بازی

2010/05/15 at 10:32 ق.ظ. 12 دیدگاه

بازی این روزای وبلاگستان اینه که باید حدس بزنیم و بگیم که 5 نفر از دوستای وبلاگیمون تو 5 سال آینده در چه وضعیت و حال و روزی هستن؟!

من هم شروع می کنم:
خانوم زیگزاگ و آقای زیپ: ازدواج کردن. دارن سی سی و بچه هاش رو بزرگ می کنن. زیگزاگ داره آخرای فوق لیسانسشو می خونه و آقای زیپ هم یه شغل دولتی داره!!!!. همچنان وبلاگشون رو می نویسن و اون آرم سیاه و سبز رو هم برداشتن از اون بالا . آخه ….
ویولت: روند بهبود بیماریش خیلی بیشتر از پیش سریع و تند شده، آخه داروی درمان بیماری ام اس به طور کامل کشف شده. همچنان با امید هستش و عشقش هم روز به روز نسبت بهش زیاد تر می شه. داره تو مسابقه ی عکاسی شرکت می کنه . فیلمنامش تموم شده و فیلمش هم ساخته شده. شر آدمای مزاحم وبلاگش هم کم شده چرا که …
تارای بی پروا: تارا داره دکترا می گیره. دیگه وبلاگ نداره.عوضش سایت داره. همچنان می نویسه و سایتش تو دویچه وله مقام کسب می کنه. 2 ساله با رضا ازدواج کرده و سر خونه زندگی خودشونن. یه بار اومده رشت و همدیگه رو دیدیم.
ماه مون: برای همیشه به انزلی نقل مکان کردن. یه دختر خانومه خوشگل و چش و ابرو مشکی هم هر جا می ره دنبالشه. نوشته هاش رو چاپ کرده و به من هم یه دونش رو تقدیم کرده.
عالیه: نقاش و مترجم بزرگی شده. خودش یه دارالترجمه باز کرده. یه ساله ازدواج کرده . با شوهرش داره دنباله کارای اقامتشون برای آلمان می رن و می آن . بهشون قول دادن که تا 2 ماه آینده درس شه.


این از پیشگویی من:))) …حالا شماها شروع کنین.

Entry filed under: بازي.

بخوانیدش! دوستام؟!

12 دیدگاه

  • 1. ماه مون  |  2010/05/15 در 11:56 ق.ظ.

    یعنی هلاک این پیشگوییت هستم پری ناز.
    اگر اون انتقالی بشه چی میشههههههههههههههههههه

    • 2. پری ناز  |  2010/05/15 در 12:09 ب.ظ.

      :)))))

  • 3. تارا میرکا  |  2010/05/15 در 1:43 ب.ظ.

    اولش سریع تو اسما نگاه کردم به این امید که منم توش باشم!! یعنی به این میگن عقده ها!!!!
    وای پریناز هنوز دارم می خندم! یعنی من رسما اعلام می کنم عاشقتم! :)))))))))
    راستی! به نظرت تا 5 سال دیگه من خوب نمیشم یعنی؟ D: حالا ببین نمی تونی یه کاریش بکنی؟! باور کن من تابستون می خوام سلول بنیادی مصرف کنما! (حالا می خواستم اینو نگم به کسی بذارم بعدا تو وبلاگ خودم عنوان کنم! دیدی نذاشتی؟!)
    ولی از شوخی گذشته مرســــــی که در مورد من پیش بینی کردی. به قول ماه مون یعنی من هلاک این پیشگوییت هستم!
    فقط یه نکته: تنها چیزی که تو برنامه م نیست ازدواج با رضاست!
    راستی! حالا تا من بیام انزلی 5 سال طول می کشه! خب نمیشه تا اون موقع یه بار تو بیای شیراز؟! D:

    بوووووس

    شاید منم بازی کردم!

    • 4. پری ناز  |  2010/05/15 در 5:37 ب.ظ.

      من هم کشته مردتم دیگه دختر جان:)))))… خوب شدن تو که رو شاخه!!!!مگه می شه با اراده ای که تو داری خوب نشی؟!!!!!

  • 5. خانوم زیگزاگ  |  2010/05/15 در 1:44 ب.ظ.

    فكر كن ما قراره طبق پيشگويي تو تا 5 سال ديگه ازدواج كنيم و بچه‌دار هم بشيم!!! حالا كه فكر مي‌كنم مي‌بينم هيچ‌وقت ندارم ديگه!! نمي‌شه وقتشو بيشتر كنيد؟ ((((:

    مي‌گم من چقد عقايد و علايقم به عاليه شبيه‌ها… منم عشق نقاشي و مترجمي دارم!!!

    • 6. پری ناز  |  2010/05/15 در 5:37 ب.ظ.

      خو واسه همینه که من هر دوتاتون رو دوس دارم دیگه! هم تو ، هم عالیه!

  • 7. alieh  |  2010/05/19 در 1:26 ب.ظ.

    چه بازی جالبی! به این می گن رامونا بازی!:)) از اون بازیاست که مخصوص ددن انرژی مثبت به آدماست!
    خدا از دهنت بشنوه! ولی من دارلترجمه نمی خواااام! خب حالا اگه داشته باشمم عیبی نداره:دی ولی یه کار مهیج برام پیش بینی کن، مثلا … جهانگردی:دی آمازون گردی مثلا:دی! سرخ پوست شناسی!! حالا خود دانی، فقط پشت میز نشینی نباشه!
    خیلی وقته نقاشی نکردم:(
    راستی امروز رفتم دنبال مهندس پیوست . یادته؟ خیام!
    سوییس در اولویت قرار داره، بعد آلمان، بعد گزینه های بعدی:دی

    تو هم 5 سال دیگه …. و اون یکی فسقلیه چی بود اسمش؟ دارن از سر و کول تو و حامد بالا می رن! چقدر شلوغ می کنن نمی ذارن من پیش بینی کنم!!!!!!!! ئه بچه جون نکن این کارو!!!!!!
    :دی

    • 8. پری ناز  |  2010/05/19 در 6:26 ب.ظ.

      پیش اون چرا؟ می خوای بری کلاس؟

  • 9. manizheh  |  2010/05/20 در 3:19 ب.ظ.

    سلام
    به این ایمان دارم همه این آرزوها به حقیقت می پیوندد 😉
    اما یک سوال چرا وبلاگتان یک خط مشکی دارد؟!

    • 10. پری ناز  |  2010/05/20 در 5:34 ب.ظ.

      نواز مشکی اش قدمتش به حدود یک سال می رسد. برگردید به سال گذشته و ببینید چه شده است.

    • 11. پری ناز  |  2010/05/20 در 5:34 ب.ظ.

      نواز مشکی اش قدمتش به حدود یک سال می رسد. برگردید به سال گذشته و ببینید چه شده است.

  • 12. دوشیزه - متولد اسفند  |  2010/05/27 در 5:10 ب.ظ.

    بازی جالبی بود… خیلی خوشم اومد از پیش بینی هات


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

