دنیای ما

2010/04/04 at 9:40 ق.ظ. 5 دیدگاه

یه موقعایی در روز میشه که فک می کنم هیچ غمی تو دنیا وجود نداره و خوشحال ترین آدم روی زمینم و آدم ها خیلی مهربون و دوست داشتنین و چقدر دوست داشتنی و غرور بر انگیزه که برای رسیدن به اهدافشون این همه تلاش می کنن و یه موقعایی هم میشه که فک می کنم هیچ خوشحالی تو دنیا وجود نداره و همه ی ما آدما داریم بیخود و بی جهت برای هر کاری تلاش می کنیم و خودمون رو به آب و آتیش می زنیم.

Entry filed under: عمومی.

تعطیلاتی بسیار بسیار خوب نوزاد

5 دیدگاه

  • 1. نقش ونگار  |  2010/04/04 در 11:11 ق.ظ.

    سلام پری ناز
    این پروسه ای که بارها در زندگی تکرار می شه. شاید چند بار در روز ولی ادم همیشه در همان جاست و تنها نگاه و توهماتش عوص می شه. گاهی خوبه بده و بده خوب.کاهی بر عکس.

  • 2. دختره  |  2010/04/04 در 12:37 ب.ظ.

    موافقم:|

  • 3. شب گلک  |  2010/04/04 در 1:34 ب.ظ.

    از بس زندگی کسل کننده شده! مجبوریم هی خودمون حال و هوامون رو تند تند عوض کنیم

  • 4. غزلک  |  2010/04/04 در 2:52 ب.ظ.

    منم همینطور.
    فکر کنم زندگی همینه!

  • 5. Lady HoDa  |  2010/04/05 در 4:36 ق.ظ.

    نمی دونم چرا من خیلی وقته رو حالت دوم موندم و تکون نمیخورم!!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

