درد دل

2010/06/13 at 3:41 ق.ظ. 4 دیدگاه

سکوت مردم رو که می بینم از همشون متنفر می شم. سکوتی که داره دیوونم می کنه. ساعت 10 که می شه تو این روزای خرداد گوش به زنگ وایمیسم که ببینم صدایی از بیرون می آد یا نه؟!
نه هیچ خبری نیست. همه دارن وی او ای می بینن و منتظرن که یکی راه رو براشون باز کنه.
همش با خودم می گم کدومشون الان به فکر ندا هستن؟ ندایی که جون دادنش رو همه دیدیم. ندایی که هممون سناریوهای مختلف از کشته شدنش رو دیدیم.
ندایی که هممون اون صورت زیبا و اشک های مادرش رو دیدیم. ندایی که هممون کم کم یک بار بعد دیدن فیلم کشته شدنش بهتمون زد.
ولی اون بهت زدن ها و اون گریه کردن ها و اون فحش دادن ها به کجا ختم شد؟
به اون جایی که الان تو سالگردش هیچ کدوممون ککمون هم نمی گزه!
رهبر گروهی که مردم جونشون رو به خاطر اون از دست دادن جا زده! مردمی که یه سری افراد به خاطر اون ها جونشون رو از دست دادن ترسیدن.
همه می گن. ترس برادر مرگه.
من می گم. من نمی ترسم و از مرگ ندا و نداها بعد از گذشت یک سال همچنان خشمگینم و شاید خشمگین تر هم شدم.
خشم ِ من ممکنه بخواد کار دستم بده. ولی من از این مردم ترسو بیزارم.
بیزار

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

پیام دریافتی محاکمه

4 دیدگاه

  • 1. درنا  |  2010/06/13 در 4:51 ق.ظ.

    دمت گرم ……… همین

  • 2. ماهان  |  2010/06/13 در 7:10 ق.ظ.

    عزیزم تو چرا فکر میکنی همه ی اتفاقات باید یکشبه بیفته تو مگه چه انتظاری داشتی که حالا انقدر عصبانی هستی ببخشید پرینازم این جور موضع گیریها معمولا ناشی از تحلیلهای غلط از کل ماجرا ست عزیزم یادت نره که این جریانی که الان برنده است در مقایسه با کل تاریخ یک زنگ تفریحه همه چیز درست میشه اینو مطمین» باش فقط کمی صبر کن
    فعلا تو فقط به هفته ی آینده فکر کن و اینقدر عصبانی نباش ودر ضمن نفرت چیز خوبی نیست بخصوص اگر نفرتت از این مردم گرفتار باشه

    • 3. پری ناز  |  2010/06/13 در 7:17 ق.ظ.

      مردم گرفتاری که نه به فکر خودشونن و نه به فکر بچه هاشون به چه دردی می خورن؟!!!!!….مردم نداها رو فراموش کردن!

  • 4. غزلک  |  2010/06/13 در 7:29 ق.ظ.

    چی بگم والا


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

