2010/04/19 at 5:38 ب.ظ. 4 دیدگاه

هیچی. پشیمون شدم. ده بار نوشتم و پاکش کردم.
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه.

Entry filed under: عمومی.

راضیم به رضایت کار

4 دیدگاه

  • 1. نقش ونگار  |  2010/04/20 در 7:48 ق.ظ.

    سلام پری ناز نازنینم
    شهر تان و استانتان خیلی زنده و زیباست . من را که زنده کرد. هر دختر زیبایی که می دیدم در خیابان می گفتم می تواند پری ناز باشد.
    ببخشید که بهت نگفتم . دوتا چهار ساعت در رشت بودم. و اسیر پدر و مادر دوستم. که خیلی هم سنتی بودند. ولی باورم نمی شد که رشت هم شهر ساختمانهای مرتفع باشد.
    وای قشنگ بود زنده بود زنده بود. که نگو. فک کنم یک روز تصمیم بگیرم در شهر اصیل شما زندگی کنم. تفاوت اساسی دارد با شهر های برزک دیگر مثل اصفهان و مشهد و تبریز. خیلی زنده تر و شاد تر است .
    کمتر هم چشم و چار ادم را در می اورند. احساس امنیت دارد.
    شاد و سبز باشی.
    خوش به حال ان خانم که وصفش را نوشتی ای کاش بیاموزیم این صبر و متانت و آرامش را.

  • 2. ليمو  |  2010/04/21 در 5:03 ب.ظ.

    حالا كه پشيمون شدي من چي كامنت بزارم هان
    حالا تكليف من چيه اين وسط

  • 3. خان عمو  |  2010/04/22 در 5:22 ق.ظ.

    چی شد بالاخره رفتین بندرعباس؟

  • 4. HaMi  |  2010/04/23 در 3:09 ب.ظ.

    بازم؟
    _____
    نه نه . اصلا سیاسی نبود


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

