شایعه پراکنی

2009/11/25 at 6:58 ب.ظ. 23 دیدگاه

یادم می آد راهنمایی که بودم ، زنگ هایی که درسامون زود تموم میشد، دور هم میشستیم و به فکرمون می رسید که کارهای خارق العاده و مردم آزاری انجام بدیم.
یکی از اون روزها که دور ، دور ِ خشایار اعتمادی و مریم حیدرزاده بود ، تصمیم گرفتیم یه شایعه ای مبنی بر اینکه مریم حیدرزاده و خشایار اعتمادی با هم ازدواج کردن رو درست کنیم و به بچه های کلاس بگیم. به یکی گفتیم تعجب کرد. به اون یکی گفتیم ، اون یکی هم تعجب کرد ، به اون یکی همین طور . تا رسیدیم به یکی دیگه.
گفتیم خبرداری؟
گفت ، چی رو؟
گفتیم ااااوووووه. چقدر از مرحله پرتی. مریم حیدرزاده و خشایار اعتمادی با هم عروسی کردن.
گفت: آآآآآآآآآآآآآآآآآره. تو. مجله خوندم این مطلبو. آره . از قبل خبر داشتم.
ما رو می بینین.
همه این طوری: :)):))
بیچاره دختره .

حالا حکایت اینه که مثله اینکه مرگ بهروز بقائی هم از اون شایعه ها بوده و ایشون زنده هستن.

پ.ن:شما چی تا الان شایعه ساختید؟ بهترین و بدترین شایعه ای که شنیدید چی بوده؟

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ماشاالله، هزار ماشاالله. سی نما

23 دیدگاه

  • 1. دختره  |  2009/11/25 در 7:20 ب.ظ.

    جدی میگی شایعه بوده؟
    نه فضولیم خوبه ولی شایعه پراکنی بلد نیستم.:))

    • 2. پری ناز  |  2009/11/25 در 7:21 ب.ظ.

      مثله اینکه شایعه بوده

  • 3. ماه مون  |  2009/11/25 در 7:37 ب.ظ.

    عجب شیطونی بودی تی جان قوربان.
    یادم نمی یاد شایعه پراکنی کرده باشم دارم فکر می کنم ….

    • 4. پری ناز  |  2009/11/25 در 7:47 ب.ظ.

      :))

  • 5. غزلک  |  2009/11/25 در 7:43 ب.ظ.

    وای چه کار باحالی میکردید:دی

    • 6. پری ناز  |  2009/11/25 در 7:47 ب.ظ.

      :دی

  • 7. سمانه م.  |  2009/11/25 در 8:48 ب.ظ.

    پرینااااااااااااااااااااااااااااااااااااز
    مگر اینکه دستم به تو نرسههههههههههههههههههههه
    من یه شب واسش گریه کردم :((
    من اون شبم هر چی گشتم دیدم خبری نبود راجع به این، بعد اومدم دیدم نوشتی یه نسبتی با دوستت داره گفتم خوب میدونی 😦
    حالا شما فقط آرزو کن من پام به ایران نرسه 😀

    • 8. پری ناز  |  2009/11/26 در 3:36 ق.ظ.

      :)))))))) به خدا تقصیر دوست خواهرمههههههههههههههههه. اون گفت دایی دوستشه!!!!تقصیر من نبید:دی …حالا شما بیا ایران یه کاریش می کنیم

  • 9. نگار(خانه ی ژله ای)  |  2009/11/25 در 9:35 ب.ظ.

    فک کنم توی این چند سال اخیر دهمین باره که شنیدم بهروز بقایی مرده!! یعنی تا خودم نرم و گورش رو بکنم باورم نمیشه!!…حالا مرده یا زنده است بالاخره؟؟

    • 10. پری ناز  |  2009/11/26 در 3:37 ق.ظ.

      زندست. دیشب شبکه باران گفتش برای سلامتیش دعا کنین:دی

  • 11. مژده  |  2009/11/25 در 10:53 ب.ظ.

    :)) خوشحال شدم که شایعه بوده. حالا این یکی کار خودت نبوده که؟!

