روزت مبارک

2010/05/01 at 9:12 ق.ظ. 6 دیدگاه

اول که خواستم این پستو بنویسم گفتم بذار معنی کارگر رو پیدا کنم.
خیلی راحت بعد از یه جستجوی 10 ثانیه ای معنیش رو پیدا کردم.
کارگر یعنی کسی که رنج می برد و زحمت می کشد.
به همین راحتی .
ولی من می خوام یه چیز دیگه هم بهش اضافه کنم.
کارگر یعنی کسی که رنج می برد و زحمت می کشد و دستمزدی دریافت نمیکند.


تو بالاترین یه جمله ی خیلی جذابی خوندم:
از زبون کارگرای کارخونه ای نوشته شده بود:
کارگر عزیز روز بیکاریت مبارک.

Entry filed under: عمومی.

دل قوی دار چوب معلم

6 دیدگاه

  • 1. دختره  |  2010/05/01 در 9:44 ق.ظ.

    روزشون مبارک:) من که همون کارگر هم نیستم فعلا بیکارم:دی

  • 2. غزلک  |  2010/05/01 در 4:57 ب.ظ.

    واقعا روز بیکاریشون مبارک

  • 3. خان عمو  |  2010/05/02 در 6:15 ق.ظ.

    پرینازعزیزم روزتو هم مبارک.امروز روزمعلمه وتو هم معلم کوچولویی که هنوز نتونستی با شاگردات کنار بیای.(اینجا آیکون گل بذار)ضمنا امروز یه مناسبت دیگه هم داره که فقط تو میدونی ویکی که خیلی دوستت داره!!فک نکن که من نمیفهمم ها؟خبر گذاریهای اختصاصی بهم خبرها رو میرسونن.ساعت3.5کجاقراره بری؟بازم مبارکه (اینجا هم آیکون لی لی لی لی بذار)

    • 4. پری ناز  |  2010/05/02 در 7:52 ق.ظ.

      عمووووووووووووووووووووووووووو:o بابا گفت ؟!!!!!!!:)))…راستی مرسی عمو

  • 5. Hami  |  2010/05/02 در 3:32 ب.ظ.

    سی آی ای تو ایران هنوز کار میکنه آیا ؟!؟!؟!:D

  • 6. پری ناز  |  2010/05/02 در 4:15 ب.ظ.

    چطور حامد؟


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

