محاکمه

2010/06/21 at 5:18 ق.ظ. 10 دیدگاه

وقتی که هنوز یکی دو ساعت از نوشتن پست قبلیم نگذشته بود ، تا بلاگم رو باز کردم، دیدم فیلتره. با خودم گفتم حتما اشتباه شده و زودی باز می شه. رفتم صفحه ی اصلی خود ورد پرس رو باز کنم که دیدم اون هم فیلتر شده.
آقایون زده بودن کل وردپرس رو فیلتر کرده بودن.
تصمیم داشتم که هیچ وقت دیگه ننویسم. این دومین بار بود که فیلتر شده بودم . یه دفعه پارسال همین موقع ها و یه دفعه هم امسال.
ولی بعد این فکر گفتم یعنی با این کارم دارم جا رو خالی می کنم. دارم میرم پی کار خودم و حرف ها و کارهای اون ها رو قبول دارم.
نوشته هام نه بعد سیاسی داره و نه هیچ چیز دیگه.
نوشته هام حرف دله. هر چی که به مغزم می آد رو می نویسم. تا قبل از این سانسور بسیار تو نوشته هام بود اما از این بعد…
تا ببینم خدا چی می خواد.
زیگزاگ عزیز و دوست داشتنیم برام فید برنر ساخته . اگه دلتون می خواد که از گوگل ریدر مطالبم رو بخونین این آدرس رو ادد کنین.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

درد دل اندر احوالات چند روز گذشته ي من

10 دیدگاه

  • 1. تارا میرکا  |  2010/06/21 در 10:10 ق.ظ.

    وای خدا رو شکر درست شد وبلاگت
    همه ش داشتم با خودم فک می کردم حالا که فیل/تر شدی چه جوری بهت دسترسی داشته باشم!
    خوشحالم عزیزم
    در ضمن دیگه لطفا از این تصمیما نگیر! یعنی چی که تا تقی به توقی خورد میگی دیگه نمی نویسم؟
    دیگه نشنوما
    بوس

    • 2. پری ناز  |  2010/06/22 در 3:24 ق.ظ.

      سلام. خوبی عزیز دلم؟! ….فیلترم مگه برداشته شده؟!…من که خودم هنوز فیلترم. … راستی اگه هم نخوام روزی بنویسم مگه می شه بهت نگم؟

  • 3. اریانا  |  2010/06/21 در 12:46 ب.ظ.

    آدم میمونه از دست اینا سرشو به کجا بکوبونه

  • 4. نقش و نگار  |  2010/06/21 در 8:10 ب.ظ.

    سلام واقعا فیلترت برداشته شده؟ من سر همین لجم گرفت. هر وبلاگی که باز می کنم فیلتر است. مجبورم فیلتر شکن باز کنم .
    به هرحال امید وارم که این بازی شون تمام شه. مردیم از دستشون.

    • 5. پری ناز  |  2010/06/22 در 3:22 ق.ظ.

      سلام. نه برداشته نشده. من با فیلتر شکن نوشتم

  • 6. ماهان  |  2010/06/23 در 5:58 ق.ظ.

    اگه به مامانت نگفتم؟

    • 7. پری ناز  |  2010/06/23 در 7:16 ق.ظ.

      چیو؟

  • 8. احسان  |  2010/06/27 در 5:29 ق.ظ.

    1- اينجا فيلتر نيستي ….
    2- زيگزاگ بانويي براي تمام فصول!!!
    3- شما خودت يه پا بعدي!!!!

  • 9. غزلک  |  2010/06/27 در 5:59 ق.ظ.

    آدمو مجبور میکنن دیگه

  • 10. Miss.Silent  |  2010/06/28 در 6:54 ق.ظ.

    واسه منــم فیلتــر نیستی!!

    چرا آپ نمیکنی!؟ 😦


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

