خصوصیات منفی

2009/12/26 at 10:59 ق.ظ. 7 دیدگاه

به دعوت هدی عزیز به بازی خصوصیات منفی دعوت شدم.
1. برای فکرهام ارزش قائلم و فکر می کنم همه ی فکرهام در حال به وقوع پیوستن هستن و این برای منی که زیاد فکر می کنم یعنی فاجعه.
2.هر چیزی رو ربط می دم به 30 یا ست . دست خودم نیستا. یکی چشاش هم سبز باشه می گم طرف ، طرفدار موسویه.
3. جلوی دهنم رو نمی تونم نگه دارم. کوچکترین چیزی که مطابق میلم نباشه ، باعث یه دعوا و جر و بحث شدید می شه. یعنی یه طورایی آستانه ی تحملم خیلی خیلی پایینه.
4.از کاه کوه می سازم.
5.تصمیم به انجام دادن یه کاری که می گیرم ، ممکنه به سال هم بکشه که اون تصمیم عملی بشه.
———————————————————————————————-
فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی رو به همه ی دوست دارارن حق و حقیقت و حقانیت تسلیت می گم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

گلاب پاش چشم و گوش و دهن بسته

7 دیدگاه

  • 1. mahemoon  |  2009/12/26 در 12:17 ب.ظ.

    برای تمام موارد
    وای وای وای

  • 2. سمیر!  |  2009/12/26 در 12:38 ب.ظ.

    (((:

  • 3. عالیه  |  2009/12/26 در 2:21 ب.ظ.

    سبز رو خوب اومدی چون منم تازگیا این مدلی شدم:))
    سومی … وای از این سومی … آی از این سومی :دی

  • 4. سلنا  |  2009/12/26 در 4:55 ب.ظ.

    نونوش كجاست؟

  • 5. لیمو  |  2009/12/26 در 5:16 ب.ظ.

    به به چه دختر خوبی

  • 6. بانو تمشکی  |  2009/12/27 در 7:57 ب.ظ.

    عزیزم . . . خیلی ها این خصوصیات رو دارن که خیلی بد و منفی هم محسوب نمیشه !!

    تو چقدر خوبی که منفیاش ایناس :*

  • 7. .:HoDa:.  |  2009/12/28 در 5:46 ق.ظ.

    عزيز دل
    خصوصيات منفي نبود
    خصوصيات مخفي بود :mrgreen:


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

