فقط همين مي تونه آرومم كنه

2010/08/29 at 7:42 ق.ظ. 3 دیدگاه

اونقدر از محيط كارم متنفرم كه ديگه كار كردن برام به منزله ي شكنجه شده .
نمي دونم به جرم چه كاري خدا محيط كار به اين آشغالي رو نصيبم كرده. زير آب زن داريم در حدي كه حاضرن تو رو به چشم يه آدم دزد و كثيف و حالا هر چي نشون بدن تا خودشون سر كارشون بمونن .
دارم دنبال كار مي گردم . يه كاري كه تو محيطش آرامش داشته باشم و 4 تا آدم درس حسابي و تحصيلكرده و با فرهنگ توش وجود داشته باشه.
هر روزم سر كار اعصاب خوردي و توبيخ و توهين شنيدنه.
ديروز به حدي شده بود كه با گريه از اون جا نيم ساعت زودتر اومدم بيرون و به اون كسي كه بيشتر از همه اذيتم مي كنه گفتم من از اين جا مي رم ، ولي نمي ذارم تو يكي هم اين جا كار كني.
ولي وقتي رفتم خونه و با خودم فكر كردم گفتم كه نه!ميرم تا چشش در آد و زماني از اون جا در مي آم كه كارمند يه جاي خيلي خيلي خوب شده باشم.
آدماي بي فرهنگ تو زندگي ما آدما اونقدر زيادن كه زندگي و محيط كار رو به آدم زهر مي كنن ( نه تنها محيط كار بلكه زندگي روزمره‌)‌
ديشب كه رفتم خونه پسورد مهم ترين ايميلم عوض شده بود . با هزار زور و زحمت تونستم پسوردم رو پيدا كنم . انقدر اون كسايي كه اين كار رو كردن بي عقل و كم مغز بودن كه نمي دونستن من خودم هفت ، هشت ساله اينترنت و ايميل و همه چي دارم و هر كاري دلم بخواد مي تونم انجام بدم و اطلاعات اينترنتيم اونقدر بالا هست كه در عرض يه ساعت ، بتونم پسوردم رو پس بگيرم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

فيس بوك نگراني سودي نداره

3 دیدگاه

  • 1. خانوم زیگزاگ  |  2010/08/29 در 6:37 ب.ظ.

    اينجور وقتا فقط بايد آروم باشي پريناز. گريه‌ي تو اونا رو شاد و خوشحال مي‌كنه. سعي كن آروم باشي تا در كمال آرامش تصميم بگيري. بي‌محلي تو بهترين راهه اينجور وقتا.

    از صميم قلبم اميدوارم خيلي زود كاري رو كه مي‌خواي پيدا كني عزيزكم.

    • 2. پری ناز  |  2010/08/30 در 5:09 ق.ظ.

      مرسي زيگزاگ عزيزم. دعا كن.

  • 3. دختر نارنج و ترنج  |  2010/09/01 در 8:38 ق.ظ.

    ای بابا… عجب آدم هایی هستن. خودتو ناراحت نکن. با زیگزاگ موافقم… عصبانیت و ناراحتی تو آدم های بی ارزشی مثل اونا رو خوشحال می کنه.
    خدا همیشه با توست این رو یادت باشه عزیزم.


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

