فيس بوك

2010/08/25 at 4:46 ق.ظ. 3 دیدگاه

يكي از دلبستگي هاي زندگي من اينه كه صبح به صبح بيام سر كار و بشينم توئيت هاي دختر حاجي رو بخونم . توئيت مي نويسه و يهو مي بينين تو توئيت هاش طرف رو پودر كرده .
حالا من تو فيس بوك اسمم رو عوض كردم و اسم حامد رو گذاشتم . عكسم رو هم همين طور. اون وقت اين بشر اومده و به حدي من رو پودر كرده كه خودم خجالت زده شدم :)))… دختر حاجي جان شرمنده .
اون ماچ و موچ ها رو هم نگرانش نباش. حامد زياد سر نمي زنه به فيس بوك . همچنان منم كه مي آم:)))

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

زنگ هر چیزی فقط همين مي تونه آرومم كنه

3 دیدگاه

  • 1. Lady HoDa  |  2010/08/26 در 7:28 ق.ظ.

    تو کجای فیس بوکی؟؟
    وبلاگ که نمی نویسم… دلم براتون می شه قد کف پای مورچه! *

    • 2. پری ناز  |  2010/08/28 در 1:25 ب.ظ.

      هدی آی دی فیس بوک رو بذار ADD کنم

  • 3. دختر نارنج و ترنج  |  2010/08/28 در 10:26 ق.ظ.

    خب مادر چرا اسمت رو تغییر دادی مردم رو به اشتباه می ندازی؟؟؟
    اما بد نیست یه وقتایی عکس العمل دیگرون رو دیدن… جالب بود!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

