مقایسه

2010/05/22 at 8:23 ق.ظ. 12 دیدگاه

یه مدته رفتم تو کوکه این آدمایی که فیس بوکشون 170 – 80 تا دوست داره. دائم دارم از خودم می پرسم یعنی اینا همه رو می شناسن؟ یعنی اینا با 170 – 80 نفر دوستن؟ یعنی اینا انقدر روابط اجتماعیشون بالاس؟اونوقت من!

Entry filed under: عمومی.

رفتار نادرست مبارزه با خواب

12 دیدگاه

  • 1. خان عمو  |  2010/05/22 در 8:59 ق.ظ.

    کمیت مهم نیست.باید به فکر کیفیت بود.

    • 2. پری ناز  |  2010/05/22 در 9:12 ق.ظ.

      :))

  • 3. alieh  |  2010/05/22 در 9:37 ق.ظ.

    نه! اصلا ربطی نداره! من خودم – باور کن – نمی دونم چند تا تو فیس بوک دوست دارم. بالای 150 تا! از بین این آدما ، شاید فقط با 50 تاشون ارتباط واقعی یا مجازی داشته باشم و باهاشون دوست باشم. حالا من کاری به کار بقیه که 1000 تا دوست دارند تو فیس بوک ندارم که هدفشون چیه. خودم هیچ وقت الکی کسی رو اد نمی کردم تو سایت های ارتباط اجتماعی دیگه. اما فیس بوک بازی های زیادی داره که این بازی ها، اجتماعی هستند. یعنی باید تو مثلا تو فارمویل و یوویل، همسایه داشته باشی. هرچقدر همسایه هات بیشتر باشن، بازی بهتر می شه. واسه این که بتونی همسایه داشته باشی، باید کلا آدما رو تو بیاری تو لیست دوستات تا بعد بتونی درخواست همسایه شدن بدی. من از وقتی اومدم تو این بازیا، همه اش درخواست اد می شه بهم، چون همه دنبال همسایه می گردن. منم خیلی هارو اکسپت می کنم. هرچند خیلی وقته نتونستم بازی کنم. واقعا این بازیا اعتیاد آورن. اولا تمام بدنم درد می کرد وقتی نمی تونستم صفحه بازی رو باز کنم:دی

    از بین این آدما که دنبال همسایه می گردن، اکثرشون خارجی اند. نمی دونم چرا ایرانی ها کمتر بازی می کنن! ولی کم کم آدم باهاشون آشنا می شه. خیلی هاشون خیلی باحال و دوست داشتنی هستن. خداییش دوستای خارجی اینترنتی خیلی بهتر از دوستای ایرانی اینترنتی ان. من چند تا دوست از قبل – مثلا از زمان 360 – دارم که تا الان با هم ارتباط داریم. البته الان من کمتر تو فیس بوک فعالیت می کنم. وی پی ان مسدود شده واسه من، با فیلترشکن ها راحت نمی شه کار کرد.

    • 4. پری ناز  |  2010/05/22 در 11:05 ق.ظ.

      این طوریه پس؟!!!!!!!!!!!! نمی دوسنتم! انقده غصه می خوردم:(

  • 5. هونیا  |  2010/05/22 در 1:03 ب.ظ.

    اونام با این خوشن

  • 6. ليمو  |  2010/05/22 در 2:01 ب.ظ.

    واي من كه اصلا دوست ندارم اينهمه دوست دور ورم باشه
    من 10 تا دوست ولي دوست واقعي رو يه 100 تا دوست ولي الكي ترجيح ميدم

  • 7. دختره  |  2010/05/22 در 4:13 ب.ظ.

    به نظرم اصلا ربطی نداره البته معمولا دانشجوها تعداد دوستاشون بیشتره چون تو دانشگاه همه همدیگرو ادد میکنن.

  • 8. آوامین  |  2010/05/22 در 6:39 ب.ظ.

    یه مثل معروفی هست میگه تعداد زیاد دوست یعنی داشتن هیچ دوست !
    🙂

    بعد هم به پایین دستیت نگاه کن بعد به خودت امیدوارباش …
    یه چیز دیگه هم هست اونم اینکه مثلا من به خاطر امنیت شاید 10 در صد دوستام میدونن فیس بوک عضومو فلان وبهمان و اینه !

  • 9. احسان  |  2010/05/23 در 8:36 ق.ظ.

    هيش رفطي نناله …
    من خودم 500 تا دوست دارم تو فيشششش بوک! ولي 300 – 350 تا شونو نميشناسم!!!!!!!

  • 10. نقش ونگار  |  2010/05/23 در 8:47 ب.ظ.

    سلام پری ناز امید وارم شایعه نباشه.
    من تو فیس بوکم مثلا 30 نفر را خوب مب شناسم بقیه همه مجازی هستند وبلاگ نویس و خبرنگار وعکاس و کاریکانوریست مثلا ابطحی.
    نه دلیل روابط عمومی بالا نیست . ممن کلا روابط عمومی ام قوی نیست.
    اما با یک سری ادم دوست می شه برای یک عده دلش تنگ می شه. خبر نداری با یکی به هوای مهراوه چت کردم بعد فهمیدم اصلا آقاست!!

  • 11. manizheh  |  2010/05/26 در 12:46 ب.ظ.

    اوایل که وارد فیسبوک شدم دوستای برادرم اد کردم آخه نمی دانستم این شبکه چه مدلیه ولی بعد دیدم خوبم نیست همه را ادد کرد به نظرم حداقل یک کم بهتره طرف را بشناسه و بعد اد کنه ولی به هر حال اضافه کردن دوستان در بعضی موارد خوبه زیرا با روحیه افراد می توان آشنا شد .

  • 12. HaMi  |  2010/05/30 در 2:51 ب.ظ.

    وقتی 180 تا دوست داشته باشی و هیچکس در مواقع ضروری کمکت نکنه چه فایده !!!
    مهم 1 رفیقه اونم واقعیش !


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

