شرح حال

2010/08/22 at 7:49 ق.ظ. 7 دیدگاه

دارم مي جنگم. تو محله كارم دارم مي جنگم. دارن اذيتم مي كنن. سر به سرم مي ذارن . كارايي كه ازشون مي خوام رو برام انجام نمي دن .
فقط با هم اتاقيم هيچ نوع مشكلي كه ندارم هيچ ، تازه كلي هم با هم خوبيم.
گاهي وقتا به سرم مي زنه ديگه نيام . ولي مي آم . به كوري چشاشون. من چرا نيام ؟ خودشون نيان!
ولي خوب تو فكر كار ديگه هم هستم .
يه مدت كه ننوشتم واسه اين بود كه فيلتر شكن خوب نداشتم . آخه مديريت وبلاگم فقط با فيلتر شكن باز مي شه.
ديگه از امروز دوباره مي خوام روزانه نويسيم رو شروع كنم.
يعني چي كه من اين همه مدت ننوشتم ؟
راستي اين جا بارون مي آد شديد. البته صبح اينطوري بودا!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

فاصله ها زنگ هر چیزی

7 دیدگاه

  • 1. غرغرو  |  2010/08/22 در 12:51 ب.ظ.

    اگر بدوني چقدر بهت حسوديم شد وقتي گفتي اونجا بارون مياد .
    خيلي ذوق كردم از نوشتنت خيلي وقت بود كم پيدا بودي و جات خالي بود:)

    • 2. پری ناز  |  2010/08/22 در 2:32 ب.ظ.

      مرسی

  • 3. shalil  |  2010/08/22 در 4:00 ب.ظ.

    خوشحالیم و منتظر که باز هم بنویسی.

  • 4. غزلک  |  2010/08/22 در 5:50 ب.ظ.

    خوشحالیم که دوباره می نویسی

  • 5. نقش ونگار  |  2010/08/22 در 7:49 ب.ظ.

    سلام خوشامدی پرینار
    بنویس و یادت باشه دلمان تنگ می شه

  • 6. دختر نارنج و ترنج  |  2010/08/23 در 10:21 ق.ظ.

    وااااااای سلام پریناز
    چقدر خوشحال شدم دیدم دوباره نوشتی..
    متاسفم که توی محل کارت مشکل داری. چقدر هم سخته… درکت می کنم حسابی. امیدوارم که اوضاع بر وفق مرادت بشه و همه ی مشکلات حل بشن.
    خوش به حالتون که بارون دارید! جای ما رو هم خالی کن لطفا…
    باز هم تبریک می گم برگشتنت رو.. هر روز منتظرم برای نوشته هات عزیزم…

    • 7. پری ناز  |  2010/08/23 در 12:42 ب.ظ.

      به نارنج و ترنج ،نقش و نگار،غزلک ،شلیل ممنونم بچه ها


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

