نوشته ای از خان عمو

2010/02/18 at 6:32 ب.ظ. 50 دیدگاه

این نوشته از من نیست، نوشته خان عمومه که فک می کنم بهترین عموی دنیا باشه ولی متاسفانه از یه جهاتی با هم اختلاف نظر داریم.

انقلابمون چیزی بود که 31ساله که تمام حکومتهای مستبد و جنگ افروز با تمام قوا سعی در متوقف کردنش دارن و نتونستن!با وجود تموم تحریمها و خرابکاریها و ترور ها و طولانیترین جنگ تمام عیار و سمپاشیهای سیاسی واختلاف اندازیهای داخلی و ……الآن که ما با هم برسراین موضوعات در حال بحث هستیم این کشور تحریم شده با تکنولوژی خود و با موتور ساخت خود با فضا پیمای ساخت خود موجود زنده ی تحت کنترل درماهواره های فضایی خود دارد.در حال بهره برداری ازفنا وری لیزر بدست خود است.جزو معدود کشورهایی است که توانسته با استفاده از سلولهای بنیادی موجود زنده تولید کند.فنا وری هسته ای که دیگر اینقدر گفته ایم که حال دنیا خراب شده است!!!!!کمی باید انصاف هم داشته باشیم…..

پ .ن 1:دوس دارم نظرتون رو در مورد این مطلب خان عموم بدونم.
پ.ن 2: دوس دارم خواننده های خاموش و نا خاموش تو این بحث شرکت کنن. مرسی.

بعدا نوشت: بچه ها می تونید به نوشته های بقیه مثبت یا منفی بدید. با اون علامت ِ انگشتی که بالای هر نظر هست.

Advertisements

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

صابخونه جادو

50 دیدگاه

  • 1. دختره  |  2010/02/18 در 8:16 ب.ظ.

    دوس دام شرکت کنم ولی خیلی طولانی میشه.
    فقط اینو میگم شرمنده به جای واژه فضاپیمای ساخت خود واژه فضا پیمای ساخت چین مونتاژ شده توسط خود رو به کار ببریم عالیه!
    در ضمن اگه کارشون درست بود مطمئنا آدم میفرستادن.
    برای هر جمله یه پاراگراف میتونم بنویسم ولی بیخیال.
    به نظرم خان عموت دوتا خصوصیت خوب داره یکی اینکه خیلی وطن پرسته و دوم اینکه خیلی خوشبین و خوش قلبه:) باشد که به جمع ما بپیوندد:)

    • 2. پری ناز  |  2010/02/18 در 8:17 ب.ظ.

      باشد

    • 3. خان عمو  |  2010/02/20 در 5:34 ق.ظ.

      باتشکر از این دختر عزیزم که نظرباارزششو خوندم.تکنولوژی اعزام فضاپیما در انحصار چند کشور خاصه که خوشبختانه همه شون مارو تحریم کردن.واونهایی هم که آدم به فضا فرستادن دههاسال از ما جلو ترن .انشاالله به اونجا هم میرسیم.

  • 4. ليمو  |  2010/02/18 در 8:49 ب.ظ.

    به نظر من حرفه درستيه همش غر زدن و ديدين عيب همه چي هنر نيست
    انصاف رو رعايت كردن هم خوبه
    من موافقم

    • 5. پری ناز  |  2010/02/18 در 8:52 ب.ظ.

      با کلش؟

    • 6. خان عمو  |  2010/02/20 در 5:35 ق.ظ.

      ازشما هم ممنونم دختر منطقی.لیمو خانم.

      • 7. پری ناز  |  2010/02/20 در 6:22 ق.ظ.

        عمو فک نمی کنین نظر لیمو یه کم دو پهلو بوده باشه؟

      • 8. خان عمو  |  2010/02/27 در 5:53 ق.ظ.

        نه پریناز جون فک نمیکنم که خانم لیمو 2پهلو گفته باشه!اصلا یه مشکل ما توی تحلیلهای سیاسی و اجتماعی تفاوت برداشتهای ماست از گفته های دیگران.دراینجا بنده یه مطلبی رو خیلی شفاف گفته ام شما خیلی صادقانه و واضح مطرح کردی ولیمو هم خیلی کوتاه و روشن نظر داده و حتی تاکیدا در انتهای پیامش نوشته موافقم.من هیچ برداشت 2پهلو از این نوشته ها ندارم.

