خوش آیند

2009/11/17 at 7:51 ب.ظ. 9 دیدگاه

گاهی اوقات اونقدر نسبت به بعضی از افراد حس های منفی پیدا می کنم که هرچیزی هم که مربوط به اون فرد باشه( حتی اگه بهترین هم باشه ) ،احساس نه چندان خوش آیندی رو تو من به وجود می آره.
نمونش یکی از دوست های بابام که گروه مستان رو بهش معرفی کرده.
اونقدر من نسبت به این دوستش حس منفی دارم که با وجود شعرهای بسیار بسیار عالی و با مفهوم این گروه نمی تونم دلم رو با این گروه راضی کنم.
دانلود یکی از آهنگ های این گروه

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

چند همسری قسمت دوم چند همسری

9 دیدگاه

  • 1. مژده  |  2009/11/17 در 8:05 ب.ظ.

    اشکال نداره. حالا من گروم مستان رو معرفیش می کنم که خوشت بیاد D:
    (آیکون یک خودشیفته! )

    ولی جدی می فهمم چی میگی. ولی با تلقین زیاد حل میشه. باید به این فکر کنی که همونطور که اون دوست پدرت این گروه رو دوست داره شاید خیلی از کسایی که واقعا شخصیتشونو قبول داری هم دوسش داشته باشن. بعد کم کم دیدت عوض میشه.

  • 2. نقش ونگار  |  2009/11/17 در 10:12 ب.ظ.

    مراقی باشید
    هکری با این آدرس میل میفرستد و کل سیستم را از کار می اندازد ایمیل را باز نکنید و ژاک کنید به لیست شما هم میل می زند
    SIMON25@HOTMAIL.CO.UK
    به همه بگویید.
    مثل من .همین احساس را دارم

  • 3. دختره  |  2009/11/18 در 6:46 ق.ظ.

    =)) کاملا درک میکنم.

  • 4. بانو مریم  |  2009/11/18 در 7:28 ق.ظ.

    بیچاره گروه مستان
    :دی

  • 5. خان عمو  |  2009/11/18 در 8:25 ق.ظ.

    اصلا بیا یه جوردیگه نگاه کن.چون گروه مستان رو دوست داری پس اون دوست باباتم دوست داشته باش.چطوره؟یه کم سعی کن !میشه!!

    • 6. پری ناز  |  2009/11/18 در 8:31 ق.ظ.

      این هم حرفیه ها

  • 7. غزلک  |  2009/11/18 در 11:21 ق.ظ.

    من هم همین طوریم

  • 8. حامد  |  2009/11/21 در 3:57 ب.ظ.

    دقیقا منم همینجوریم…. ولی خیلی چیز بدیه … اینجوری آدم نمیتونه با واقعیتها کنار بیاد …..!

    • 9. پری ناز  |  2009/11/21 در 6:26 ب.ظ.

      اوهوم:-(


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

