پیش به سوی فهم درونیات

2010/02/05 at 10:48 ق.ظ. 13 دیدگاه

خاله ای دارم که می گه تا زمانی که متوجه ی چگونگی راه افتادن ماشین از درون نشم ، نمی تونم رانندگی رو یاد بگیرم و راننده ی خوبی بشم.
من هم می گم تا زمانی که نفهمم چطور می شه ایمیل ها و اس ام اس ها رو کنترل کرد نمی تونم به این مسئله باور پیدا کنم که الان کسی داره ایمیلم یا اس ام اسم رو می خونه.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

رامونا امروز روز ِ آقایونه!لطفا خانوم ها برن خونه هاشون

13 دیدگاه

  • 1. ghorghorou  |  2010/02/05 در 11:39 ق.ظ.

    نميدونم والا ولي اونقدر ها هم بعيد نيست .حالا نه اينكه تك تك ِ شون رو بخونن ها .

  • 2. خانوم جیغ!  |  2010/02/05 در 12:15 ب.ظ.

    هر دوتاش یکیه!

  • 3. رامونا  |  2010/02/05 در 4:24 ب.ظ.

    پریناز جون
    با خوندن پست پایینت خیلی خجالت زده شدم … و خیلی هم خوشحال شدم
    فکرشم نمی کردم که نوشته ها یا بهتر بگم غر های من واسه کسی جالب باشه
    مرسی واقعا»
    خیلی سعی می کنم جوری بنویسم که کسی رو زیاد افسرده نکنم …. اگه با خوندن من افسرده تر می شین بدونین تلاش خودمو کردم اما دیگه از دستم در رفته !!!

    • 4. پری ناز  |  2010/02/05 در 7:45 ب.ظ.

      Na azize Del Ghorhat ham jazabe,vagheheeathaye jameast . to ham tanha in moshkelat va ghor ha ro nadari. faghat ma jorate bayaneshooon ro nadarim

  • 5. دختره  |  2010/02/05 در 6:37 ب.ظ.

    ببین اطلاعاتی که با ایمیل رد و بدل میشه با یه کلید رمزنگاری رمز میشه و فرستاده میشه. خیلی راحته که تو مسیر قرار گرفت و اطلاعات رمز شده رو پیدا کرد ولی اینکه بفهمن چی میگی باید مطالب رمزنگاری بشه و دولت این امکانات رو داره که رمزا رو بشکونه! همونطور که الگوریتم رمزگاری جی میل شکست و گروه هک آشیانه وابسته به وزار اطلاعات یکی از کسایی بود که به اون دسترسی داشت.
    کلا سیستم مخابرات اینجوری نیس که بشین تک تک اس ام اس ها رو بخونن ولی میتونن متن اونا رو سیو کنن وقتی یکی مشکوک بود کنترل کننو در ضمن مخابرات چه در اس ام اس و چه در مکالمه به بعضی از کلمات حساسه و اگه اون کلمات تو اس ام اس یا حرف تو باشه مکالمه ات یا اس ام است سیو میشه و گزارش میشه. لغاتی مثل تظاهرات و بمب جزو این لغاته.
    برای تشخیص این کلمات هم از روشایی مثل اسپیچ پراسسینگ استفاده میشه. یکم توضیحش زیاده. امیدوارم کمک کرده باشم.:)

    • 6. پری ناز  |  2010/02/05 در 7:54 ب.ظ.

      merc vase etelate lkhobi ke dadi.

  • 7. آوامین  |  2010/02/05 در 8:04 ب.ظ.

    اگه روت زوم کنن می تونن یه کارایی کنن …
    راجع به رامونا به شدت باهات موافقم … دستم بهش نرسه این کامنت دونیش رو بسته منم دارم خفه میشم !

  • 8. UnKnown  |  2010/02/05 در 8:19 ب.ظ.

    kasi nemiad beshine bekhoone… faghat kalamate kilidiro be system midan ke hala message ha ya mail hayi or ke shamele oon kalamat mishe select mikone ke dar akhar tavasote systeme esnsani mark khorde ha tahlil mishe … dar asl age shoma kalamate mored dar ro ba kami taghir benevisid motmaenan moshkeli ijad nemishe…
    masalan jaye apple benevisid @pp.le

    to daheye 90 CIA systemi rooye telephone haye amrica gozashte bood ke dar soorati ke to mokaleme kalamati mesle allah, BOMB, terrorsit va… bekar borde beshe mokaleme betore automatic shooroo be zabt shodan mikone va baraye shoonood dar ekhtiare maghamat gharar migire,, bade jaryane 9.11 in ghazire janbe rasmi peyda kardo alani elam shod

  • 9. غزلک  |  2010/02/06 در 10:30 ق.ظ.

    اون قدرها هم دور از واقعیت نیست،
    البته دختره هم توضیحات خیلی خوبی داد

  • 10. عالیه  |  2010/02/06 در 10:57 ق.ظ.

    باور کن الان این یارو که داره اینجا رو می خونه، اس ام اساتو هم می خونه:دی مگه نه یارو؟؟

  • 11. مهر  |  2010/02/06 در 11:34 ب.ظ.

    منم امیدوارم الکی باشه

  • 12. HaMi  |  2010/02/07 در 3:09 ب.ظ.

    احتمالا یه تهدیده… اگه میخواستن اینکارو بکنن تا حالا من تو کهریزک بودم:D:D

    • 13. پری ناز  |  2010/02/07 در 6:10 ب.ظ.

      🙂 من هم


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