  • 9. هادي  |  2010/02/18 در 8:54 ب.ظ.

    عموت درست گفته ! البته اون قسمت پائيني كه پنج فقره ! علامت تعجب داره نميدونم مال اونه يا مال شما ؟

    • 10. خان عمو  |  2010/02/20 در 5:37 ق.ظ.

      اون علامتا رو من گذاشتم هادی آقا .اگه اشتباهه معذرت میخوام

  • 11. پر  |  2010/02/18 در 10:56 ب.ظ.

    تنها حرف عوی شما نیست حرف خیلی هاست اما اگه ما تازه یاد گرفتیم موجود زنده بفرستیم دنیا 30 سال پیش اینکارو کرده اونم نه موش
    ادم رو … اره انصاف هم چیز خوبیه باید به این که 30 سال از دنیا عقب هستیم قانع باشیم که نا شکریه که بی انصافیه گلایه کردن …

    • 12. خان عمو  |  2010/02/20 در 5:45 ق.ظ.

      درست میگی دختر خوبم .تاسف من هم از همینه که چرا ما که این توانایی رو داریم نتونستیم تا حالا بکارش بگیریم؟دیگران 30سال قبل آدم به فضافرستادن درحالیکه ما داشتیم شعار میدادیم که :به امید روزی که هر ایرانی یک پیکان داشته باشد.50 سال پیشتر که انقلاب صنعتی اروپا را منفجر کرده بود شاه قاجار ما از سفر فرنگ فقط تربچه های سرسفره توجهش را جلب کرده بود.

  • 13. ناشناس  |  2010/02/19 در 5:10 ق.ظ.

    من با پیشرفتهامون موافقم اما نه انقدر اغراق شده …

    ما ایرانیها باهوشیم ، دنیا اینو می دونه ، نکته ای که منو ناراحت می کنه اینه که یک نفر بلند می شه و همه این پیشرفتها رو محصول 3-4 سال میدونه … صادقانه که نگاه کنیم سالها طول می کشه تا به هر پیشرفتی دست پیدا کنیم ، تا فردی درس بخونه ، بره دانشگاه ( که همه اینها با تلاش خیلی ها درست شده ، حفظ شده تا امروز استفاده شه ) طول می کشه …

    احترام قائل شدن برای تلاش بزرگان قبل از ما فراموش شده …
    اینه که منو ناراحت می کنه …

    • 14. خان عمو  |  2010/02/20 در 5:58 ق.ظ.

      آقا یا خانم ناشناس.هرکی که این پیشرفتها رو منحصر به خودش یا این 3-4ساله میدونه برای خودش شکر خورده.علم وپیشرفتهای علمی در طول تاریخ بدست میاد.همون نطنزی که الان داره کار میکنه تو این 3-4سال ساخته شد؟این دانشمندا همه تو این سالها از مادرشون متولد شدن وشدن دانشمند؟5سال پیش همه نشسته بودن داشتن تیله بازی میکردن؟مگه بسیاری از این تحقیقات توی دانشگاه آزاد انجام نمیشه؟این دانشگاه حاصل تلاش واستقامت کیه؟مگه متروی تهران که یکی از سازه های افتخار آفرین دهه های اخیره با پافشاری کی ساخته شد؟وخیلی مگه های دیگه که شما هم میدونید.

      • 15. پری ناز  |  2010/02/20 در 6:28 ق.ظ.

        عمو همه می دونیم همین کسایی که حمایت خودشون رو از دولت اعلام می کنن مخالف سر سخت همین کسایی که دانشگاه آزاد و مترو تحت حمایتشونه هستن. نیستن ؟

  • 16. ناشناس  |  2010/02/19 در 5:10 ق.ظ.

    ایرانی توانمنده … کافیه اراده کنه تا به علمی دست پیدا کنه … همین الانش خیلی از جوانهای باهوش مملکتمون برای اینکه اینجا نمی تونن رشد کنن می رن و در نقاط مختلف دنیا افتخار کسب می کنند .

    برای نمونه مدیر یکی از پروژه های تحقیقاتی خیلی مهم در ناسا که در مریخ انجام شد (روباتهای دوقلو روح و فرصت ) یک ایرانی ( شیرازی ) هستند . پروژه فوق قرار بود 3 ماه انجام بشه ، اما به خاطر تیم خیلی خوب و نتایج عالی سه سال طول کشید ، مدیر پروژه ترفیع گرفته و الان مدیریت تمامی پروژههای مریخ رو بر عهده داره .

