همکارم

2010/04/25 at 5:16 ب.ظ. 5 دیدگاه

آخر وقت بود. نزدیکای ساعت 7 . بحث به وبلاگ ها کشیده شد و همکارم هم در کمال تعجب من تموم وبلاگ های دوستام رو می خونه و می شناسه. با این که وبلاگ من جزء اون وبلاگ ها نبود ولی انگار یه نقطه ی مشترک بین من و همکارم به وجود اومد .

Entry filed under: عمومی.

سک سک تغییر جنسیت

5 دیدگاه

  • 1. ماه مون  |  2010/04/25 در 6:28 ب.ظ.

    خوبی پری ناز
    دلم برات تنگ شده ها
    کار جدیدت مبارک باشه
    این سری اومدم شمال حسابی باید بهم شیرینی بدی ها
    راه فرار هم نداریییییییییییییی

  • 2. غرغرو  |  2010/04/25 در 7:18 ب.ظ.

    ميدونم اين نقطه مشترك چه حس ِ خوبي به ادمها ميده.

  • 3. دختره  |  2010/04/25 در 7:23 ب.ظ.

    یعنی منم میشناسه؟
    اگه بشناسه که پش خیلی معروفم:دی

  • 4. Lady HoDa  |  2010/04/26 در 4:20 ق.ظ.

    وبلاگستانه دیگه!!
    خیلی وقتا می بینی به یه آدمائی وصلی که تو عمرت فکرشو همنمی کردی با هم علائق مشترک داشته باشید!

  • 5. نوستالوژی  |  2010/04/26 در 9:23 ق.ظ.

    اتفاقن من یه داستان تو ذهنم اینجوریکه
    دونفر که تو وبلاگستان با هم دوست
    میشن..بعدن معلوم میشه همکار
    بودن..جالبه نه ؟


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

