خیلی گیجم

2009/10/25 at 2:11 ب.ظ. 18 دیدگاه

کلا اینکه امروز یه عالمه شانس باهام یاربود، اگرنه ممکن بود به جرم سرقت دستگیر بشم.

امروز تو ماشین در حال رانندگی بودم که مامان زنگ زد و ازم خواست که براش مجله ی مورد علاقه ی جدولش رو بخرم.
من هم جلوی جایی که مجله رو داشت پارک کردم و رفتم و خریدم رو کردم و اومدم که سوار ماشین بشم ، هی دزدگیر ماشین رو زدم ولی در باز نمیشد. صدای دزدگیر می اومدها ولی در باز نمی شد. بیشتر از سه یا چهار بار این کار وانجام دادم. هی رفتم درهای عقب رو امتحان کردم. در های جلو رو امتحان کردم. دیدم نخیررررر!!! درا باز نمی شن.
یهو چشم افتاد به ماشین عقبی و دیدم ماشین خودمون ماشین پشتیست:دی و ماشین خودمون داره به من با خنده می گه ، خیلی پرتییییییییی!
___________________________________________________________________
بعد هم اینکه:
با Internet Download Manager دارم فیلم Love Happens رو دانلود می کنم. البته از قبل شروعش کردم. یکی و نصفیش رو دانلود کردم ولی امروز که اومدم بقیش رو بذارم برای دانلود نمی تونم. یعنی دارم قسمت دوم از فایل رو دانلود می کنم و 63% ازش تا دیشب دانلود شد ولی حالا نمی دونم بقیش رو چه طور باید بذارم واسه دانلود.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

و آن زمان که حامد سرباز می شود گیلان باغ چایی داره، پیله دریا ماهی داره!

18 دیدگاه

  • 1. alieh  |  2009/10/25 در 2:45 ب.ظ.

    :)))) آره خوش شانس بودی!

    در مورد قسمت دوم مطمئن نیستم اما شاید اگه همون فایل رو بکشی تو تورنت یا فلش گت از ادامه ش دانلود شه. ولی اگه نشد به من مربوط نیست!! به من چه؟؟؟ ایشششه!!!

    • 2. پری ناز  |  2009/10/25 در 3:14 ب.ظ.

      فلش گت چی بیده؟

      • 3. alieh  |  2009/10/25 در 5:12 ب.ظ.

        flash get
        یه برنامه است دیگه!:دی
        واسه دانلود کردن!

      • 4. پری ناز  |  2009/10/25 در 7:00 ب.ظ.

        نمی دونستم

  • 5. نونوش  |  2009/10/25 در 3:52 ب.ظ.

    هاهاها !
    خانوم چه میکنی با درد فراغ سربازی » ؟ :دیییییییییییییی
    یادته اون موقع ها من تو وبلاگم مینوشتم و غصه میخوردم ؟ :دی
    حالا نوبت شماس ؟:دییییییییییییییییییی

    • 6. پری ناز  |  2009/10/25 در 4:02 ب.ظ.

      اوهوم:((((((((((

  • 7. .:HoDa:.  |  2009/10/26 در 5:00 ق.ظ.

    از چه سایتی داری دانلود می کنی؟
    لینکش مستقیمه؟ یعنی وقتی میذاری دانلود بشه، از چند نقطه شروع می کنه به دانلود و سرعتش هم بالاست؟
    اگر اینطور نیست و لینک مستقیم نیست، یعنی قابلیت Resume نداره
    باید بذاری از اول دانلود بشه
    در غیر اینصورت باید راحت Resume رو بزنی و ادامه اش بدی

    • 8. پری ناز  |  2009/10/26 در 8:48 ق.ظ.

      از Free offline با لینک رپید شیر

      • 9. .:HoDa:.  |  2009/10/27 در 6:24 ق.ظ.

        نه! یعنی مستقیم داری از رپیدشیر دانلود می کنی؟
        اگر آره خب اینجوری که قابلیت Resume نداره!!
        باید اول لینک رپیدشیر رو توی یه سایتی مثل رپیدباز بذاری و لینک مستقیمش رو بگیری
        رپیدباز رو هم اول باید توش عضو بشی 🙂

      • 10. پری ناز  |  2009/10/27 در 9:12 ق.ظ.

        ای بابا! حامد آخه همیشه از همینجا دانلود می کنه و می تونه بعد از دیسکانکت شدن دوباره از ادامش دانلود کنه!!!!حالا من چه کار کنم؟ از کجا می تونم فیلم با لینک مستقیم باز کنم؟

  • 11. مهراوه  |  2009/10/26 در 5:49 ق.ظ.

    برو رو برنامه صفحه RESTORE را باز كن برو تو قسمت FAILE NAME فايلت رو پيدا كن كليك راست كن دكمه استارت يا RESUME دانلود را بزن از ادامه شروع به دانلود ميكند بعد هم تو قسمت DACUMENT فولدر دانلود برات SAVE ميشود اميدوارم منظورت را درست فهميده باشم و توضيحم به دردت بخوره
    اين مسئله ماشين براي يكي از همكارهاي خانم اتفاق افتاد و 10 تا مرد هم رفته بودن سر كار كه ماشين رو درست كنن كلي خنديديم وقتي فهميديم ماشين اشتباهه

    • 12. پری ناز  |  2009/10/26 در 8:49 ق.ظ.

      اصلا گزینه restore رو پیدا نمی کنم

  • 13. دختره  |  2009/10/26 در 9:22 ق.ظ.

    یه بار مامان و بابام رفتن بیرون خرید.مامانم پیاده شده رفته تو مغازه،از مغازه که اومده بیرون رفته در ماشینو باز کرده نشسته توش ولی هی نگاه کرده دیدهتو ماشین هرجور آدمی هست جز بابام.کلی به مامان بیچاره ام خندیدن:D

    • 14. پری ناز  |  2009/10/26 در 9:26 ق.ظ.

      :)))))))آخی بنده خدا مامانت

  • 15. شمیم  |  2009/10/26 در 9:49 ق.ظ.

    پری ناز جان شما از مکان و زمان جشن پرشین بلاگ خبر داری ؟

    • 16. پری ناز  |  2009/10/26 در 10:04 ق.ظ.

      سلام خانوم. زمانش ساعت 16 الی 18 ، هفت آبان ماه پنج شنبه!. و بعدش مکانش هم تالار شهریاران جوان واقع درخیابان استادنجات الهی ، نبش خیابان ورشو .

  • 17. شمیم  |  2009/10/26 در 9:52 ق.ظ.

    نمی دونستی یعنی نمیدونی؟

  • 18. دختر نارنج و ترنج  |  2009/10/29 در 5:00 ب.ظ.

    پیش میاد خانومی…. نگران نباش.
    درباره اون دانلود هم متاسفانه نمی دونم… تونستی بالاخره بقیه فیلم رو بگیری؟


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

