کنسرت

2009/12/05 at 6:57 ق.ظ. 13 دیدگاه

تا الان ده بار اومدم اینجا و گفتم که جو گیرم ولی دیگه دیشب جو گیری من به حد اعلای خودش رسیده بود. رفتیم کنسرت محسن یگانه.
هر چقدر بگم که چقدر خوب بود کم گفتم. خوب چی کار کنیم؟ مگه چند بار تو سال این جا کنسرت برگزار می شه. آخرش 3 یا 4 بار و از اون 3 یا 4 بار چند دفعش رو آدم همت می کنه بره. 1 یا 2 بارش و از اون 1 یا 2 بار چند دفعه یکی مثل محسن یگانه می شه که سالن رو بترکونه ، هیچکی.
تو سالن جای سوزن انداختن نبود. یعنی 2500 نفر فقط واسه یه سانس کنسرت. اون قدر تقاضا زیاد بود که حتی یه سانس هم بهش اضافه کردن.
محسن یگانه که زیاد آهنگ شاد نداره. همون یکی دو تا آهنگ شادش رو که داشت می خوند، چقدر منت و خواهش کرد از مردم که سر جای خودتون هر قری می خواین بریزین رو بریزین. از جاتون پا نشین. جدا مردم هم کلی همکاری کردن.
دلم سوخت واسه خودمون. انقدر که همش زندگیامون پر از غم و غصس یه جشنی، کنسرتی ، چیزی که پیش می آد دیگه خودمون رو می کشیم که بخوایم نهایت استفاده رو از اون جشن ببریم.
حالا حساب کنین آهنگ های محسن یگانه ، شادهاش هم یه غمی توش هست ، بعد اون وقت مردم با اون آهنگ ها سرجاشون می رقصیدن. من هم که دیگه خودم رو کشتم انقدر خوندم و جیغ زدم . طوریکه کنسرت وقتی تموم شد از خجالت نمی تونستم دور و برم رو نگاه کنم:دی:|

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

این چه رنگیه؟ سلمونی

13 دیدگاه

  • 1. ماه مون  |  2009/12/05 در 7:51 ق.ظ.

    منم میخوام

    خوش به حالت من خیلی صداش رو دوس دارم.
    پس حسابی خوش گذشته 🙂

  • 2. ماه مون  |  2009/12/05 در 7:52 ق.ظ.

    همیشه به خوشی و کنسرت و این صحبتها
    من صداش رو خیلی دوس دارم
    🙂

  • 3. دخترحاجی  |  2009/12/05 در 8:04 ق.ظ.

    خوش به حالت.
    پس حسابی خوش گذروندیا.
    دلم کنسرت خواست D:

  • 4. هانا  |  2009/12/05 در 8:17 ق.ظ.

    نمدونم چرا من هركاري كردم نشد بيام كنسرته! هيچكي پايه نبود. خوچ به احوالت!

  • 5. بانو  |  2009/12/05 در 8:25 ق.ظ.

    کجا برگزار شد؟؟؟
    بلیطش چند بود
    دلم خواست

  • 6. Hami  |  2009/12/05 در 9:27 ق.ظ.

    ماشالله ماشالله عجب دختره سنگینی …. واسه خودش آروم نشسته بود اونجا داشت دو انگشتی دست میزد……

    آبروی ما رو بردی تو با اون کارات :D:D:D

  • 7. badoom  |  2009/12/05 در 10:09 ق.ظ.

    vay kamelan darket mikonam.manam ye consert ke miram koli jigh mizanam.akheresham saramo mindazam paeen o miam biroon 😀

  • 8. خانوم زیگزاگ  |  2009/12/05 در 2:58 ب.ظ.

    خوشحالم که بهت خوش گذشته خوشگلم :*

  • 9. آ * ن * ت * ی * گ * و * ن * ه  |  2009/12/06 در 11:07 ق.ظ.

    اینقدر غم توی دلامونه که فقط دنبال یه بهونه ایم برای لبخند زدن …

  • 10. دختره  |  2009/12/06 در 2:16 ب.ظ.

    =)) خوب کردی انقدر از این بی آبرو بازیا دوس دارم.

  • 11. لیمو  |  2009/12/06 در 6:26 ب.ظ.

    واااااااااااااااااااااااااای
    خوش به حالت اصلا نمیدونستم اونجا کنسرت داره
    وگرنه با کله خودمو میرسوندم
    خیلی ناراحتتتتتتتتتتتتتتتتتم عجب فرصتی از دستم رفتا
    امیدوارم حسابی خوش گذرونده باشی
    ای کاش منم بودم یه کم جیغ جیغ میکردم

  • 12. دختر نارنج و ترنج  |  2009/12/10 در 9:50 ب.ظ.

    خوشحالم که رفتی و یکی دو ساعت بهت خوش گذشته…
    من فقط یکی دو بار در طول عمرم کنسرت رفتم اما خب به نظرم اجرای زنده کلا خیلی دلچسبه.

    • 13. پری ناز  |  2009/12/10 در 9:52 ب.ظ.

      شدیدا!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

