تناسخ

2009/12/19 at 6:57 ب.ظ. 5 دیدگاه

یکی از موضوعاتی که خونوادم به شدت من رو از فکر کردن بهش منع می کنن ، فکر کردن در مورد زندگی پیشینه. زندگی ای که بعضی از گروه های خاص به وجودش اعتقاد دارن.
آدمیه و افکار متفاوتی که به ذهنش می آد، حتی اگه به اون افکار اعتقاد هم نداشته باشه.
من هم جز اون دسته از افراد هستم که مدام فکرش درگیره افکار مختلفه طوریکه بعضی از اوقات اونقدر اون افکار رو برای خودم بسط و گسترش می دم که بهش اعتقاد پیدا می کنم و اون اعتقاد می شه جزء لاینفک زندگی من و باهاش زندگی می کنم.
گربه بودن من هم تو زندگی پیشین یکی از همین اعتقاداتی بوده که به خاطر تنفر عجیب و غریب من نسبت به این موجود به وجود اومده بود.
همیشه با خودم می گفتم به حتم من تو زندگی گذشتم یا گربه بودم یا موش یا اینکه یه طوری با گربه در ارتباط بودم که تا این حد از این موجود بدم می آد.
تا اینکه مامانم دیروز صحبت از گربه های زیر شیروونی خونمون رو کرد که تو مطلب قبلم هم بهش اشاره کردم و این بود که تموم اعتقادات من نسبت به زندگی پیشینم رو زیر سئوال برد.
با این حساب الان که فکر می کنم می بینم، تمومی فکر و خیالاتی هم که در هر زمینه ای تو من به وجود می آد و من با خودم می گم که حتما این موضوع تو زندگی قبلیم برام به وجود اومده ، می تونه جزئی از همین زندگی من در گذشته ای نه چندان دور باشه که من اون ها رو از خاطر بردم و با یه تلنگری مثلا دیدن یه شی یا شخص یا شنیدن یه صدایی تو من اون خاطره زنده شده باشه.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

فرشته محافظ ________

5 دیدگاه

  • 1. كاكتوس(غرغرو)  |  2009/12/19 در 8:18 ب.ظ.

    نميدونم چرا حس ميكنم اين تناسخ رو اونقدر ها هم نميشه انكار كرد يعني نه ميشه ثابت كرد نه انكار .اما اينكه يك چيزهايي تو گذشته ايه كه تو ذهنت ايم شده اما تو بعضي جاها خودي نشون ميده رو قبول دارم.

  • 2. mahemoon  |  2009/12/20 در 8:10 ق.ظ.

    می دونی این تناسخ خیلی جالب انگیزه ولی بیا و با این موجودات مامانی مهربان باش.
    🙂

    برات یه نقشه کشیدم ولی بهت نمی گم تا قسمت بشه بیام ولایت 😀

    • 3. پری ناز  |  2009/12/20 در 11:04 ق.ظ.

      چه نقشه اییییییییییییییییییییییییییییی؟:-o ماماننننننننننننننننننن!

  • 4. خانوم جیغ!  |  2009/12/20 در 11:53 ق.ظ.

    من دقیقا باهات موافق ام اما هنوز گیر کردم بین فهمین دوره های قبلی زندگیم!

  • 5. غزلک  |  2009/12/20 در 5:25 ب.ظ.

    گاهی منم فکر میکنم دلیل ترسیدنم از چه چیزایی به خاطر زندگیای قبله.


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

