هاچ که می گن ، من و خواهرمیم

2010/05/08 at 12:04 ب.ظ. 8 دیدگاه

کلا یه سری آدما هستن که تلفن همراه رو فقط و فقط برای دق دادن کسی که بهشون زنگ می زنه گرفتن. این طور آدما تو بخوای آتیش هم بگیری خدای نکرده جواب تلفنت رو نمی دن و مطمئنا با اینکه می شنون می گن ، بیخیال. بعدا خودم بهش زنگ می زنم و می گم نمی تونستم جواب بدم یا می گم نشنیدم. وای ببخشید.
مامان من تو زمره ی اون آدم هاست که اگه خودت رو بکشی و زنگ بزنی بهش جواب تلفنش رو نمی ده. می آد هم خونه بهش می گیم تلفنت رو چرا جواب ندادی؟!در کمال خونسردی می گه شنیدما! دستم پر بود نتونستم جواب بدم یا می گه شنیدما ولی شماها که می دونستید من کجام؟
حالاواسه خاطره همینه که همیشه من و خواهرم هاچ زنبور عسل هستیم و در جستجوی مادرمون:))

Entry filed under: عمومی.

بد حجاب _

8 دیدگاه

  • 1. شهر خوبان  |  2010/05/08 در 12:14 ب.ظ.

    جالب بود

  • 2. غزلک  |  2010/05/08 در 3:10 ب.ظ.

    منم تقریبا همینطوریم ولی من صدای زنگ رو نمیشنوم!

  • 3. مونا  |  2010/05/08 در 3:33 ب.ظ.

    مامان یه همچین شکلیه چون اکثر اوقات سرش شلوغه اگه کاری باهاش داشته باشی حتما باید حضوری بهش بگی چون گرفتنش خیلی مشکله

  • 4. نقش ونگار  |  2010/05/08 در 5:58 ب.ظ.

    سلام
    پری ناز شکر کن که مامانت گوشیش را با خودش می بره. مال من که همیشه خونه است. رو سایلنت.
    اصلا وقتی بچه ها به آدم زنگ می زنن یک جای کار داره می لنگه. یعنی بهشون خوش نمی گذره یاد مامانه افتادن.
    جواب که دادی باید نیم ساعت بعدش در خدمتشون باشی. همون بهتر که جواب ندی. بعدا می بینی بهشون زنگ می زنی دیگه.

    • 5. پری ناز  |  2010/05/08 در 6:17 ب.ظ.

      :)))

    • 6. پری ناز  |  2010/05/08 در 6:17 ب.ظ.

      :))))

  • 7. alieh  |  2010/05/09 در 4:22 ب.ظ.

    :))))

  • 8. نوستالوژی  |  2010/05/10 در 11:12 ق.ظ.

    آخ آخ که داغ دلمو تازه کردی…معلومه هاچ زنبور عسل تو جامعه ما زیاده…مامان منم همیشه جمله دومو میگه


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

