    اصولا چون من از اینجور چیزا زیاد سر در نمیارم سعی میکنم خودمو بکشم کنار و نظری ندم…
    هر جور صلاح میدونی 😀
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    آخي. خوب نظر بده !:دي اشكال نداره اگه نظر خنده دار باشه:)

    • 14. HaMi  |  2009/10/05 در 8:13 ق.ظ.

      یعنی ممکنه نظراته من خنده دار باشه :O:O باشه :(!
      __________________________________________
      پري ناز:
      خوب از نظر ما خانوم ها شايد نظرات شما آقايون يه كوچولوها، يه كوچولو خنده دار باشه!:-)

  • 15. ياسمن  |  2009/10/04 در 1:39 ب.ظ.

    من كه مي گم باز هم صافِ صافش كن و باز هم باز بزار و با يه گيره كوچك يه تكه اش رو ببند.فقط مدل جلوش رو تغيير بده مثلا برعكس هميشه كه كج مي ذاشتي،اين دفعه بده بالا
    البته اولش قد موهات رو كمي كوتاه كن
    ________________________________________________________________
    پري ناز:
    آره . به نظرم مي آد بايد همين كار رو بكنم!:))))

  • 16. بانو تمشكي  |  2009/10/05 در 4:57 ق.ظ.

    ببين خوب با ي ارايشگر صحبت كن . .

    نظرت رو بگو كه تو چه مايه ها دوست داري باشه . .

    اون هم نظرشو ميگه و اخرش بلاخره به تفاهم ميرسين . .

    اخه شينيون هاي امروز كه مثه قديم نيست !

    عروسي خوششششششش بگذره :پي

    اون بعضن خود خود پروم بود ديگه نه ؟! :ي
    ________________________________
    پري ناز:
    بابا آرايشگرا انقد اينروزا كلاس ميذارن .
    بعد هم كدوم بعضا؟:o


لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان