سئوال های جالب

2010/09/24 at 6:50 ق.ظ. 3 دیدگاه

کلا بعضی از مردم خیلی موجودهای جالبی هستن و سئوال های جالبی حالا چه از آدمای واقعی، چه از موجودات مجازی و سیستم های مجازی می پرسن.
به این صورت که از گوگل می پرسن که بعد از ثریا منوچهری چه شد؟

خوب خواهر من ، برادر من ، ثریا منوچهری مُرد دیگه! …دیگه چی شدن نداره که! کشتنش و بعد هم زن های محل شبانه فک کنم خاکش کردن و شوهرش هم دو فردای دیگش رف زن گرفت. خلاص.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

اندر حکایات سخنرانی پيش گويي

3 دیدگاه

  • 1. patog  |  2010/09/24 در 10:50 ق.ظ.

    پست های کوتاه و جالبی می نویسی

  • 2. دختر نارنج و ترنج  |  2010/09/24 در 5:23 ب.ظ.

    جالبه….
    راستش من نمی دونستم اینقدر گوگل قشنگ سوالای آدم رو جواب می ده. داداشم بهم یاد داد که سوالام رو ازش بپرسم… اما خیلی کمک می کنه ها!

  • 3. رها بانو  |  2010/09/28 در 3:10 ب.ظ.

    سلام
    حالا هر چی که شد !
    چه دردی از اون بیچاره ای که دیگه نیست دوا میکنه ؟! و چه دردی از پرسنده ی سوال ؟!!!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

