مهم بودن من!

2010/05/26 at 12:32 ب.ظ. 8 دیدگاه

نمی دونم چرا اینطوریه که تو این دنیا این من هستم که فقط نباید دل کسیو بشکونم.
اصلا مهم نیست که کسی من رو اذیت می کنه ، مهم اینه که من کسی رو اذیت نکنم.
مهم نیست که کسی من رو ناراحت کرده باشه، مهم اینه که من کسی رو ناراحت نکنم.
مهم نیست که کسی با من بد حرف بزنه ، مهم اینه که من با کسی بد حرف نزنم.
مهم نیست که کسی تلاش من رو نادیده بگیره. مهم اینه که من تلاش کسی رو نادیده نگیرم.
مهم نیست که من عصبانی بشم، مهم اینه که من کسی رو عصبانی نکنم.
و خیلی مهم های دیگه.
حس راضی نگه داشتن همه از خودم چیزیه که تو وجودمه و این خیلی بده و این می شه که همیشه همه ازت طلب دارن.
فعلا اعصابم از دست یه عده به شدت خورده.

Entry filed under: عمومی.

مبارزه با خواب ما مدرنیم

8 دیدگاه

  • 1. اریانا  |  2010/05/26 در 1:56 ب.ظ.

    همه اینا واسه اینه که وجدان داری. دیگران برات مهمن و دوست داری به حقوقشون احترام بذاری حتا وقتی احترام نمی بینی. مسئله فقط سر اینه که کسی همچین حس هایی داشته باشه یعنی اینکه از بقیه بیشتر میفهمه و بیشتر قدرت درک داره. با همون فهم و قدرت درک همونایی رو که ازشون عصبانی هستی میبخشی. چون میدونی درک درستی از تو و اطراف خودشون ندارن.

  • 2. اریانا  |  2010/05/26 در 2:02 ب.ظ.

    لینکت کردم عزیز

  • 3. alieh  |  2010/05/26 در 4:47 ب.ظ.

    به هر حال پیش میاد زمانی که آدم طوری حرف می زنه یا رفتار می کنه که ممکنه بقیه از دستش واقعا ناراحت بشن. ولی بعد حق رو به جانب خودش می ده و می گه «چرا همه ش من باید مواظب باشم کسی ناراحت نشه در حالی که بقیه منو ناراحت می کنن.» و این آدم خودش متوجه نیست که گاهی رفتارهاش واقعا ناراحت کننده هست.
    ما همه آدمیم و مثل هم. تو هم ممکنه خیلی وقتا خیلی ها رو ناراحت کرده باشی و متوجه هم نشده باشی یا این که حق رو به جانب خودت بدی. همه گاهی همین جوری هستن و این بین آدم ها یه امر می شه گفت طبیعیه. حالا تفاوت انسان ها در همینه که یه عده cool هستن و یه عده بسیار حساس! اگه خیلی حساس باشی، فکر می کنی همیشه تو قربانی هستی. در حالی که این طور نیست.
    🙂

  • 4. غرغرو  |  2010/05/26 در 6:33 ب.ظ.

    فكر ميكنم ادمها بعد از يكك مدتي عادت مي كنند به محبت يا خدمتي كه بهشون ميشه .طوري كه فكر ميكنند طرف ديگه اين كار جزو وظايفش شده.

  • 5. هونیا  |  2010/05/27 در 4:09 ق.ظ.

    راه حلی پیدا کردی بگو

  • 6. نقش ونگار  |  2010/05/27 در 7:47 ب.ظ.

    سلام پست خوبی بود.
    همیشه شاد باشی.
    تازه باز هم همه راضی نمی شوند.

  • 7. HaMi  |  2010/05/30 در 2:49 ب.ظ.

    همه ی اینا در برابر من مهمه ولی هیچکدوم عملی نمیشن :(( 😀

  • 8. تارا میرکا  |  2010/06/02 در 8:24 ق.ظ.

    منم گاهی اینجوری فک می کنم


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

