نه من هنرمندم نه اونا

2010/03/12 at 10:43 ق.ظ. 12 دیدگاه

خدای من ! چی می بینم؟ بابام داره از این ها تعریف می کنه.
بابام داره چی می گه؟!
از این خوشحاله که به روستای 20 خانواری برق رسیده و مردمش برق دار شدن و این مسئله رو حاصل دسترنج این ها می دونه؟
پدر من! پدر گلم دیگه برق جزء ارکان اصلی زندگی آدم هاست و جایی که تو قرن 21 برق نداشته باشه باید سر بذاره بمیره.
خوب؟
پس نه ما هنر کردیم و نه اون ها!

پ.ن:
پست قبل در نهایت استرس و ناامیدی و افسردگی نوشته شده بود. جدیش نگیرید.

Entry filed under: عمومی.

خداحافظی جوار خانواده

12 دیدگاه

  • 1. نقش ونگار  |  2010/03/12 در 11:47 ق.ظ.

    سلام
    دخترم
    الحمد الله شکر پریناز بود که بهش امید وار بودیم که از وبلاگستان خدا حافظی نکنه که خداحافظی کرد.
    چه اشکالی داره از مسایل شخصی ات هم بنویسی. ودر گیری های ذهنی ات را مطرح کنی.
    فقط بنویس . دیروز دیدم لینکت بالا نمیاد. نگو داستان این بوده.

  • 2. ghorghorou  |  2010/03/12 در 12:11 ب.ظ.

    نميدونم چرا مردم ما براي حقوق اوليشون همك بايذ سرشون منت بزارن .حقوقي كه تقريبا 70 80 سل ،شايد هم بيشتر كه رفته جزو حقوق اساسي مردم دنيا.

    • 3. عالیه  |  2010/03/13 در 5:19 ق.ظ.

      like

  • 4. Mrs.Zigzag  |  2010/03/12 در 1:06 ب.ظ.

    پستت رو دیدم خوشحال شدم پریناز… دلم تنگ شده بود واست :*

  • 5. غزلک  |  2010/03/12 در 5:25 ب.ظ.

    من کسی رو میشناسم که مسئول برق یکی از مناطق هست خیلی هم دورافتاده نیست میگه برق اینقدر ضعیفه که تقریبا به قسمتهای دورتر از تقویت کننده(یا همچین چیزی) هیچی نمیرسه!میگه من تقاضای مثلا 10تا تقویت کننده میکنم 1 دونه بهم میدن!
    خودش میگه وقتی میرم خونه هایی که اون آخرای منطقه ام هستن خجالت میکشم که این بیچاره ها چطور زندگی میکنن!

  • 6. غزلک  |  2010/03/12 در 5:26 ب.ظ.

    خوشحالم که اون پست جدی نبود :)))

  • 7. دختره  |  2010/03/12 در 6:06 ب.ظ.

    عجبا! میخوای برای پدرتون هم مناظره بذاریم؟:))

  • 8. آوامین  |  2010/03/12 در 8:57 ب.ظ.

    بابای من گاهی آدمو دق میده با این نظرا ! باباهان دیگه …اذیت میکنن کاهی !!
    چه خوب .مهم تو بود که جدیش نگرفتی وگرنه دلمون برات تنگ میشد هوارتا …
    🙂

  • 9. عالیه  |  2010/03/13 در 5:20 ق.ظ.

    ایول که برگشتی! :*

  • 10. خان عمو  |  2010/03/13 در 6:37 ق.ظ.

    اونی که محرومیت رو چشیده یا دیده میفهمه که نعمت چیه؟!بابات هم از اوناس که محرومیتو دیده.

  • 11. احسان  |  2010/03/13 در 6:53 ق.ظ.

    پدر و مادرا از اين حرفا بعضي وقتا ميزنن…. وقتي آتيش بچه ها تند ميشه … مثلا ميخوان بچشونو از آسيب ديدن محافظت کنن…
    ولي در جواب پدر:
    مگه دوران رضا شاه يا محمدرضا شاه ايران کم پيشرفت داشته … مهم اينه که پيشرفت با چماق رو ما نميخوايم … مگه کسي ميتونه نفي کنه کارايي که قبل يا بعد از انقلاب واسه مملکت شده؟ به هر حال کسايي که حکومت ميکنن خودشون هم تو اين مملکت زندگي ميکنن…

  • 12. رختخواب دوشـــیزگی  |  2010/03/13 در 7:40 ق.ظ.

    ممنون از لطفی که به من داری و اینکه لینک نمی‌کنی به اون دلیل… 😉
    خوبه که تو نظر باباتو نداری!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

