روزي مزخرف

2010/09/04 at 6:27 ق.ظ. 6 دیدگاه

از صبح كه اومدم فقط يه چند تا كارت زدم و دو سه تا فرم دادم كه ارباب رجوع پر كنه. هيچ كار ديگه اي نكردم.
اون دختره هي مي آد از جلوي اتاقمون رد مي شه و سرش رو مي گيره بالا كه انگار از يه مسابقه ي چه مي دونم خيلي خيلي بزرگ سر بلند بيرون اومده.
كلا روز خيلي خيلي مزخرفي رو دارم مي گذرونم.
كامپيوترم ويروسيه در حد خيلي خيلي زياد . جوري كه هر چند دقيقه يك بار مي پره بالا پايين.
از چهارشنبه بود فكر كنم اينترنتمون كه نه ولي جيميل و ايميلمون قطع بود و نمي تونستيم حتي با وي پي ان وارد فيس بوك بشيم. كلا اوضاعي بود واسه خودش.
از ديشب دوازده شب به بعد خود به خود ، يهويي مشكلات برطرف شد و ايميل و جيميل و فيس بوك و همه چي به طور خودكار درس شد.
مي رم كلاس آيلس. كلي كتاب و دفتر دستك با خودم آوردم سر كار تا بخونمشون ولي حتي از كيفم درشون هم نياوردم .
اه. كلا روز مزخرفي رو دارم مي گذرونم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

نگراني سودي نداره مهران مديري

6 دیدگاه

  • 1. دختر نارنج و ترنج  |  2010/09/04 در 9:01 ق.ظ.

    چی بگم پریناز عزیزم؟ می فهمم این روزهایی که مثل امروز تو مزخرف می شن چه انرژی از آدم می گیرن. انشالله که همه چی درست می شه…
    اینترنت منم دقیقا همین جور بود عزیزم.. غصه شو نخور!

    • 2. پری ناز  |  2010/09/04 در 9:50 ق.ظ.

      اون بشر به تنهايي مي تونه روزم رو خراب كنه.

  • 3. عاشق روانی  |  2010/09/04 در 2:40 ب.ظ.

    من یه عاشق روانی مغرورترین بودم اماخاک شدم شادترین بودم اماالان غمگین ترینم 10ساله شبوروزم شده اون تاحالا70.80باررفتم خواستگاریش عشق من دخترعمومه دخترفوق العاده خاصیه به حدی زیباست که وقتی جایی میره محاله براش خواستگار نیاداماخیلی مغروروسنگدله ازعشق هیچی حالیش نیست حال زار منومیبینه امابهم فحش میده ومیره 10ساله میگه دوسم نداره امامن روانیوارمیخوامش اون محل سگ هم بهم نمیذاره خوب حق داره اونقدخواستگاروعاشق داره که من براش هیچم تو17سالگی براش خواستگاردکتر مهندس میومد من نمیدونم خداچقدبراش وقت گذاشته که بدترین پسرهم که فقط پی عشق وحاله وقتی ایشونومیبینن دل ودینشونومیبازن بااینکه حجابش کامله ووقتی بیرونم میره سرش پایینه همه درحیرتن که پسراودختراوهمه ادماچرااینقددنبالشن من بااینکه بادیدن این صحنه هاروانی میشم امابارهادیدم چطوهرکی میبینتش حتی زناوبچه ها زل میزنن بهش حتی وقتی ویترین مغازه هارو نگاه میکنه حتی از شیشه مغازه همه نگاش میکننومحوزیباییش میشن عاشقتم ای سنگدل نامهربون من اخه من مگه چی کم دارم خونه ماشین باغهای شمال همه همه ارزونی تومن که شبوروزم شده نمازخوندن واسه تو وظیفمه اماچرانمیخوایم البته حقم داری ایشون تاحالا2نفرعاشقوفرستادن اون دنیاچندنفرم مثل من خودگشیاشون ناموفق بوده یکی ازعاشقاش 53باربخاطرش خودکشی کرده بودیعنی این براش نازمیکرداونم طاقت دوریشونداشت خودکشی میکردحتی یکبارخواسته بودباچاقوقلبشودربیاره میدونین من مطمئنم دختری توتاریخ قدایشون خاطرخواه نداشته ایشون حتی ژسراییروکه همش ژی عشق وحال بودنم عاشق کرده عشق زیباوملوسم قربون چشای سبزنازت برم دیگه نمیتونم دارم ازدوریت میمیرم درکم کن بهترین وعزیزترین کسم من بدون عشقم می میرم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامن بی نفسم میمیرم خدا هستیموازم نگیرمن بی اون میمیرم نفسم اونه اون خون تو رگهامه من بی اون اوارم بیچارم من سگ درخونشم نوکرشم حمالشم بهم بده عشقمو دوستای گلم دعام کنین به عشقم نفسم برسم

  • 4. عاشق روانی  |  2010/09/04 در 2:41 ب.ظ.

    دوسش داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم برام دعاکنین

  • 5. مهراوه  |  2010/09/05 در 12:58 ب.ظ.

    سلام عزیزم این قضیه ایمیلها دچار ویروسی به نام عمه مموت شده بود
    ان شاله روزهای خوش زیاد زیادی پیش روت باشه

  • 6. ليمو  |  2010/09/06 در 1:14 ب.ظ.

    خدا اين جور روزها رو از همه دور كنه به اندازه يه ماه از آدم انرژي ميكشه


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