    این کار رو یک ایرانی انجام داده ، همون ایرانی که اگر اینجا می بود پروژه یک ساله رو 5 ساله به نتیجه می رسوند … هم به خاطر ضعف سیستم های اداری و هزارتا کارشکنی …

    • 17. ناشناس  |  2010/02/19 در 5:13 ب.ظ.

      فکر کنم یک توضیح لازم باشه .
      منظور از اینه پروژه سه سال طول کشید اینه که روباتهایی که فقط قرار بود فقط سه ماه سطح مریخ رو بررسی کنند تونستند سه سال بدون مشکل حادی فعالیت کنند ( آخرش هم ناسا کم کم پروژه رو متوقف کرد چون کافی بود ) .
      و این مسئله یک موفقیت خیلی بزرگ بود .

  • 18. غزلک  |  2010/02/19 در 6:55 ق.ظ.

    همچین تنهایی تنهایی هم نبوده روسیه و چین فراموش شدن فکر کنم.
    بعدش به نظر من اول از همه حکومتی خوبه که مردمش در رفاه باشن.گیریم همه ی فرمایشات عموی شما درست باشه اینو هم باید در نظر بگیریم که مردم در چه شرایطی زندگی میکنن.نصف بیشتر مردم زیر خط فقرن.

    • 19. عالیه  |  2010/02/19 در 7:38 ق.ظ.

      نه بابا! همه خوشه سه هستیم!:دی

      روسیه و چین هم آشغالاشون هم تحویل ما میدن و پول کلان می گیرن!

    • 20. خان عمو  |  2010/02/20 در 6:28 ق.ظ.

      اینو قبول دارم یه ضعف عمده دولت ما الان مشکلات اقتصادی مردمه.من اینجا دستام بالاست!!ولی ما تو اقتصاد یه اصل مهم داریم که انجام کارهای عمرانی باعث تورم بخصوص در دوران سازندگی میشه همونطور که دردوران ریاست جمهوری آقای رفسنجانی هم یک دوره تورم داشتیم که ایشان با برنامه ریزی در دوره دوم ریاست جمهوری توانست تا حدود زیادی به آن سامان بدهد.امیدوارم این تورم ومشکلات اقتصادی از این نوع باشه.

      • 21. پری ناز  |  2010/02/20 در 6:31 ق.ظ.

        یکی دو روز پیش بود تو روزنامه خوندم . احتمال رسیدن تورم به 40 درصد خیلی زیاده

      • 22. عالیه  |  2010/02/20 در 9:43 ق.ظ.

        سلام خان عمو!
        خان عمو! می گم، یعنی هر هشت سال یه بار باید ما یه دوره تورم داشته باشیم؟! یعنی با اومدن هر رییس جمهور باید مشکل تورم به وجود بیاد؟

      • 23. خان عمو  |  2010/02/20 در 11:29 ق.ظ.

        نه عالیه خانم.قرارنیست که هر8سال یه تورم داشته باشیم.ولی عرض کردم که من تو این قسمت دستام بالاس!!مشکل ما اینه که هر کی میاد میخواد آمریکا رو از نو کشف کنه!؟تفاوت مدیریت ایرانی با ژاپنی اینه که اونا مثل حرکت یه توپ روی سطح شیب دارمدیریت میکنن وما مثل یه مکعب روی همون سطح شیب دار!حرکت توپ دائم درحال افزایش است درحالیکه مکعب وقتی روی یه وجه افتاد می ایستد وبرای حرکت مجدد باید کلی انرژی مصرف بشه.سیاستهای اقتصادی درزمان نخست وزیری آقای موسوی یه چیز بود درزمان شهید رجائی یه چیز دیگه. زمان آقای هاشمی یه ساز دیگه میزد زمان آقای خاتمی هم متفاوت تر از بقیه.حالاهم که دیگه نگو!درحالیکه ما برنامه 20ساله داریم وچشم انداز بلند مدت.ولی مشکل اصلی ما اجرای قانون برنامه است.حق با شماست ما نباید هر4سال یه روش برای مملکت داری داشته باشیم.

  • 24. ghorghorou  |  2010/02/19 در 7:27 ق.ظ.

