فردا

2010/03/15 at 8:23 ب.ظ. 13 دیدگاه

فردا چهارشنبه سوری ه و به مقدار زیاد ادوات این شب در خونه ما موجود می باشه.
فردا باید برم ورقه های بچه ها رو تصحیح کنم و نمره ها رو وارد کنم و حقوقم رو بگیرم( هورااا)
فردا باید برم حساب حقوقم رو برسم.
فردا باید برم کاه بخرم.
فردا باید ترشه تره بخورم.
فردا باید از رو آتیش بپرم.
فردا باید بگم زردی من از تو و سرخی تو از من و یه عده بهم بخندن و یه عده من رو و یا بهتره9 بگم ما رو خر خطاب کنن.

توصیه: بچه ها فردا به هیچ وجه کوکو نخورید ، چون اون وقت تا آخر سال هی باید بگید کو؟!!!!

Entry filed under: من و جامعه.

جوار خانواده عاشق چهارشنبه سوری

13 دیدگاه

  • 1. بانو تمشکی  |  2010/03/15 در 8:51 ب.ظ.

    چند نفرین تو خونتون ؟!

    ی چیز خیلی جالب و خوببببببببببببببب
    من بلاخره تونستم بیام بلاگت عزیزمممممممممممممممممم

  • 2. آوامین  |  2010/03/15 در 9:03 ب.ظ.

    وای ترشه تره …دلم نصفه شبی ترشه تره خواستتتتتتتت…
    حالا توصیه ات جدی بود یا الکی ؟!آخه ما شام کوکو داشتیم بخشی موند برای فردا عصرونه .بخورم یا نخورم ؟
    :)تو هم این دم چهارشنبه سوری همه کاراتو گذاشتی فردا عجب بدی ؟
    مواظب خودت باش پریناز جان …

    • 3. پری ناز  |  2010/03/15 در 9:10 ب.ظ.

      من این طور شنیدم

  • 4. نقش ونگار  |  2010/03/15 در 10:08 ب.ظ.

    سلام
    جه رسوم قشنگی
    شاد باشی و سبز

    • 5. پری ناز  |  2010/03/16 در 9:21 ق.ظ.

      عاشق چهارشنبه سوریم.

  • 6. غزلک  |  2010/03/16 در 8:01 ق.ظ.

    برای شام چهارشنبه سوری هر کس یه اعتقادی داره بعضیا ترشه تره بعضیا هم سبزی پلو ماهی.خانواده پدریم هم که ترکن یه چیزی دارن مثل کشمش پلو که بهش میگن شیش انداز!
    کوکو رو هم تا حالا نشنیده بودم جالبه ها

    • 7. پری ناز  |  2010/03/16 در 9:21 ق.ظ.

      سبزی پلو با ماهی رو ما شب عید می خوریم یا هم امسال که عید شبه ناهار می خوریم

  • 8. ماهان  |  2010/03/16 در 8:28 ق.ظ.

    هیچ چیزی برای من خنده دارتر از این نیست که عده ای خرافه پرست به چها رشنبه سوری میگن خرافه پرستی

    خوش باشین حسابی

    سال 88 برای کل خاندان ما سال خوبی بود امید وارم 89 هم سال خوبی برای همه باشه
    میدونم الان بعضی ها میگن کجاش سال خوبی بود ولی باور کنین از او ن لحاظ هم که خیلی از جوونا بخاطرش دلگیرن سال محشری بود

    • 9. پری ناز  |  2010/03/16 در 9:23 ق.ظ.

      آره . امسال برای خاندان ما سال خوبی بود. موافقم. از اون جهت هم به همین صورت

  • 10. خان عمو  |  2010/03/17 در 8:11 ق.ظ.

    الآن که دارم می نویسم تموم لباسام بوی دودمیده.ازدود آتیشاس!گوشم هم از صدای انفجارای ریزودرشت کیپ کیپه!کلی هم از رو آتیش پریدیم تموم زردیمونم دادیم بهش!اما نه کوکوخوردیم نه ترشه تره نه ماهی!جات خالی هم مهمون داشتیم هم ماکارونی!من که سال 88رو خیلی دوس داشتم درست مثل بقیه سالا.امیدوارم سال89همون سالی باشه که همیشه آرزوشوداشتی.پراز موفقیت وشادی والبته…..عروسی!این آرزوهام برای همه دوستات که وبلاگتو میخونن هم هست.

    • 11. پری ناز  |  2010/03/17 در 9:47 ق.ظ.

      خوب عمو می آمدید رشت دیگه. ما جاتون خالی ترش تره داشتیم. انقده خوب بود که نمی دونید.

      • 12. خان عمو  |  2010/03/18 در 6:55 ق.ظ.

        راستشو بخوای ترشه تره دوست ندارم ولی تا دلت بخواد عاشق ترشه کبابم!!!!

  • 13. بانو تمشکی  |  2010/03/19 در 3:55 ب.ظ.

    عزیزم من پست جدیدت رو نمیتونم ببینم !
    اف 5 رو هم میزنم تغییری ایجاد نمیشه !!

    چه کار کنم ؟!

    شاید نباشم

    پس تازه شدن بهار بر تو نازنینم مبارک


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

