تو هاپوی منی؟!

2010/01/16 at 6:27 ق.ظ. 9 دیدگاه

ساعت 5 صبح بود که از خواب پریدم. خواب دیدم یکی داشت یکی رو می کشت.
با ترس تو تختم بودم که دیدم دارم تکون می خورم.
با خودم گفتم حتما به خاطر ترس از خوابمه که یهو دیدم از نو تکون خوردم. تو خواب و بیداری و تو شک و تردید بودم که یهو دیدم کامپیوترم هم داره صدا می خوره .
جیغ زنان و مامان مامان صدا کنان رفتم پیشش و دیدم در کمال خونسردی می گه چی شده؟
می گم زلزله. زلزله بود.
مامان و بابام جمیعا می گن نه زلزله نبود و راحت برو بخواب و من هم با خودم دخترکه خیالاتی گویان رفتم خوابیدم و صبح ساعت 9 بود که با صدای تلفنی حرف زدن مامان با بابا از خواب بیدار شدم و از صحبت های مامانم فهمیدم که واقعا زلزله اومده بوده ، البته مرکز زلزله رشت نبود و خلخال بود.
بعد از تلفن بود که مامان خانوم به خیال خودش با حالت ناز کردن من اومده تو اتاقم و می گه تو سگ منی؟ تو پیچای( گربه) منی؟ تو گوسفند منی؟ تو بو می کشی؟

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

کاری کلماتور یا مینیمال .

9 دیدگاه

  • 1. .:HoDa:.  |  2010/01/16 در 7:15 ق.ظ.

    آخي!!
    خيلي حس بدي داره زلزله 😐
    حالا چقدر بوده بزرگيش؟ جايي هم خراب شده تو خلخال؟

    • 2. پری ناز  |  2010/01/16 در 7:30 ق.ظ.

      فک کنم 4.7 بوده ریشترش. نمی دونم جایی خراب شد یا نه. ولی خیلی بد بود.!!!!

  • 3. ماه مون  |  2010/01/16 در 8:21 ق.ظ.

    ای وای راست میگی

    .
    ولی این پیچا رو حال کردما 😀

    می دونی که علاقه ی زیادی به پیچا دارم.

  • 4. هستی شمال  |  2010/01/16 در 10:09 ق.ظ.

    نم خیلی زود میفهمم زلزله اومده یعنی قبل از همه

  • 5. عالیه  |  2010/01/16 در 10:50 ق.ظ.

    من که هیچ وقت متوجه نمی شم زلزله اومده، نیومده، رفته، خواهد آمد، نخواهد آمد!! مگر این که خیلی ی ی ی ریشترش بالا باشه!!!:دی

  • 6. نقش ونگار  |  2010/01/16 در 1:47 ب.ظ.

    سلام منم از زلزله خیلی بد حال می شم.!

  • 7. كاكتوس(غرغرو)  |  2010/01/16 در 1:52 ب.ظ.

    آدم ميمونه از تعريف ِ خودش رو لوس كنه يا واسه نسبت دادن و جونورا ناراحت شه

  • 8. hami  |  2010/01/17 در 4:35 ب.ظ.

    :(( :(( :(( چه باحال 😀 مامان هم خیلی باحاله ها

    • 9. پری ناز  |  2010/01/17 در 5:35 ب.ظ.

      🙂


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

