تنفر

2010/03/25 at 6:32 ق.ظ. 7 دیدگاه

نمی دونم رو چه حسابیه ولی از یه عده متنفرم و هر وقت این جمله رو به زبون می آرم مورد خشم پدر قرار می گیرم.
نمی دونم رو چه حسابیه ولی از یه عده متنفرم و تا می خوام بیام و بعضی حرکاتشون رو فراموش کنم یه کار زننده ی دیگه انجام می شه و تنفرم نسبت بهشون زیاد تر می شه.
نمی دونم رو چه حسابیه ولی از یه عده متنفرم و ممکنه این تنفر هیچ ربطی به سن و سال نداشته باشه و طرف ممکنه اندازه ی سن مامان بزرگ و بابابزرگ من سن داشته باشه.
خلاصه اینکه از یه عده چندشم می شه و روز به روز هم داره این احساس قوت می گیره.

Entry filed under: من و جامعه.

یک ایمیل این چنین هستیم ما

7 دیدگاه

  • 1. خانوم زیگزاگ  |  2010/03/25 در 7:54 ق.ظ.

    احساس تنفر به يه عده… مي‌فهممت دقيقن. هر چند كه من تو اين سالا فقط از يه نفر به تمام معنا نفرت داشتم و دارم…

  • 2. غزلک  |  2010/03/25 در 8:21 ق.ظ.

    منم همینطور

  • 3. نقش ونگار  |  2010/03/25 در 8:47 ق.ظ.

    سلام پری ناز نازنینم
    از بعضی بعضی ادم ها ! ادم بدش می اید. .اما ما یاد گرفته ایم و یاد می دهیم که احساساتمان را سانسور کنیم. خیلی ها هم از ما خوششان نمی اید. این به آن در

  • 4. دختره  |  2010/03/25 در 11:12 ق.ظ.

    آی گفتی! دقیقا همینه. همون وقتی که میخوای فراموششون کنی میان جلوی چشمت و هم هم میگن چرا ازش متنفری،باید گذشت کنی!
    اصلا دلم میخواد متنفر باشم! این مامان باباها فقط میگن گذشت کن با همه خوب باش نمیدونن دوره اش گذشته باید رفتار متقابل داشته باشی. اصلا من میگم بیخیال رفتار متقابل اصلا دیگه با طرف کاری نداشته باشی! مگه میذارن؟ مگه میشه!
    پری ناز داغ دلمو تازه کردیا:دی

  • 5. mahemoon  |  2010/03/25 در 2:22 ب.ظ.

    چه طوري پري ناز؟
    گاهي نميشه اين تنفر رو كاريش كرد ….

  • 6. HaMi  |  2010/03/26 در 7:01 ق.ظ.

    همه تقریبا این حس رو دارن و دلیلش هم بسیار متفاوته چون هر کسی یه اخلاقی داره و از یه چیز خوشش میاد…
    خلاصه اینکه تنفر در برخی موارد بدرد آدم میخوره 😛

  • 7. Helen  |  2010/04/04 در 4:34 ق.ظ.

    اگر در برادر خود عیب می بینی، آن عیب در توست که در او می بینی. عالم هم چنین آیینه است، آن عیب را از خود جدا کن زیرا آنچه از او می رنجی، از خود می رنجی.
    مولانا-فیه ما فیه


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

