روزای دانشجویی

2010/04/06 at 5:17 ب.ظ. 7 دیدگاه

هوای امروز بدجوری خوب بود و حس روزای دانشجویی رو برام زنده کرد.
نشستن تو لابی دانشکده و فیلم این و اون رو برداشتن.
نشستن تو حیاط دانشکده و ادای قلدرا رو در آوردن.
رفتن تو بوفه ی دانشکده و خوردن ساندویچ های نصفه نیمه ای که یه طرفش خیار شورای پلاسیده و یه طرف دیگش گوجه های خراب و اون وسط مسطا هم یکی دو تا سوسیس بود.
نرفتن سر کلاسا و واسه خودمون نشستن تو حیاط و حرف زدن.

هی. یادش بخیر. هیچی مثل روزای دانشجویی نمی شه.


پ.ن: راستی به وبلاگ زیگزاگ برین و درمورد 3 تا گربه ای که می خوان سرپرست داشته یاشن اطلاعات جمع کنین.
به قولغ زیگزاگ بغلی بگیر.

Entry filed under: عمومی.

بچرخ تا بچرخیم. تفاوت

7 دیدگاه

  • 1. آوامین  |  2010/04/06 در 7:53 ب.ظ.

    با اینکه دانشگاه خیلی اذیت شدم بسکه دانشگامون …
    اما خب بدم نمیومد بر میگشتم به اون موقع …باز اون موقع بی دغدغه تر از الان بودم و سرمون گرم بود و دلمون خوش …
    آخی …آره یادش به خیر سلف دانشگامون …

  • 2. دختره  |  2010/04/06 در 11:26 ب.ظ.

    وای از اون ساندویچا نگو که من دیروز یکیشو تو دانشگاه تهران خوردم و مسموم شدم:))

  • 3. عالیه  |  2010/04/07 در 3:26 ق.ظ.

    ها! یادش به خیر:) چه حالی می داد کلاسای شهابی رو دودره کردن!

  • 4. خان عمو  |  2010/04/07 در 4:05 ق.ظ.

    والااینایی که گفتی کدومشون کار دانشجویی بود؟!!

  • 5. خانوم زیگزاگ  |  2010/04/07 در 6:42 ق.ظ.

    مرسی عزیزم :-*

  • 6. غزلک  |  2010/04/07 در 6:59 ق.ظ.

    آی گفتی پریناز. منم بدجوری هوای اون روزا رو کردم.

  • 7. HaMi  |  2010/04/09 در 3:12 ب.ظ.

    منم تا میخوام یکم اون خاطرات رو زنده کنم این سربازیم یادم میاد و تلپی میخوره تو سرم :D:D:D


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

