چشم برزخی من و دوستان

2010/02/27 at 8:52 ق.ظ. 10 دیدگاه

نظرهای خان عموم رو که تو پست نوشته ای از خان عموم می خونم حس می کنم یه طورایی من و دوستام چشم برزخی داریم .
نمی دونم والله.
از نظر خان عموم و یه چند تا دیگه از بچه ها آزادی مطبوعات ، ارزونی اجناس، آزادی وبلاگ نویسان ، نبود زندانی سی یا سی ، نبود فیلترینگ ، عشق بین مردم، نبود پارازیت روی ماه واره ها و اثرات مخرب اون روی مردم و هزار تا چیز دیگه که تو نظرات اون پست و پست های دیگه وجود داره بیداد می کنه .

Entry filed under: من و جامعه.

بی کاری خان عمو

10 دیدگاه

  • 1. عالیه  |  2010/02/27 در 9:59 ق.ظ.

    :)))) ایول! دقیقا! چشم برزخی رو خوب اومدی!:))

  • 2. غزلک  |  2010/02/27 در 10:33 ق.ظ.

    واقعا همینطوریه حتما!

  • 3. خانوم جیغ!  |  2010/02/27 در 1:40 ب.ظ.

    کلا چرا تو هر چی می گی من موافق ام!؟

  • 4. ماه مون  |  2010/02/27 در 3:49 ب.ظ.

    پس سعادتی نصیبمون شده و خبر نداریم.

  • 5. خان عمو  |  2010/02/28 در 6:29 ق.ظ.

    ببین دختر گلم قبلا هم گفتم بازم میگم یکی از بزرگترین مشکلات ما اینه که برداشت های مختلف و بعضا غلط از گفته های دیگران داریم و تحلیلهامونو بر مبنای برداشت غلط خودمون میکنیم نه نظرات طرف!!!!!!من خودم هنوزحی و حاضر و زنده ام _و امیدوارم 67سال دیگه هم سلامت وزنده باشم!!_اونوقت تو داری حرفای منو تحریف میکنی؟خوشبختانه تمام چیزاییکه من گفتم مکتوب پیش خودته و حتی اختیار دخل وتصرف هم توش ندارم.هم تو وهم بقیه دوستان میتونین مراجعه کنین و همه نوشته هامو ورق بزنین.اگه یه همچین اعتقادی از من توی نوشته هام پیدا کردین بفرمائید تا دربست و تمام قد از بیش از 70 میلیون نفر ایرانی سرفراز حلالیت بطلبم.البته اینرا هم بگم که بعضی از نظرات شما و تعدادی از دوستان را قبول ندارم و مخالفم که :ما داریم در کشوری زندگی میکنیم که همه نخبه ها فرارکرده و یه تعداد درپیت موندن.موشک فضا پیما و تکنولوژی آنرا روسیه و چین به ما داده اند وگر نه از دست این در پیتها که کاری بر نمیاد.انرژی هسته ای هم که
    اینقدر بی ارزش شده که اگه تو سر سگ هم بزنی ازش انرژی هسته ای میریزه!هواپیمای نظامی چیه؟ مگه ما میتونیم هواپیمای نظامی تولید کنیم؟!اینارو تو روسیه میسازن میدن چینیها مونتاژمیکنن بعد میارن ما رنگ میکنیم و جای تولید داخل جا میزنیم.تازه!! این ریگی هم از عوامل خودشونه که تا حالا داشته بدستور اطلاعات اینهمه جنایت میکرده.نه بدستور سرویسهای اطلاعاتی امریکا وانگلیس.وبرای دستگیریش هم اصلا مجبوربه عملیات شبه نظامی نشدیم.خودش اومد گفت :سلام من عبدالمالک ریگی 25سال دارم!وخیلی از این داستانها که در نظرات مختلف به چشم میخوره.

    • 6. پری ناز  |  2010/02/28 در 8:45 ق.ظ.

      ببینین عمو درسته. شما نوشته هاتون تماما مکتوب همین جا نوشته شده. ولی مگه غیر از اینه که شما می گید تو کشور دموکراسی کامل برقراره و هیچ کسی به ناحق تو زندان نیست و عملکرد دولت تو مسائل بعد از انتخابات درست بوده . آقایون ِ سبز هم که اسمشون رو نمی برم همه دست نشونده ی آمریکا و انگلستان هستن و ماها هم دشمنای خارجی هستیم و مخالف و دشمن هر چی ایرانی؟! نگین تحلیلم از حرفاتون تحریفه که کاملا از حرفاتون میشه این استنباط رو کرد.

  • 7. خان عمو  |  2010/02/28 در 6:31 ق.ظ.

    ضمنا مراقب باشید چشم برزخی بعضا میتونه شیطانی باشد .

  • 8. خان عمو  |  2010/02/28 در 4:46 ب.ظ.

    اتفاقا میخوام بگم که جسارتا تمام حرفاییکه نوشتی اشتباهه!!من هیچوقت نگفتم تو کشور دموکراسی کامل برقراره.نه تو ایران که هیچ جای جهان نیست.در زندانهای ما هم آدم بیگناه بسیار میتوان پیدا کرد.کما اینکه خود بنده بیگناه بیگناه در زندان افتادم .اگه نمیدونستی بدون.اگه هم خواستی جریانشو برات تعریف میکنم!عملکرد دولت پس از انتخابات هم موجب تشدید اغتشاشات شدوبهیچوجه درست نبود.بنده به هیچکدام از آقایان سبز جسارت نکرده و آنها را عامل انگلیس و امریکا خطاب نکردم ولی گفتم که آنها غیر مسئولانه وناآگاهانه عمل کردندوعملکرد آنها زمینه را برای فعالیت دشمن مهیا کرد.البته شیخ را آدم ساده لوحی میدانم.شماهم نه اینکه دشمن نیستید بلکه دوست و عاشق ایران هستید که فقط راه را گم کرده اید.من هر چه گفتم از عشق به کشور و انقلاب است .تو را هم نه بخاطر اینکه پرینازی _اونکه جای خود_بلکه بخاطر اینکه یه ایرانی وحتی بالاتر بخاطر اینکه یه انسان دارای عقل و شعور خدادادی هستی دوستت دارم وبهت احترام میذارم.درست مثل بقیه دوستانت که اکثرشون با عقایدمن مخالفند.اونارو هم دوستشون دارم و احترام میذارم.

    • 9. پری ناز  |  2010/02/28 در 6:16 ب.ظ.

      خدا رو شکر عمو جون گلم:-* بعد هم اینکه آره. گفته بودید جریانشو! یادمه:)))))))

  • 10. ماهان  |  2010/03/01 در 9:46 ق.ظ.

    به قول یکی از فلاسفه بزرگ غرب در قرن هجدهم (امانویل کانت)

    دلیر باش و فهم خود را به خدمت بگیر حالا چه سبز باشی چه سرخ

    جه سیاه و صد البته وقتی که پای تعصب به میان مییاد دیگه جمله بال مصداق عملی نخواهد داشت


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

