مهربون

2011/03/23 at 7:08 ق.ظ. 4 دیدگاه

اکثر دور و بری هام می گن من مهربونم.
مهربونی من می دونید در چه حدیه؟…در اون حد که موقع خواب یهو فک می کنم که ماهی کوچولوم مرده و می رم بهش سر میزنم و برای اطمینان از این مسئله ماهی خواب رو با تنگش تکون میدم و وقتی ماهی تقریبا سکته ی قلبی کرده رو از خواب بیدار می کنم ، از این اطمینان پیدا می کنم که نمرده و میرم می خوابم با خیال جمع.
حالا خودتون قضاوت کنید … من مهربونم یا مردم آزار؟:دی

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

اولین تجربه ی آشپزی فیدبرنر جدید

4 دیدگاه

  • 1. لبخند پنبه ای  |  2011/03/23 در 2:14 ب.ظ.

    به نظر من تو خیلی مهربونی ! خیلی !
    توو چهره ت غیر از زیبایی منحصر به فردت یه آرامش و مهربونیه خاصی داری دختر … !

    دلم برات تنگ شده …
    سال نوت مبارک ! امیدوارم یه سال عاشقونه و فوق العاده ایو پیش روو داشته باشی !!!
    :* :ایکس !

    • 2. پری ناز  |  2011/03/24 در 10:01 ق.ظ.

      به بههههههههه! عزیز دللللللل! مرسی از لطفت عزیزم. سال نو تو هم مبارک و ایشالله سال خیلی خوبی و خوشی رو بگذرونی!:X:X

  • 3. دختر نارنج و ترنج  |  2011/03/28 در 6:26 ب.ظ.

    سلااااام پریناز عزیزم
    سال نو مبارک دختر!!!!
    خوبی؟ کلللی وقت بود که ندیده بودم آپ کنی….
    انشالله که سال نو برات پر از شادی و سلامتی و روزهای خوب موفقیت باشه.. تو مهربونی! بی نهایت هم مهربونی… درکت می کنم که نگرانی.. اما خب ماهی گناه داره!;)
    سکته ش نده…

    • 4. پری ناز  |  2011/03/30 در 1:19 ب.ظ.

      سال نو تو هم مبارک عزیییییییزم. آره. یه مدت آپ نکرده بودم… الان فک کنم یه چیزیش شده ماهیهههه:( حرکت نمی کنه


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

