گناهی ندارم جز اینکه …

2009/12/09 at 7:47 ق.ظ. 17 دیدگاه

خیلی ها براتون سئوال پیش اومد که گناهم چیه که مشمول این چنین رفتاری از یه شخصی میشم.
بذارید براتون بگم.
گناهی ندارم جز اینکه عقایدم با یه عده متفاوته.
گناهی ندارم جز اینکه نمی تونم مثله یه عده عقایدم رو مخفی کنم.
گناهی ندارم جز اینکه عقایدم برام مقدسه و با تهدید یه عده نمی تونم جا خالی کنم و میدون رو بدم به اون عده، حتی اگه اون تهدیدها نگاه های تحقیر آمیز و یا پوزخندهایی از روی غرور کاذب طرفم باشه که با همون نگاه ها و پوزخندها میشه فهمید که تو دلش چی داره می گه!!!
گناهی ندارم جز اینکه کشورم رو دوست دارم.
گناهی ندارم جز اینکه رو یه عده تعصب بیجا و کاذب ندارم.
گناهی ندارم جز اینکه که چشام داره جنایت ها رو می بینه و یا به قولی چشام رو جنایات نبستم.
گناهی ندارم جز اینکه دارم می بینم چی داره به سرمون می آد.

….

پی نوشت: کامنت آخر پست قبلم رو بخونید. البته به جز قسمت آخرش.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

واجب ُ ال بی محلی روز ِ من

17 دیدگاه

  • 1. .:HoDa:.  |  2009/12/09 در 8:13 ق.ظ.

    مرنج و مرنجان و هر چه می خواهی بکن که زندگی در کردن است و از آنان مباش که که زندگی ايشان را می کند و نه ايشان زندگی را !
    .
    .
    چه باحال گفته بود!!
    البته تا اون قسمت هر چه ميخواهي بکنش رو من هم تائيد مي کنم… بقيه اش بي تربيتيه! 😉

    • 2. پری ناز  |  2009/12/09 در 8:17 ق.ظ.

      آره خوب . بقیش بی تربیتیه ولی اون قبلاش رو خیلی خوشم اومد.

  • 3. دختره  |  2009/12/09 در 9:43 ق.ظ.

    منم نمیتونم بی تفاوت باشم ولی همه بهم میگن باش:(

  • 4. مــژده | جمع دخترونه  |  2009/12/09 در 12:00 ب.ظ.

    آدم خیلی از واقعیت ها رو میبینه و نمیتونه دم بزنه و اگرم دم بزنی = محکوم شدن و متحم شدن ! 😐

  • 5. مــژده | جمع دخترونه  |  2009/12/09 در 12:26 ب.ظ.

    متهم !
    فارسیم نصب نبود کلمات فارسی رو کش میرفتم :)) واسه همینم غلط تایپیدم 🙂

  • 6. hamed  |  2009/12/09 در 2:06 ب.ظ.

    اینا همش گناهه ! چرا مرتکب گناه میشی !؟ مگه بچه مسلمون نیستی ؟!

    • 7. پری ناز  |  2009/12/09 در 5:51 ب.ظ.

      :دی

  • 8. نقش ونگار  |  2009/12/09 در 2:42 ب.ظ.

    سلام
    پری ناز مرتب می خوانمت ولی آنقدر سرعت پایین است یک ماه باید صبر کنم این صفحه باز شود.
    خدا را شکر که کنسرت بهت خوش گذشته راهش همین است جیغ زدن. پست بعدی هم مربوط به کنسرت بود . بعدیش یادم نیست.
    اما امر به معروف را خوب امدی.
    اینم که هستم
    مواظب خودت باش.

    • 9. پری ناز  |  2009/12/09 در 5:52 ب.ظ.

      مرسی از اینکه وقت گذاشتید بانو

  • 10. سمبوسه خانم  |  2009/12/09 در 3:07 ب.ظ.

    سلام عزيزم
    چقدر دلم بارت تنگ شده بود

    خيليها با خيليهاي ديگه متفاوتن و همين زندگي رو ساخته اما اينكه با اون تفاوتها چگونه برخورد كنيم خيلي مهمه …

    كلاً دوست ندارم ناراحت باشي نميدونم چرا ؟

    • 11. پری ناز  |  2009/12/09 در 5:52 ب.ظ.

      مرسییییییییییی

  • 12. تارا میرکا  |  2009/12/09 در 11:35 ب.ظ.

    داری مجبورم می کنی ببرمت تو لینکدونی بالایی… (توصیه های تارا به شما)
    در اسرع وقت این تغییر رو انجام میدم…

    بـــــــــــــــوس

    • 13. پری ناز  |  2009/12/10 در 8:45 ق.ظ.

      مرسی تارا جوووونم:ایکس:ایکس:دی لطف می کنی.

  • 14. عالیه  |  2009/12/10 در 7:16 ق.ظ.

    حالا اینو داشته باش که تو مذهبی هستی و با این همه آدم مذهبی تو کشور باز شاهد پوزخندهاشون هستی. ما رو در نظر بگیر که تا از عقایدمون می گیم یا از چیزایی که ذهن ما رو به خودشون مشغول کرده به جای مباحثه ی باحال و گرم کلا واسه ما متاسف می شن و نصیحت می کنن و فکر می کنن خدا هستن. تازه بعضی وقتا مجبوریم همرنگ جماعتشون شیم تا متضرر نشیم که این خیلی ناراحت کننده هس!
    امان از این ملت

    • 15. پری ناز  |  2009/12/10 در 8:48 ق.ظ.

      امان از این ملت. می باید با اون ها بود تا از گزند ها در امان بود.

  • 16. دختر نارنج و ترنج  |  2009/12/10 در 9:36 ب.ظ.

    پریناز من
    مشکل اینه که ما هنوز یاد نگرفتیم که اینجا اگه وبلاگ توست خونه توست و من نباید فضول حرفات باشم! به خودت مربوطه که توی سرت چی می گذره و می خوای اینجا بنویسیش و من اگه خوشم نمیاد باید برم بمیرم!!! (منظورم اینه که خب نیام اینجا دیگه!!!!!)
    بی خیال باش… مردم به خدا بیکارن! میان وبلاگتو می خونن بهت لن ترانی هم می گن.. می آن خونه ت بهت هزار تا نیش و کنایه می زنن، زنگ می زنن حالتو بپرسن رسما (دور از جون شما) جنازه ت رو تحویلت می دن و می رن.. کی ما قراره یاد بگیریم که هرکسی برای خودش حقی داره خدا عالمه!!!!

    • 17. پری ناز  |  2009/12/10 در 9:38 ب.ظ.

      هیچ وقت.


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

