سوءاستفاده ممنوع!

2009/10/20 at 8:57 ق.ظ. 16 دیدگاه

همیشه از بچگی این طور بودم. دوست داشتم تو جمع هایی که هستم برای خودم کسی باشم ولی نه با عوض کردن شخصیت خودم .
واسه همین هم هیچ خوشم نمی اومد برای اینکه دیگران با من موافق باشن و به نظرم احترام بذارن، نظرم و عقیدم رو عوض کنم و نظر و عقیده ی دیگران رو به اسم خودم به میون بی آرم.
همیشه خودم بودم.
چه تو زندگی واقعی و چه تو زندگی مجازیم که این وبلاگ بخش عظیمی از اون زندگی مجازی رو داره.
اون چیز هایی هم که این جا می خونید تماما نظرات خودمه که کاملا بهشون اعتقاد دارم و اصلا به دلیل به وجود آوردن بحث و تجمع نظرات و زیاد کردن بازدید کننده نیستش!
کما اینکه می بینید بعضی اوقات با وجود داشتن 5 تا دونه نظر هم مطالبم رو می نویسم و این هم هستش که هیچ وقت از وبلاگ های معروف برای جذب خواننده استفاده نکردم و نمی کنم.
وبلاگ ویولت نظر می ذارم و لینکش تو لینک هام هست فقط و فقط برای اینکه خودشو ، نوشته هاشو، شخصیتشو دوست دارم، نه چیزهای دیگه.
این هم بگم که وبلاگ ویولت فقط یه نمونه مثال بود.
سوءاستفاده از اسم و شخصیت و موقعیت کسی رو به خاطر به موفقیت رسیدن خودم به هیچ وجه دوست ندارم و دوست ندارم هیچ کس چنین تعبیری رو در مورد اینجا بکنه.
هرچند که اینجا تا موفقیت فاصله ی زیادی داره.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

اعتراض اگه شانس داشتم، اسمم شانس قلی خان بود.

16 دیدگاه

  • 1. مژده  |  2009/10/20 در 9:12 ق.ظ.

    فکر کنم خواننده های خاموشت خیلی بیشتر از اونایی که نظر میذارن باشه. چون بین 100 تا وبلاگ روز ورد پرس یه بار اسم وبلاگت بود. معلومه خواننده هات زیادن و این حتما به خاطر همین اخلاق خوبیه که داری. *:

    • 2. پری ناز  |  2009/10/20 در 9:42 ق.ظ.

      مرسی مژده جونم!:ایکس …تو چرا انقد دیر آپ می کنی؟

      • 3. مژده  |  2009/10/20 در 7:25 ب.ظ.

        یه چیز غم انگیز می خوام بنویسم که شک دارم! شاید ننوشتنش بهتر باشه. از طرفی حس می کنم تا ننویسم آروم نمیشم. واسه همین طول کشیده آپ کردنم.

      • 4. پری ناز  |  2009/10/20 در 7:30 ب.ظ.

        بنویس تا آروم شی!

  • 5. Emovi.like.no.other  |  2009/10/20 در 10:43 ق.ظ.

    مگه کی چی گفته حالا قوبونت بشم ؟!

    • 6. پری ناز  |  2009/10/20 در 12:58 ب.ظ.

      هیچکی بابا!!!!!!:دی

  • 7. alieh  |  2009/10/20 در 12:07 ب.ظ.

    من حس می کنم تو هنوز واسه بحثای پست های قبل ناراحتی! قربونت مگه اولین بارت بود که تو یه بحث اونم از نوع مذهبی شرکت می کردی؟! اگه بخوایم خودمون باشیم و عقیده ی خودمون رو داشته باشیم نباید از کسانی که در یک بحث عقاید خودشون رو در مقابل عقاید ما بیان می کنن ناراحت بشیم.
    در مورد سوء استفاده از نام دیگران. واسه چی همچین فکری کردی؟ تا جایی که یادمه تو همیشه مطالب خودت رو بر طبق عقاید خودت نوشتی.
    و سادگی گفتارت مطالبت رو خوندنی کرده:)

    • 8. پری ناز  |  2009/10/20 در 12:57 ب.ظ.