    خب توي اين مدت سي ويك سال كارهايي هم انجام شده و نميشه منكر اين شد ،اگرچه سرعت انجامشون كند بوده و اونهم به خاطر اين بود كه شايسته سالاري وجود نداشت و همين باعث كار شكني ميشد .
    يك نكته ديگه اينه كه دولت نوكر مردمه بايد انجام بده و در مقابلش هم اره پول ميگيره.اين مردمن كه بايد بپرسن چرا تو اين سالها انقدر كند رشد كرديم كه سي سالي از نظر علمي عقبيم ؟چرا انقدر با وجود بگير وببندها فساد زياد ِ؟چرا در حوزه علوم انساني پيشرفتي نداشتيم؟چرا هر روز خرافات بيشتر تو اين مملكت ريشه كرده و اغلب هم توسط عمال حكومت تبليغ شده؟دولت نميتونه به خاطر پيشرفتهاي علمي منتي بر سر مردم بزاره وظيفه اش بوده انجام داده و به نظر عده خيلي زيادي هم اين وظيفه رو خوب انجام نداده وبه نظر عده اي هم خوب انجام داده .بايد پاسخگوي هر دو جبهه باشه نه اينكه خدماتش رو و موشكهايي كه بكمك چين و روسيه ساخته و امثال اون رو چماق كنه بكوبه تو سر مردم بدبخت كه به نون شبشونم محتاجن.كه به اسم مذهب خرافات به خوردشون داده شده .كه امنيت يك واژه خنده داره.

    • 25. خان عمو  |  2010/02/20 در 7:01 ق.ظ.

      دولت نوکر مردمه و برای کارهاش اگه هم هیچ نگیره وظیفه اش است و باید انجام بده تو این سالها اگه کمی ما را راحت تر میگذاشتند خیلی بیشتر از اینها کار میکردیم.آیا گزارش اخیر سازمان ملل را شنیده اید؟ایران طی30سال اخیر در بین 184کشور دنیا از نظر پیشرفت علمی حائز رتبه سوم شده است!!خرافات را هم اگه ما مردم اعتقاد نداشته باشیم چگونه منتشر میشود؟قدیما میرفتیم تو امامزاده میدیدیم پشت کتابهای قرآن نوشته اند که فلانی خواب دیده که چنین شده وچنان شده و دست آخر مینوشتند که اگراز روی این نوشته 5بار بنویسید 5روز دیگه خبر خوشی بدستتان میرسد و اگر ننویسید5روز دیگه 5تا بلا به سرتان می آید.حالا هم همین مطالب را با موبایل برای هم میفرستیم.این خرافه نیست؟چه دخلی به دولت وحکومت دارد؟

      • 26. پری ناز  |  2010/02/20 در 7:08 ق.ظ.

        می گم عمو اگه این رتبه ی سوم رو ایران آورده آخه حاصل چیه؟…حاصل هوش و ذکاوت همین جووون هایی که الان به جرم طرز فکرشون گوشه ی زندانن و هیچ کس هیچ کاری بهشون نداره و به حال خودشون رهاشون کردن.

      • 27. خان عمو  |  2010/02/20 در 11:47 ق.ظ.

        پریناز عزیز اگه رتبه سوم حاصل هوش وذکاوت جوونهائیه که الان تو زندونن پس کی این رتبه رو کسب کرده؟

      • 28. پری ناز  |  2010/02/20 در 11:51 ق.ظ.

        عمو عزیز این یه مثال بود. …بعد هم کسانی که الان تو زندان هستن دست کمی از این ها ندارنئ. آن ها نخبگان سیاسی و این ها نخبگان علمی. تنها تفاوتشون تو حرف نزدنشون بود. فک می کنین چرا این همه ، همه جا حرف از فرار مغزها هستش؟ به خاطر اینکه می دونن تو این مملکت موندن باعث از بین رفتن استعدادشون می شه.

  • 29. عالیه  |  2010/02/19 در 7:35 ق.ظ.

