صابخونه

2010/02/18 at 8:44 ق.ظ. 9 دیدگاه

یه جورایی دلم می خواد اینجا رو از این حالته مستاجری در بیارم و بشم صاحبخونه.
نمی دونم برای انجام این کار چقدر باید پس انداز داشته باشم؟باید وام بگیرم یا نه؟! یا اصلا از کجا باید شروع کنم؟
لطفا هر کس اطلاع داره به من بگه.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

دانش آموز نوشته ای از خان عمو

9 دیدگاه

  • 1. هادي  |  2010/02/18 در 9:47 ق.ظ.

    سوالم در مورد فيلم رو جواب ندادي بايد بگم براي صاحبخانه شدن بايد حساب پس انداز در بانك مسكن داشته باشي . مقدار وام الان شده 25 ميليون . ميبايست نصف اين مبلغ رو داشته باشي به عنوان پس انداز . شش ماه بگذره اون وقت 25 ميليون وام با سود 12 درصد به شما تعلق ميگيره كه 15 ساله است سند زمين هم در رهن بانك تا پرداخت آخرين قسط ميمونه . البته الان بهترين راه براي صاحبخونه شدن ثبت نام در مهر مسكن است . البته شرايط وام در هر شهر به سبب بزرگي و كوچكي متفاوت است . انشاالله كه بزودي صاحبخونه بشي …

    • 2. عالیه  |  2010/02/18 در 2:45 ب.ظ.

      نیازه وام بانک مسکن بگیری؟:دی

  • 3. هادي  |  2010/02/18 در 10:13 ق.ظ.

    تصحيح ميكنم دوره مشاركت يا پس انداز در بانك 2 سال است . براي ساخت صنعتي 25 ميليون و غير صنعتي 20 ميليون وام تعلق ميگيرد . قسط ماهيانه حدود 125000 تومان براي غير صنعتي و حدود 154000 تومان براي وام صنعتي است .

  • 4. ماه مون  |  2010/02/18 در 12:31 ب.ظ.

    خب باید یه شرکت معتبر گیر بیاری و دومین و هاست بگیری .
    من چندسالی صابخونه بودم ولی تو وب مستاجری یکمی بهتره.
    هزینش هم کم کم 50 الی 60 تومن به بالاست.
    که سال اول بیشتره چون هزیته ثبت دومین هم هست . ولی سالهای بعد کم تر میشه و بستگی به فضایی هست که می گیری.
    حالا اگر خواستی دومین ثبت کنی من ولایت آشنا دارم شاید بتونه کمکت کنه در ضمن نیازی نیست حضوری بری شرکت می تونی از طریق تلفن و بانک مبلغ و پرداخت کنی.

    • 5. پری ناز  |  2010/02/18 در 12:35 ب.ظ.

      ای ول . مرسی. حالا قراره یه سری توضیحاتی رو هم آقای زیپ بدن. حالا ببینم تا چی پیش می آد.

  • 6. دختره  |  2010/02/18 در 3:24 ب.ظ.

    اطلاعات خاصی ندارم:)

  • 7. غزلک  |  2010/02/18 در 4:08 ب.ظ.

    من اطلاعات ندارم.
    ولی پیش پیش تبریک میگم:دی

  • 8. نقش ونگار  |  2010/02/18 در 4:18 ب.ظ.

    سلام پری ناز در جواب کامنتت
    دقیقا

    پرشین بلاگ بودی من می دانستم. یعنی برات آمده بود برای من آگهی برای خریدن امده دامین شخصی. انقدر برام مهم نبوده که یادم نیست چقدر ولی زیاد نبود. اما باز من زورم امد
    ولی ورد پرس را از دست نده خیلی من دوستش دارم. هم وبلاگ تو هم همه آنهایی که کوچ کردند به ورد پرس امکانات خوبی دارد
    این در جواب پستت بود.

    • 9. پری ناز  |  2010/02/18 در 5:19 ب.ظ.

      مرسی بانو. آره امکاناتش خوبه ولی می دونین چیه قالبش برام خیلی خیلی کسل کننده شده


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