      نه عزیزم. ناراحت نیستم والله. ولی کلا گفتم!!!!!….راستی مرسی:ایکس

  • 9. دختره  |  2009/10/20 در 3:02 ب.ظ.

    حال میکنم باهات

    • 10. پری ناز  |  2009/10/20 در 5:02 ب.ظ.

      چاکریم خانوم:دی

  • 11. سمبوسه خانم  |  2009/10/21 در 4:28 ق.ظ.

    ميدوني چيه پريناز
    اما من مثل تو فكر نميكنم … من دچار يه نوه خودسانسوري هستم كه مجبورم …
    چون از وبلاگ قبليم تجربه بدي دارم

    اما اگه مشكلي نباشه ، معلومه كه آدم بايد خودش باشه . چون قراره يه كم سبك بشيم نه خسته تر …

  • 12. .:HoDa:.  |  2009/10/21 در 6:25 ق.ظ.

    گل گفتی به خدا!!
    به نظر من مزخرف ترین وبلاگ نویسا اونای هستن که می گن چون لینک ما رو نذاشتی (یا پاک کردی) دیگه لینکت نمی کنیم
    یا تا نظر نذاری براشون، برات نظر نمیذارن!!

    آخه یعنی چی؟ همه چیز رو باید بکنیم بده بستون و حساب دو دو تا چار تا براش نگه داریم؟

    مثلاً گیلاس تا حالا 100 دفعه گفته هر کی منو لینک کرده بگه تا لینکشو بذارم… بعد یه سری ها هم میومدن بهش غر می زدن چرا لینک ما رو نمیذاری!!!
    ولی من اصلاً حتی بهش نگفتم که لینکش رو گذاشتم
    خب آخه که چی؟
    خواننده اگر بخواد تو رو بخونه، چه لینک 100 جا باشه، چه هیچ جا نباشه، می خوندت!!
    اگر هم نخواد، تو همه وبلاگای دنیا هم باشه نمی خونه!

    مهندس خسته خوب چیزی نوشته بود… من می نویسم تاخونده بشم و منکرش هم نیستم! اما حاضر نیستم به خاطر این خونده شدن با همه کاسبکارانه برخورد کنم و پاچه ملت رو بیرم که یالا لینک منو بذار!!!
    من ترجیح می دم به مرور و با بالا بردن کیفیت کار خودم، خواننده های وبلاگم رو افزایش بدم.. نه اینکه پا بذارم رو دوش بقیه و بالا برم!

  • 13. نقش ونگار  |  2009/10/21 در 8:04 ق.ظ.

    سلام
    وا حالا چرا اینقدر عصبانی .
    شا د و سبز باشی.

  • 14. غزلک  |  2009/10/21 در 8:51 ق.ظ.

    به خاطر همین نوشته هات رو دوست داریم.

  • 15. حامد  |  2009/10/21 در 1:10 ب.ظ.

    این حرفت کاملا مورد قبوله چون من هر چی میگم فلان چیزو ننویس یا بنویس مگه تو گوش میدی !!!!
    البته این کارت جالب نیستا … اوووو :-w :
    😀

  • 16. دختر نارنج و ترنج  |  2009/10/22 در 10:13 ق.ظ.

    خیلی خوبه که همیشه خود واقعی ت هستی و کوتاه نمیای. این هم که از دیگرون و موقعیتشون برای بالا بردن خودت استفاده نمی کنی خیلی خیلی قابل تقدیره… نمی دونم چی باعث شده این پست رو بگذاری اما کسانی که تورو می شناسن (از طریق وبلاگت) می دونن چطور آدمی هستی و به همین دلیل دوستت دارن.
    همیشه موفق باشی عزیزم.


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