    زمان هنوز باقیست خان عمو! تازه سی سال گذشته! طولانی ترین حکومت ایران 50 سال طول کشیده! “اشتباه” و “دروغ” و “ماست مالی کردن” و “حماقت” و “ضعف” و “الکی قمپز در کردن” هیچ وقت دووم نمیاره. اگه یه حزبی دچار اینا باشه که می ره کنار، اما وقتی حرف یه حکومت در میون باشه، ملت هم بیچاره می شن.
    تو دنیایی که که روز به روز پیشرفت می کنن، ما هفته ای یه بار پیشرفت می کنیم! و به خودمون می بالیم که در مقایسه با بعضی جهان سومی ها از خیلی لحاظ بهتریم. به نظرم جای افتخار نداره این که الان رو مقایسه می کنن با چهل سال پیش و می گن ببینید! چقدر پیشرفت کردیم!! یکی نیس بگه خب اگه بخواین خودتون رو با صد سال پیش و دویست سال پیش مقایسه کنین می بینید خیلی بیشتر پیشرفت کردید:))) شما در مورد انرژی هسته ای صحبت می کنید در حالی که همین امسال تو عصر تکنولوژی چند تا هواپیما و قطار دچار سانحه شدن. وقتی هم اعتراضی در این مورد می شه، سریع کارنامه ی سقوط اروپا رو می آرن وسط!!! تقریبا سی درصد سوانح هوایی جهان تو ایران تو سی سال اخیر اتفاق افتاده! سی درصد!! تو کل جهان، بین صد و چند کشور!! هواپیمایی که تو اروپا به سلامت مسافر جابه جا می کنه، اینجا به خاطر سقوط های پی در پی شده مضحکه ی عام و خاص.
    به قول یکی از بچه ها، داریم رو دوچرخه ی ثابت رکاب می زنیم.
    انقده رابطه مون با دنیا بد شده که سعی داریم چیزیو که قبلا و سال ها پیش اختراع شده یا کشف شده، خودمون از اول اختراع می کنیم و کشف می کنیم:))

    • 30. خان عمو  |  2010/02/20 در 7:12 ق.ظ.

      این شکلی به همه چی نگاه کردن و ندیدن پیشرفتهاو نفی همه اختراعات و اکتشافات آیا نفی خودمون به عنوان انسانهای هوشمند نیست؟چرا میخوایم بخاطر مخالفت با یک جریان یا یک دولت یا یک حکومت انسانیت و هوشمندی و توانمندی یک ملت را پایمال کنیم؟این همان بی انصافی است که گفتم!

      • 31. عالیه  |  2010/02/20 در 9:56 ق.ظ.

        در مورد ملت من قبلا تو وبلاگم نوشتم.

        تو ایران آدم باهوش زیاد پیدا می شه خداییش. از نظر هوش جزو بهترین هاست ملت ایران. اما چرا پیشرفت ما کنده؟ چرا همین ایرانی های باهوش می رن اون ور دنیا و کلی منفعت می رسونن، اما اگه این جا باشن نصف اون منفعت رو هم ممکنه نرسونن؟ اولش اینه که ایرانی ها کار گروهی بلد نیستن و زیرآب زن زیاد داریم. اکثرا هم می خوان سود شخصی بیشتری رو ببرن. بین یه پروژه ی گروهی و یه مساله ی ریاضی سخت،حل کردن اون مساله واسه ایرانی راحت تره.
        بعدش هم این که نخبه های واقعی – نه این درپیت ها که دولت نخبه شون کرده – حتما یه چیزی می دونن که می رن اون ور و نمی مونن!

        ببینید، این هواپیمایی که آدم وقتی سوارش می شه باید اشهدش رو بخونه، از دلایل خطرناک بودنش اینه که توی ایران این هواپیماها رو دست کاری می کنن و مهندسی می کنن، یه چیز اضافه می کنن، یه چیز کم می کنن! همین طور در مورد قطارها وحتی اتوبوس های شرکت واحد! با مهندسی شون باعث می شن گند زده شه به سیستم دستگاه.

        آخه این هوشه که اولا نمی تونیم از هوش مون استفاده کنیم، بعد با هوشی که ازش استفاده می کنیم داریم گند می زنیم به دستگاه هامون و جون مردمو می گیریم؟

      • 32. عالیه  |  2010/02/20 در 9:57 ق.ظ.

        تصحیح: نخبه هامون می رن اون ور و «اینجا» نمی مونن:دی

      • 33. خان عمو  |  2010/02/20 در 12:04 ب.ظ.

