سلمونی

2009/12/06 at 8:30 ب.ظ. 8 دیدگاه

مردم ما بی جنبن. با یه آهنگ شاد رقصشون می گیره و دس زدنشون دنیا رو بر می داره. من به شخصه چون می دونم این جور جاها و کنسرتا سراسرش این جور مسائل توشه هیچ وقت پام رو توشون نمی ذارم و بابتشون پول خرج نمی کنم.
این جمله رو خانومی کاملا مدرن و امروزی ، داخل آرایشگاه می گفت.
نیازی به توصیف عکس العمل من وجود نداره. فقط یه جمله ای که خودم خیلی کیف کردم با گفتنش به اون خانوم این بود.
تا زمانی که افرادی با عقاید و افکار شما تو جامعه ی ما وجود داشته باشه، اون آزادی و دموکراسی که همیشه خواهانش بوده و هستیم به دست نمی آریم.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

کنسرت واجب ُ ال بی محلی

8 دیدگاه

  • 1. غزلک  |  2009/12/06 در 8:56 ب.ظ.

    اینم نظریه دیگه!
    حالا به این خانوم بگو همین کنسرت با همین آدما تو لاس وگاسه!سرو دست نمیشکونه واسش؟!

  • 2. كاكتوس(غرغرو)  |  2009/12/06 در 9:18 ب.ظ.

    نميدونم بعضي ادما جاي فكر خدا بهشون چي داد؟

  • 3. مــژده | جمع دخترونه  |  2009/12/06 در 9:54 ب.ظ.

    موافقم
    به نظر من برای خیلی خوب جوابش رو دادی 😀

  • 4. .:HoDa:.  |  2009/12/07 در 7:23 ق.ظ.

    :))))))))
    گل گفتی به خدا!!!

  • 5. ستاره  |  2009/12/07 در 10:27 ق.ظ.

    با اين جور آدمها نبايد بحث كرد چون اينا اصلا تو باغ نيستند اينا فقط در حد زنگ تفريح هستند

  • 6. hamed  |  2009/12/09 در 1:46 ب.ظ.

    و طبق معمول دنبال بحث سیاسی و دعوا کردن بودی آهاااا ؟! :-?!

    • 7. پری ناز  |  2009/12/09 در 5:44 ب.ظ.

      من مثله بچه ی آدم نشسته بود سر جام و بهه حرفا گوش می کردم. اون دختره خودش شروع کردهه و می دونی که من در این طور مواقع نمی تونم ساکت بشینم:دی

  • 8. دختر نارنج و ترنج  |  2009/12/10 در 9:43 ب.ظ.

    طفلکی مردم ایران! فکر کن… بی جنبه هستن که با یه شادی کوچولو دست می زنن و خوشحالی می کنن…
    به قول تو خوب بود مملکت رو می سپردن دست این خانوم!!!!!!!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

