پیرمردِ راننده

2009/12/03 at 8:41 ق.ظ. 6 دیدگاه

به پیرمرد راننده که پیشونی و چشاش از تو آینه مشخصه نگاه می کنم. هی دقت می کنم. هی دقت می کنم. نمی دونم چرا هیچ نشونی از خستگی و رنج کشیدن و تحمل سختی های فراوون نمی بینم. یا من خیلی بی احساسم و نمی تونم هیچ چیزی رو از تو چهره ی کسی بخونم یا دیگران زیاده از حد با احساسن که تو چهره ی بچه ها معصومیت و تو چهره ی پیرمردها رنج و سختی فراوون رو می بنین.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

های !!! این چه رنگیه؟

6 دیدگاه

  • 1. hamed  |  2009/12/03 در 9:55 ق.ظ.

    احتمالا بی احساسی چون هر وقت به من نگاه میکنی فکر میکنی شادم و هیچیم نیست :D:D:D

    • 2. پری ناز  |  2009/12/03 در 9:57 ق.ظ.

      :)))))))

  • 3. دخترحاجی  |  2009/12/03 در 10:05 ق.ظ.

    پیره مرده زیادی خوش گذرونده بوده سر حال بوده

  • 4. نگار(خانه ی ژله ای)  |  2009/12/03 در 10:46 ق.ظ.

    ساده ای دیگه!! پیرمرده چند روز پیش رفته پوسته صورتش رو کشیده و لیزر کرده و آمپول تزریق کرده و اینا!! اونوقت تو از توی آینه دیدیش به خودت شک کردی!!…واقعا هنوز اعتقاد داری آدما قیافه های خودشون رو دارن؟؟ :دی

  • 5. كاكتوس(غرغرو)  |  2009/12/03 در 1:12 ب.ظ.

    شايد اون برداشتي كه تو ذهنه ادماست باعث ميشه همه رو ين طور ببينه

  • 6. ق  |  2009/12/03 در 1:37 ب.ظ.

    سلام مطالب خوبي داريد به منيز سر بزنيد.سپاس.www.timaa.ir


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

