جوانیم

2010/04/08 at 5:21 ب.ظ. 9 دیدگاه

من از جنگ بدم می آد.
من از جنگ می ترسم.
من از جنگ چندشم می شه.
کم کودکیم دوران جنگ رو ندیده.
کم کودکیم پر از استرس اون تاریکی توی خونه ها نبوده.
کم کودکیم پر از صدای رادیوهای خش داری که خبر از عملیات جدید می دادن نبوده.
کم کودکیم پر از قطحی نبوده.
کم کودکیم پر از اثرات بعد از جنگ نبوده.

آقایون حالا نمی خوام جووونیم هم به روز کودکیم دچار بشه.

Entry filed under: عمومی.

تفاوت آلزایمر

9 دیدگاه

  • 1. دختره  |  2010/04/08 در 7:18 ب.ظ.

    گویا میخوان دچار کنن. عجب روزگاری داریم:(

  • 2. غزلک  |  2010/04/09 در 5:29 ق.ظ.

    چی بگم کاش نظر ما هم براشون مهم بود!
    اینا که برای ما کاری نمیکنن گمونم میخوان جنگ راه بندازن یهویی مارو بکشن راحت شن!

    • 3. پری ناز  |  2010/04/09 در 6:00 ق.ظ.

      با وجود جنگ همه چبز به نفع خودشون می شه و کمه کم تا 10 سال دیگه همه رو درگیرش می کنن

  • 4. نقش ونگار  |  2010/04/09 در 7:09 ق.ظ.

    من از جنگ متنفرم
    من از جنگ متنفرم من از جنگ متنفرم و باز از جنگ متنفرم به خیلی دلیل دارم. و بزرگترین دلیلش این است که در جنگ بود که دختری را که باردار بودم صدمه دید. و این صدمه در زندگیش تاثیر گذاشت.

    • 5. پری ناز  |  2010/04/09 در 8:45 ق.ظ.

      ته تغاری بانو؟

  • 6. عالیه  |  2010/04/09 در 10:58 ق.ظ.

    تازه قراره به هر خونواده ای که یه بچه میاره یه میلیون بدن. یه سری هم از هول همین یه میلیون می افتن تو دیگ و فکر نمی کنن خرج زندگی اون بچه بیشتر از این چیزاست.
    خلاصه می خواستم بگم که تو این اوضاع بلبشو دارن سیاست بچه درآوری! ترویج می کنن ارتششون تکمیل باشه در آینده!!

  • 7. HaMi  |  2010/04/09 در 3:01 ب.ظ.

    خب اینم اضافه میکردی که شوهرم سربازه و نمیخوام بره جنگ :d

    • 8. پری ناز  |  2010/04/09 در 3:16 ب.ظ.

      :)))))))))آره والله. نمی خوام حامی بره جنگ:-o

  • 9. آوامین  |  2010/04/09 در 7:09 ب.ظ.

    :(این عنصر آنرمالی که من دیدم آخر سر …
    وای !خدا نکنه …


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