        من نمیدونم اگه نخبه هامون همه رفتن اونور آب وهر کی مونده درپیتیه پس این چیزائی رو که داریم میبینیم تو این مملکت داره ساخته میشه رو کیا میسازن؟غیر از اونائی که قبلا شمرده بودم یه ناو شکن هم که دیروز به آب افتاد.این رو هم همین در پیتیها ساختن دیگه!آیا ساختن فضا نورد یا ناوشکن یا غنی کردن اورانیوم یا تولد موجودزنده با استفاده از سلول بنیادی یا ساخت هواپیمای نظامی وبسیاری چیزهای دیگه که بدست همین نیروهای بی عرضه درپیت ساخته شده یه فعالیت شخصیه یا گروهی؟

      • 34. پری ناز  |  2010/02/20 در 12:29 ب.ظ.

        فعلیت گروهی که مختص به یه عده ی خاص و از ما بهترونه. بعد هم اینکه از این همه به اصطلاح پیشرفت یه چیزی باید عایدمون بشه یا نه؟…تا اون جایی که من می دونم مردم غزه خیلی بیشتر از ما سود می برن.

  • 35. حامد  |  2010/02/19 در 8:22 ق.ظ.

    شاید ما تونستیم جلوی خارجی ها یکم خودی نشون بدیم ولی همیشه در هر کشوری قبل از پز دادن در مقابل کشورهای بیگانه مردم اون کشورن که در درجه اول از اهمیت برخوردارن… وقتی مردم در شرایط سخت زندگی میکنن چطور یک دولت میتونه ادعای خوشبختی و سعادتمندی مردمش رو بکنه….
    اگه از تک تک مردم هم بپرسین مطمئنا هیچگونه اظهار خوشبختی از این زندگی شون نمیکنن

    • 36. خان عمو  |  2010/02/20 در 7:17 ق.ظ.

      سلام آقا حامد.مشتاق دیدار شما هستیم ها!!!ممکنه مردم اظهار راحتی و رفاه نکنند.کما اینکه در اعتراضات و انتقادات توی صف نان و اتوبوس وتاکسی میشنویم.ولی اظهار بدبختی نمیکنند .کما اینکه ازراهپیمایی22بهمن مشهود بود.

      • 37. پری ناز  |  2010/02/20 در 7:23 ق.ظ.

        و مطمئنا اظهار خوشبختی هم نمی کنن و حقشون رو بیشتر از اون چیزی که الان دارن می دونن….چند درصد از مردم زیر خط فقر هستن؟ چند درصد از جوون ها بیکارن؟

      • 38. پری ناز  |  2010/02/20 در 7:24 ق.ظ.

        عمو میشه این لینک رو بخونید؟…http://mydaniel.blogfa.com/post-44.aspx

      • 39. عالیه  |  2010/02/20 در 10:02 ق.ظ.

        اگر خیلی ها هستند که اظهار بدبختی نمی کنن و از نادیده گرفتن حقوق شون شکایت نمی کنن (یا شکایت می کنن اما پیگیرش نمی شن) به دلیل اینه که ایدوئولوژی حاکمیت چندین قرنه تو ذهن مردم مذهبی ایران خونده قانع باشند و خدا روزی رسانه و شکرگزار باشند و … به علاوه ی این که مردم از شکایت رسمی کردن می ترسند!! والا ترس هم داره دیگه! چقدر معلم ها رو به خاطر اعتراض اون سالشون از کار برکنار کردن. اعتراض بعد از انتخابات رو هم که دیدیم که چقدرکشته داشت.

  • 40. ماه مون  |  2010/02/19 در 6:04 ب.ظ.

    بله حرفهای عموی شما درسته ولی مسئله اینه کیه قدر این ملت و این همه نابغه رو بدونه.

    • 41. خان عمو  |  2010/02/20 در 7:22 ق.ظ.

      عجله نکن دختر عزیزم.میرسه روزی که دنیا سرتعظیم جلوی همین ملت فرود بیاره.بشرطی که خودمون از داخل بجای اینکه پای هم رو بگیریم .دست همدیگه رو بگیریم.

      • 42. پری ناز  |  2010/02/20 در 7:30 ق.ظ.

        چه مسئله ی خوبی رو گفتید. به جای اینکه پای هم رو بگیریم دست هم رو بگیریم!!!! ولی کاش این دو طرفه می بود و فقط منظورتون به یه گروه خاص نبود

  • 43. ماهان  |  2010/02/20 در 8:39 ق.ظ.