    ببین من در مقابل سوالای این شکلی کاکلا هنگ می کنم. اصلا حافظه م تعطیل میشه. ولی بهترین شایعه ای که می شنیدم مربوط میشد به تعطیلی مدارس به خاطر برف و … که بیشتر وقتا هم غلط از آب در می اومد. :))

    بقیه شایعه های خوب هم چون سیاسیه نمی تونم بگم D:

    • 12. پری ناز  |  2009/11/26 در 3:37 ق.ظ.

      برف و شایعه در مورد تعطیلی مدرسه ها رو خوب اومدی:))

  • 13. .:HoDa:.  |  2009/11/26 در 6:14 ق.ظ.

    ديدي گفتم شايعه است! :))))
    .
    من تا حالا خودم شايعه نساختم، ولي بعضي شايعه ها رو با ذوق و شوق بسيار ، پخش کردم
    مثل قضيه نيما فلاح که مي گفتن پسر افسانه بايگانه :mrgreen:

    • 14. پری ناز  |  2009/11/26 در 8:00 ق.ظ.

      نشنیده بود این شایعه رو. فک کنم به شهرستان ها نرسید:دی

  • 15. عالیه  |  2009/11/26 در 7:41 ق.ظ.

    (آیکون ضرب انگشتان روی میز! یا قیافه ی طلبکار) زنده است! که اینطور!
    :دی
    آره ولی از مردم آزاری های اون موقع اینارو بیشتر یادمه که کفش یکیو یهو از پاش درمیاوردیم و با کفشش فرار می کردیم یا کوله شو قایم می کردیم تو یه جای خفن. یا مثلا کوله شو بالای تخته کلاسشون آویزون می کردیم یا کوله شو پر آشغال می کردیم. یکی از دوستام که پشت ما می نشست وسط کلاس به ما سوزن می زد!!!

    • 16. پری ناز  |  2009/11/26 در 8:01 ق.ظ.

      :)) از تو مردم آزار تر تو دنیاع وجود داره؟

  • 17. مهدی نامور  |  2009/11/26 در 9:04 ق.ظ.

    شایعه شده بود که وبلاگمان را همه می خوانند، که اصلا به مذاقمان خوش نیامد، اما شایعه ی این که استاد زمین شناسی مهندسی نیامده است از آن شایعه هایی بود که همیشه به دل می نشست!

  • 18. بانو مریم  |  2009/11/26 در 10:00 ق.ظ.

    من میخواستم بعدش بهت بگم ولی گفتم ولش کن چون گفتی دوست خواهرت فامیلشه
    تمام سایتای خبری رو زیر و رو کردم هیچی نبود… خیلی تعجب کردم

  • 19. یاسمن  |  2009/11/26 در 12:38 ب.ظ.

    ای چاخان.از اولش هم می دونستم شایعه است.آخه تو چی دیدی از این شایعه پراکنی و سر کار گذاشتن مردم.حیا کن دختر.بیا و دست بکش از این کارها.زشته.بده .خوب؟؟؟؟

    • 20. پری ناز  |  2009/11/26 در 1:09 ب.ظ.

      آی مردم.آی بچه ها. همه زیر سر همین دختره بوده. خودش بهم گفت که مطمئنه:))

      • 21. خان عمو  |  2009/11/27 در 5:28 ق.ظ.

        خوب كردي ياسمن جون!خواهرتو گذاشتي سر كار؟حالا شايعه ها رو بذارين كنار بياين يه خبر دست اول بدم حالشو ببرين!يادتونه شهره خواهر شهرام خواننده پيرنشدني!تو يكي از اين tvهاگفته بودكه آرزوش اينه كه بياد ايران؟هفته پيش بعد از كنسرتش تو دوبي با هماهنگي سفارت اومد تهران!البته بهش گفته بودن كه بايد بري اطلاعات تعهد نامه اي هست اونوامضا كني.تو اين يه هفته مهمون وزارت اطلاعات بوده وقراره از شنبه آزاد شه براشم يه برنامه ترتيب دادن كه عيد غدير تو سالن برج ميلاد كنسرت بده!!!!خبرش چطوربود؟توپ بود نه؟!چي؟فهميدين؟تابلو بود كه شايعه س؟

      • 22. پری ناز  |  2009/11/27 در 6:04 ق.ظ.

        بخدا عمو باور کردم:))))))))))) lصلا من خیلی زود باورم :O :))))))

  • 23. نیلوفرانه  |  2009/11/26 در 4:53 ب.ظ.

    عجب کارایی می کردی !!


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

