هر چی

2010/03/20 at 11:39 ق.ظ. 8 دیدگاه

اول از همه بگم که به هیچ وجه سال 88 رو نفهمیدم. اصلا نفهمیدم که کی اومد وکی به آخرش رسید. درگیری پشت درگیری.

و اونهم نه درگیری شخصی بلکه درگیری اجتماعی.

بعد هم اینکه امیدوارم سال 89 ای که در حال اومدنه به خشمناکی اون ببری که قراره بیاد نباشه و جای یه ببر خشمگین یه ببر قدرتمند و تنومند داشته باشیم که با هیچ بادی نلرزه و به اون چه می خوایم برسونه ما رو البته نه با خشونت.

بعد هم اینکه آوامین عزیزم من رو به بازی دعوت کرده که تو این آخر سالی فک کنم خوب باشه.

بهترین روز سال 88: روز 22 خرداد ماه، روزی که فک می کردم همه چیزای بد در حال تموم شدنه .
بهترین هدیه ی سال 88: : روز تولدم ، زمانیکه بابام برام گوشیم رو عوض کرد.

بهترین سفر سال: مسافرت آنچنانی نبودش. رفتیم چالوس و برای اولین بار تلکابین سوار شدم. یه بار دیگه هم که اومدنم به تهران بود به مناسبت جشن بانوان وبلاگ نویس و دیدن دوستای وبلاگیم.
بهترین کتاب سال: چیز خاصی یادم نمی آدش. یعنی آخه زیاد کتابخون نیستم و بیشتر از اونی که کتاب خون باشم ، فیلم می بینم.
بهترین دوست سال:: به هیچ وجه نمی تونم اسم ببرم چون اگه بخوام اسماشون رو بگم یه دنیا می شه .
بهترین کار سال: این بود که شدم عضو اوریف لیم و یه پولی هر چند خیلی کم به دست می آرم.
بهترین غذای سال: سوسیس بلغاری( البته اخیرا کشفش کردم).
بهترین فیلم سال: :
Match Point,سنگسار ثریا، کسی از گربه های ایرانی خبر ندارد.

بهترین پست سال::
لینک
بهترین درس سال:
یاد گرفتم تا زمانی که به هیچی دست پیدا نکردم دل خوش نکنم. در راستای بهترین روز سال

بهترین آرزوی سال: همه ی مردم کشورم و از دعای اون ها من و خونوادم به آرامش و رفاه و آزادی که لایقش هستیم برسیم.

از هر کسی که این جا رو می خونه چه وبلاگ دار و چه بی وبلاگ می خوام که اگه دلشون خواست این بازی رو انجام بدن. چه اینجا چه تو وبلاگ خودشون.

Entry filed under: بازي.

عطر 1 فروردین

8 دیدگاه

  • 1. HaMi  |  2010/03/20 در 2:55 ب.ظ.

    تو که اصلا پستت سی یا سی نیست … نه نه :D؟
    سال نو مبارک.. ایشالله سال جدید همه به هر چی آرزوشونه برسن..
    Happy New YEAR

    • 2. پری ناز  |  2010/03/20 در 4:46 ب.ظ.

      Thank U very Much Honey, U too.

  • 3. دختره  |  2010/03/20 در 11:06 ب.ظ.

    عیدت مبارک
    پری ناز جونم:*

    • 4. پری ناز  |  2010/03/21 در 8:33 ق.ظ.

      عید تو هم مبارک عزیزم.

  • 5. آوامین  |  2010/03/21 در 6:15 ق.ظ.

    آخی …مرسی عزیزم ازینکه بازیو انجام دادی …امیدوارم سال هشتاد و نه برات سال خوبی باشه …خیلی خیلی خوب …
    بهترین درسی رو که گفتی خیلی دوست داشتم .و همین طور بهترین روز …هی …یادش به خیر ….چقدر خوش بودیم !!!
    توی هشتاد و هشت با تو آشنا شدم که یه گل به تمام معنایی 🙂
    آرامش و شادی و سلامتی همیشگی آرزوی من برای پریناز عزیزم …
    بوس

    • 6. پری ناز  |  2010/03/21 در 8:32 ق.ظ.

      مرسی گلم. تو لطف داری. تو خودت گل و خوبی که من رو هم مثه خودت می بینی.

  • 7. تارا میرکا  |  2010/03/21 در 9:04 ق.ظ.

    پریناز عزیزم سال نو مبارک
    برای تو و حامد بهترین آرزو ها رو دارم

    • 8. پری ناز  |  2010/03/21 در 10:08 ق.ظ.

      مرسی عزیزم. من هم برای تو و رضا سالی پر از شادی و خوشی می خوام.


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

