بچرخ تا بچرخیم.

2010/04/05 at 6:23 ب.ظ. 6 دیدگاه

خونه ی ما یه سیستمی داره که نمی دونم اسم اون سیستم رو چی می شه گذاشت، ولی این شکلیه که هر چیزی رو هر کسی هر جایی بذاره یه آدم ِ دیگه اگه مخالف میلش باشه سریع و سیر جای اون وسیله رو عوض میکنه یا به هر صورتی که دلش بخواد می ذارتش.
حالا این سیستمه به من زیاد کاری نداره. نیست که من فقط و فقط به وسایل اتاق خودم دس می زنم و جابجاشون می کنم و به وسایل خونه کاری ندارم از اون جهت.
ولی حالا یه چند روزیه که گذر من هم به این سیستمه افتاده و هر قدر که من دو سه تا برگه ی اضافه ای رو که روی قرآن گذاشته می شه بر می دارم و می ذارم کنار قرآن می بینم دو ساعت بعدش روز از نوست و روزی از نو و ورقه ه روی قرآنه.
طوری شده که وقتی اون برگه ها رو می بینم دلم می خواد جیغ بزنم.
ولی به روی خودم نمی آرم و می گم بچرخ تا بچرخیم و بگرد تا بگردیم.

Entry filed under: عمومی.

سوپراستار روزای دانشجویی

6 دیدگاه

  • 1. دختره  |  2010/04/05 در 6:30 ب.ظ.

    =))من بودم حتما جیغ میزدم.

  • 2. غزلک  |  2010/04/05 در 6:44 ب.ظ.

    چقدر حرص درآر!

  • 3. عالیه  |  2010/04/06 در 3:07 ق.ظ.

    :))
    برگه ی رو قرآنو واسه چی برمی داری بچه؟ حتما کار صاحبش یه حکمتی داره!

  • 4. Lady HoDa  |  2010/04/06 در 4:27 ق.ظ.

    وا!!
    چه سیستم بدی!
    این دفعه یه چسب نواری بردار برگه ها رو بچسبون سرجاشون! ببینم کی می تونه دیگه بهشون دست بزنه :mrgreen:

  • 5. ماهان  |  2010/04/06 در 8:20 ق.ظ.

    پس تو خونه تون همه پلنگ صورتی تشریف دارن

  • 6. آوامین  |  2010/04/06 در 6:34 ب.ظ.

    چه با مزه عزیزم …جالبه ها …
    راستی منم از گلزار بدم میاد و به نظر اصلا بازیگر نیست …اه اه …


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

