احوالات این روزهای من

2010/05/02 at 1:51 ب.ظ. 7 دیدگاه

نوشته هام مناسبتی شده و اصلا از این موضوع راضی نیستم.
از صبح که بیدار میشم، می رم سر کاروشب ساعت 9 شب بر می گردم خونه.( البته روزایی که آموزشگاه هم داشته باشم) بقیه روزا ساعت 7!
همیشه حرفم این بود که من عاشق کارکردنم و کار باعث این میشه که فرد احساس مفید بودن کنه.ولی الان هی با خودم می گم الان که همه چیزه زندگی من شده کار ، چه طور می تونم به کارای دیگه ی زندگیم برسم؟!
دیگه حتی وقت اینکه بخوام به دوستام یه اس ام اس خشک و خالی هم بزنم ندارم.
همیشه برام بی معنا بوده که یه عده می گفتن اصلا وقت نداریم و نمی تونیم به کارامون برسیم و وقت کم می آریم. ولی حالا بعد از گذشت حدودا یه هفته از کارمند شدنم خودم به این نتیجه رسیدم و دارم می بینم به شخصه به کارایی غیر از کارای اداره و آموزشگاه نمی رسم.
حتی نمی رسم افسانه ی افسونگر ببینم.

Entry filed under: عمومی.

چوب معلم زنان خانه و بیرون

7 دیدگاه

  • 1. Hami  |  2010/05/02 در 3:31 ب.ظ.

    دقیقا همینطورهږږ هر کی از بیرون به این قضیه نګاه میکنه نمیتونه درک کنه آدم چی میګه ، همین سربازی ، من ۱ ماه اول کل برنامه هام بهم ریخته بود، اصلا نمیدونستم چیکار کنم، تا اینکه بعه یه مدت ابه این شرایط عادت کردم، تو هم همینطوری 😉

    • 2. پری ناز  |  2010/05/02 در 5:08 ب.ظ.

      خداکنه حامد!

  • 3. تارا میرکا  |  2010/05/02 در 4:06 ب.ظ.

    با اینکه من کارمند نیستم حستو درک می کنم پریناز

    • 4. پری ناز  |  2010/05/02 در 4:14 ب.ظ.

      :-<

  • 5. نقش ونگار  |  2010/05/02 در 4:51 ب.ظ.

    سلام
    پریناز نازنینم روزت مبارک دخترم.
    مثل من شدی. حمام هم وقت نمی کنم برم.

    • 6. پری ناز  |  2010/05/02 در 5:06 ب.ظ.

      بانوی عزیز روز شما هم مبارک!

  • 7. دختره  |  2010/05/02 در 6:15 ب.ظ.

    عزیزم خسته نباشی:*


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

