تفاوت

2010/04/07 at 2:13 ب.ظ. 5 دیدگاه

جریان از این قراره که سال، سال کار مضاعف ، همته مضاعفه و یکی از کارکنان اداره ی بابا این ها با دو تا تی داشته زمین رو تمیز می کرده. همزمان. یکی یه دست و اون یکی دست دیگه.
مثل این می مونه که من زمان درس دادن به بچه ها با دو تا ماژیک رو تابلو بنویسم.

بعد هم اینکه از اون طرف رفتم جایی با مامانم یه عده خانوم که کارمندش بودن با صدای بلند آهنگ های مستهجن و لس آنجلسی قدیمی رو گذاشته بودن و نشسته بودن داشتن غیبت می کردن.

Entry filed under: من و جامعه.

روزای دانشجویی جوانیم

5 دیدگاه

  • 1. دختره  |  2010/04/07 در 3:07 ب.ظ.

    بله دیگه بالاخره هر کی در کاری که به طور معمول انجام میداده همت مضاعف رو به کار میبره:دی

  • 2. عالیه  |  2010/04/07 در 4:06 ب.ظ.

    خدایی همه چی داره مضاعف می شه ها! در مورد من که همه چی دو تا دوتا شده. هر دفعه می رم دارالترجمه همزمان دو تا کار می گیرم. دو تا مهمون می برم او ام. دو تا مهمون دعوت می کنم واسه شو. دو بار در یک روز می رم بانک!!! و خیلی چیزای دیگه!:دی

  • 3. غزلک  |  2010/04/08 در 7:20 ق.ظ.

    معمولا خانمایی که تو جاهای دولتی کار میکنن اینقدر کارشون ریلکسه!

  • 4. احسان  |  2010/04/08 در 10:25 ق.ظ.

    تفاوت اينا چيه اونوقت؟

    هر دوشون كه رفتن تو كارش!!!

    منظورم كار مضاعفه! :دي

  • 5. HaMi  |  2010/04/09 در 3:11 ب.ظ.

    فکر کنم باید آماده بشیم واسه اضافه شدن قیمتها… احتمالا همه چی دو برابر میشه.. از گوشت گرفته تا خونه
    خدا به داد ما برسه…. !


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