    خان عمو معتقدند که اگه انقلاب نمیشد ما تکنولوژی نداشتیم به این میگن یک اظهار نظر کاملا علمی پژوهشی

  • 44. خان عمو  |  2010/02/20 در 12:29 ب.ظ.

    خوندم.خیلی درد آور بود .ولی چرا منو دعوت به خوندن اون کردی؟شاید فکر کردی من که دارم با این گرمی و علاقه از پیشرفتهای این مملکت دفاع میکنم عاطفه انسانیمو از دست داده باشم؟ نه !تو خوب میدونی که من همونقدرکه اعتقاد به گمراهی حرکات انحرافی بعد از انتخابات دارم اعتقاد به اشتباهات رئیس جمهور منتخب هم دارم.

    • 45. پری ناز  |  2010/02/20 در 12:35 ب.ظ.

      نه به هیچ وجه این فکر رو نکردم. چون خودم بهتر از هر کسی می دونم شما دلتون برای آزار و اذیت کردن یه مورچه هم می سوزه. دیگه چه برسه به یه بچه!!!…فقط گفتم بخونید که بدونید چه بلاها که سر این مردم نیومده.همین مردمی که هیچ نفعی و ضرری به هیچ جای جامعه نمی زنن.

  • 46. خان عمو  |  2010/02/20 در 12:32 ب.ظ.

    خدا رو شکر که حداقل به یه نتیجه رسیدیم و اونم اینه که ما پیشرفت داشتیم؟ ها ؟درست فهمیدم ؟

    • 47. پری ناز  |  2010/02/20 در 12:37 ب.ظ.

      نه عمو. پیشرفت داشتیم، نه . پیشرفت داشتن. پیشرفتی که دردی از دردای نیازمنداش رو دوا نکنه پیشرفت نیست.

  • 48. آوامین  |  2010/02/20 در 3:53 ب.ظ.

    شاید توی یک سری زمینه ها پیشرفت کرده باشیم اما توی خیلی از زمینه ها عقبیم .واقعا اگه قرار نبود توی این سی سال همینقدر کار هم انجام نمیشد که فاتحه مملکت و مملکت داری خونده بود ؟! مساله تاسف بار اینه که میشد چندین برابر این رشد رو داشت ولی ما به همین رسیدیم و تازه مردم در رفاه نیستن که هیچ برعکس دارن زیر فشار داغون میشن به جای موشک هوا کردن و مانور دادن و همه ی دنیا رو دشمن خودمون کردن بهتر نیست به فکر نون این ملت بود؟به فکر افسردگی و دورویی این مردم کرد؟درصد علاقه مندی مردم با اسلام زمان انقلاب چی بود و الان چیه؟آیا مردم جذب شدند یا اینکه روز به روز همه ضد دین و اسلام میشن ؟ ! این تاسف باره .ایران توی خیلی از زمینه فقط پز میده که ما ال کردیم و بل کردیم اما واقعا پشت پرده این یه حبابه .همین کارت هوشمند سوخت و برنامه ها و پیاده سازی هاش.من خودم دو سال توی این زمینه کار میکردم .همه ی برنامه های کارت هوشمند نوشته ی چینی هاست .طوری که اگه قرار باشه یه نقطه تغییر ایجاد کنند بدون اونها نمیشه .تمامی قطعات اصلی مورد نیاز خارجی هستن و بعد از تحریم مدام دارن هزینه برای قطعات تعمیر شده میدن .ولی جلو چیه ؟پز این قضیه ما کارت هوشمند را پیاده سازی کردیم ما مهندسان نرم افزار ال داریم و …
    یا سمند یک ماشین ملیه که چی
    ؟ بعدا معلوم بشه طرحش از یک ماشین خارجی گرفته شده با یک سری تغییرات ؟کسی نمیگه پیشرفتی نبوده .بوده اما میشد ده ها برابر این رشد کرد جلو بود اما نشد و متاسفانه این سرعت حداقلی ما هم داره کم کم متوقف میشه .

    • 49. پری ناز  |  2010/02/20 در 4:56 ب.ظ.

      کاملا و به طور صد در صد حالا نه نود درصد با گفته هات موافقم

  • 50. نقش ونگار  |  2010/02/28 در 8:58 ب.ظ.

    امان از دست خان عمو


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: