آچارم فرانسس.

2010/01/19 at 7:02 ب.ظ. 9 دیدگاه

یه جورایی دارم می شم آچار فرانسه ی خانوم دکتر.
به بچش زبان درس می دم.
به خودش Ielts درس می دم.
کامپیوتر خونشون رو هم درست می کنم.
خواهرم می گه ، اگه جارو هم داشتن ، بهشون بگو می کشی.
هِییییییی!

بعد هم اینکه فردا سکوت سبزه. فقط نمی دونم که این سکوت به اینترنت هم بر می گرده یا نه؟

اون خانومه بودا که گفتم دانش آموزمه و از من خیلی بزرگتره، رفته به مدیر آموزشگاهمون گفته این تیچر خیلی کند درس می ده و زیاد هم کار می ده به ما. اگه خودمون هم تو خونه تنهایی کار کنیم تو کارمون پیشرفت می کنیم ، دیگه نیازی به معلم نبودش که.
این خانوم فکر کنم انتظار داره من زبان رو لقمه کنم بذارم تو دهنش. ( البته مطمئن نیستما که همون خانومه اینا رو گفته باشه).

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

بی عقلی رایونه

9 دیدگاه

  • 1. ghorghorou  |  2010/01/19 در 7:56 ب.ظ.

    اوني كه اين حرف رو زده چه فكري كرده پيش خودش . ؟
    البته منم كه ميفتم از اين فكرا ميكردم منتها فقط واسه مامانم بيانشون ميكردم.

  • 2. غزلک  |  2010/01/19 در 7:58 ب.ظ.

    امان از دست این شاگردا زیاد کار بدی میگن بدهکم کار بدی هم میگن بده.معلوم نیست اصلا چی میخوان!

  • 3. .:HoDa:.  |  2010/01/20 در 5:16 ق.ظ.

    همیشه تو هر کلاسی یه دونه از این شاگردای نخاله مزخرف پیدا می شه! 😐
    تو فکرشو نکن!

  • 4. دختره  |  2010/01/20 در 6:49 ق.ظ.

    هر کار بکنی یه چیزی میگن دیگه!

  • 5. خان عمو  |  2010/01/20 در 9:02 ق.ظ.

    آی ی ی ی!فرش میشوریم!فرش می تکونیم!آب حوض می کشیم!ieltsمیدیم!تلویزیون تعمیر میکنیم!

  • 6. HaMi  |  2010/01/20 در 9:04 ق.ظ.

    خوبه دیگه ، داری میشی یه businesswoman درست و حسابی…
    آی آی آی از دسته این شاگردای از خود راضی… کم کار بدی میگن چرا اینجوریه.. زیاد کار بدی یه حرفه دیگه میزنن… من بودم اخراجش میکردم…
    _______________________________________________________________
    بنده خدا رو که نمیشه اخراجش کرد.

  • 7. عالیه  |  2010/01/20 در 9:18 ق.ظ.

    دقیقا همون چیزیو که یاسمن گفت، می خواستم بگم:))))
    فکر کنم همکارات زیرآب می زنن!

  • 8. دلا  |  2010/01/20 در 12:30 ب.ظ.

    فکر نکنم سکوت سبز به اینترنت هم بکشه. ولی روی موبایلها حتما حتما اجرا میشه.

  • 9. ليمو  |  2010/01/21 در 9:03 ق.ظ.

    ميدوني جواب اين حرف چيه
    هميني كه هسسسسسسسسسسست خانم شما مشكلي داري
    خواهرتونم بسيار بسيار حرف خوبي زده ميگم يهو برو خونه خانم دكتر زندگي كنه دمه دست باشي


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

