خمار

2010/02/02 at 6:17 ب.ظ. 9 دیدگاه

برای منی که کلا استعداد افسرده شدن رو دارم داشتن دانش آموزهایی که مشکلاتشون خیلی خیلی بزرگه و من هم از مشکلاتشون خبر دارم، حکم این رو داره که به یه کسی که اعتیاد داره مواد نرسه و خمار بمونه. با این تفاوت که به من مواد می رسه و افسرده می شم و به معتاده مواد نمی رسه و خمار میشه.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

کمی پراکنده فوتبال

9 دیدگاه

  • 1. آوامین  |  2010/02/02 در 6:36 ب.ظ.

    منم استعداد افسرده شدن دارم ! راست میگی واقعا افسرده شدن استعداد میخواد هیچ استعدادی نداشته باشم این یکی رو دارم …
    راستی یه چیزی میگم به کسی نگو !منم مال رشتم !فکر کن …ته دلم مونده بود که الان گفتم …به خاطر پاره ای از مسایل اونجا زندگی نمی کنیم فعلا ولی انشالله برمیگردیم …حتما ! اگر خدا بخواهد …سالهاست آرزوم اینه که برگردم شهر خودمممممممممممممممممممممممممممممممممممم…:(

  • 2. نقش ونگار  |  2010/02/02 در 8:19 ب.ظ.

    سلام
    می فهمم . خماری غرغر شاگرد نشنیدن و اشکش را ندیدن است.
    روزی یک قاشق باران اقتاب ندیده سر بکش افاقه می کند مادر.

    • 3. پری ناز  |  2010/02/02 در 8:28 ب.ظ.

      مرسی !

  • 4. آوامین  |  2010/02/02 در 8:48 ب.ظ.

    جدی چه خبی که برام کامنت گذاشتی برای استعداد افسردگی داشتن و استعداد دیگه ای نداشتنم بود یا اینکه همشهری هستیم ؟!:)

    • 5. پری ناز  |  2010/02/03 در 9:29 ق.ظ.

      برای این بود که همشهری هستیم.

  • 6. mahsa  |  2010/02/02 در 8:49 ب.ظ.

    بی ربط : امروز متوجه شدم که یکی از دانش اموزام به یه بیماری خیلی سخت مبتلا شده و جدن حالم گرفته شد
    دختره صحیح و سالم بود

    • 7. پری ناز  |  2010/02/03 در 9:30 ق.ظ.

      اتفاقا خیلی هم با ربط بود.

  • 8. دختره  |  2010/02/03 در 8:23 ق.ظ.

    منم استهداد افسرده شدن رو دارم نمیدونم چرا انقد اصرار دارم به همه مشاوره بدم.

    • 9. پری ناز  |  2010/02/03 در 9:31 ق.ظ.

      مشاوره ی چی ؟


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

