سی نما

2009/11/27 at 9:51 ق.ظ. 12 دیدگاه

به نظرتون بین فیلم های کتاب قانون و نیش ِ زنبور و زندگی شیرین کدوم رو انتخاب کنم که امروز برم سینما؟
بعد هم یه چیزی. این راسته که می گن بعدازظهرهای جمعه ،سینما پر از سربازهاییه که مرخصیه بعدازظهر روز جمعشونه و می آن سینما؟

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

شایعه پراکنی نیش و زنبور

12 دیدگاه

  • 1. عالیه  |  2009/11/27 در 10:08 ق.ظ.

    من اگه جات بودم فیلم زندگی شیرین رو از لیستم حذف می کردم. از این کمدی های بی سر و ته جواد رضویانیه!
    کتاب قانون گویا در مورد مذهب و رفتارهای ملت ایرانه پرویز پرستویی هم بازی می کنه.
    نیش زنبور هم گفتن متفاوت ترین کمدی ساله. شاید این حرف فقط در حد تبلیغ باشه. می تونی ریسک کنی و بری نیش زنبور رو ببینی!رضا کیانیان هم که توش هست و خب کیانیان بازیگر خیلی خوبیه.

    :)) سینما پر سرباز! تصور کن! می شه عین جنگ جهانی دوم!

  • 2. بانو تمشکی  |  2009/11/27 در 10:28 ق.ظ.

    زندگی شیرین رو دیدم . . . قشنگه جواد رضویان کولاک کرده تقریبا !

    اما اون دو تای دیگرو ندیدم !

    من که خیلی دوست دارم کتاب قانون رو برم . . . اونم فقط به خاطر بازی معرکه ی پرویز پرستوئی !

    نمیدونم !
    اما زندگی شیرین هم بدک نیست ! جالبه !

    واقعا ؟!

    من تاحالا ندیدم ! البته سینماهای انقلاب رو که تعریفشو خیلی شنیدم !! که ی همچین چیزی هست اما جای دیگه نه !!

    ولی خوش بگذره :*

  • 3. بانو مریم  |  2009/11/27 در 10:49 ق.ظ.

    کتاب قانون
    بخاطر پرستوئی
    بقیه ش باید لوس باشه

    کدوم سینما اخه
    من انقلاب و امام حسین میرفتم آره دیدم
    ولی طرفای خودمون نه

  • 4. لبخند پنبه ای  |  2009/11/27 در 11:11 ق.ظ.

    میگم ! کتاب قانون رو بذار این هفته باهم بریم ! :دی !
    بعدش اینکه نمیدونی اصفهانی تا کی رشته ؟ :دی

    • 5. پری ناز  |  2009/11/27 در 7:10 ب.ظ.

      اوکی. خوب:دی

  • 6. كاكتوس(غرغرو)  |  2009/11/27 در 11:15 ق.ظ.

    كتاب قانون فك كنم بهتره ها.

  • 7. مانا  |  2009/11/27 در 11:15 ق.ظ.

    زندگی شیرین که هیچی . به نظرم بین نیش و زنبور و کتاب قانون & کتاب قانون رو بری بهتره !

  • 8. لبخند پنبه ای  |  2009/11/27 در 11:16 ق.ظ.

    گویا کنسرت لغو شده !

    • 9. پری ناز  |  2009/11/27 در 7:10 ب.ظ.

      اوهوم. باید بریم پول ها رو پس بگیریم

  • 10. مژده  |  2009/11/27 در 11:51 ق.ظ.

    اون سوال دومت جوابش فکر کنم «نه» باشه! چون این مربوط میشد به زمانهای خیلی قدیم. من یادمه تو اون موقع به دنیا نیومده بودی D:
    الان دیگه فکر نکنم اینطوری باشه ولی اگه از جهت امنیتش میگی خوب کلا جمعه ها تنها از خونه نری بیرون خیلی بهتره! چه برسه سینما!

    من هنوز هیچ کدوم از این فیلما رو ندیدم ولی نیش زنبور رو پیشنهاد میدم. واسه جمعه یه فیلم طنز بهتره. آخه شنیدم کتاب قانون زیاد طنز نیست. زندگی شیرین هم که ظاهرا مث طنزای تلویزیونیه. فکر نکنم به درد بخوره.

  • 11. دختره  |  2009/11/27 در 1:17 ب.ظ.

    والا من فقط زندگی شیرین رو دیدم. اصلا خوشم نیومد به درد پسر بچه های 12 ساله میخوره که حرفای توش رو تیکه کنن و بگن.

  • 12. علی  |  2009/11/27 در 8:49 ب.ظ.

    خدا رو شکر ، من جز اون دسته از سربازایی هستم که در عمرم فقط یکی دو بار اومدم سینما .


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

