فیلم

2010/02/16 at 3:43 ب.ظ. 9 دیدگاه

بین این فیلم ها Up, Stealing Harward , The Ugly truth, Trapped, little man, Taking lives, The Post man Always rings Twice, The wind that shakes the barely ، به ترتیب کدوم رو پیشنهاد می کنین؟

بعد هم اینکه قبل از انت.خابات قرار بود هر چند هفته یه بار یه نقد فیلمی رو اینجا راه بندازیم، ولی به خاطر اتفاقات بعد از اون این کار انجام نشد.
حالا بعد از این همه مدت دوباره تصمیم گرفتم این کار رو با هم انجام بدیم.
اگه حاضرید بسم الله و اسم فیلم هایی که مد نظرتون هست رو بگید و یه تایمی رو هم مشخص کنید و از هر وقت شما آمادگیش رو داشتید شروع می کنیم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

رمان ایرانی دانش آموز

9 دیدگاه

  • 1. هادي  |  2010/02/16 در 5:06 ب.ظ.

    ميتوني به من بگيد علت بي علاقه بودن من به فيلم چيه ؟ سالي يك فيلم هم نگاه نميكنم ! آخرين فيلمي كه نگاه كردم يوسف پيامبر بوده ( سريال ). چگونه ميشه علاقمند شد ؟!

  • 2. دختره  |  2010/02/16 در 5:18 ب.ظ.

    والا همه رو ندیدیم برای همین هیچی ندارم بگم.

  • 3. نقش ونگار  |  2010/02/16 در 8:02 ب.ظ.

    سلام پری ناز
    واقعا تمرکز چنین کاری را هنوز داری؟
    خدا را شکر/
    ایکون یک آدم متفکر
    کانال را عوض کردی؟
    خوب حالا دید ها خیلی عوض شده با نگاه متفاوتی نقد ها را می نویسید.
    من ان موقع هم اعلام کردم فیلم نه . مگر با بازی شهاب حسینی.
    یادته جواب کامنتت. ؟
    برام جواب دادی آخی
    هنوزم یا شهاب یا دکتر را نقد می کنم و گرنه هیچ کس.

    • 4. پری ناز  |  2010/02/16 در 8:18 ب.ظ.

      آره بانو . دقیقا یادمه:))چه قد خوب که شما یادتون مونده.

  • 5. احسان  |  2010/02/16 در 10:12 ب.ظ.

    The Post man رو پيشنهاد ميكنم. راستي من وبلاگتو با گوگل ريدر دنبال ميكنم. واسه همين تا حالا اينجا نظر ندادم! فعلا باي تا هاي ديگر

  • 6. Lady HoDa  |  2010/02/17 در 5:23 ق.ظ.

    من خیلی هاشون رو ندیدم!!!!!
    اما UP قشنگ بود!

  • 7. تارا ميرکا  |  2010/02/18 در 10:43 ق.ظ.

    فقط می دونم Little man بی خوده
    اسم The post man always…. رو شنیدم ولی ندیدم

    • 8. عالیه  |  2010/02/18 در 2:37 ب.ظ.

      little man همون سیاه پوسته هست؟ اگه اونه که خیلی خنده داره! جزو فیلم های چیپه البته اما خنده داره.
      من از این فیلمایی که گفتی سه تاشونو فقط دیدم
      ugly truth و taking lives و little man.
      خب از بین این سه تا هم اول ugly truth رو پیشنهاد می کنم چون خودم خیلی دوستش دارم و تو رده بندی من (:دی) جزو فیلمای چیپه اما بعضی از فیلمایی چیپ خیلی دوست داشتنی هستن و آدم دوس داره بارها ببیندشون. مخصوصا اگه کاترین هایگل بازی کنه توش:دی
      بعد taking lives که جناییه و اونم جالبه. little man هم خنده داره و مزخرف:دی ولی ببین!
      راستی، فیلم war zone رو اگه پیدا کردی حتما ببین.

      • 9. عالیه  |  2010/02/18 در 2:38 ب.ظ.

        Up هم مثه اینکه نامزد 5 تا اسکار شده!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

