بحث

2009/10/19 at 1:12 ب.ظ. 8 دیدگاه

همیشه همه چیز که نباید مطابق میلت باشه و اطرافیانت مطابق میلت حرف بزنن.:-)
عادت بدیه اگه بخوای این فکر رو بکنی.
بعد هم اینکه وقتی می آی وارد جایی می شی و شروع به بحث کردن با کسی در مورد موضوعی می کنی ، سعی کن جنبه ی خودت رو بالا ببری.
حالا اون جا چه می خواد وبلاگ باشه ، چه خونه ، چه محیط کار.
بعدا نوشت : قابله ذکره که آقای نامجو خودشون این کار رو بعد از خروج از ایران تقدیم به آقای سلیمی کردند.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

ادامه اعتراض

8 دیدگاه

  • 1. alieh  |  2009/10/19 در 3:22 ب.ظ.

    کاملا درسته!
    همه چیز که نباید مطابق میلت باشه. بذار دیگرون کار خودشونو با اعتقادات خودشون انجام بدن وقتی که ضرری به احدالناسی نمی رسونن. و از دست شون ناراحت نشو!
    *
    بحث کردن همینه! نباید ناراحت شی از دست کسی! داریم بحث می کنیم. معمولا توی بحث های جنجالی هر کسی ناخودآگاه یا شاید هم خودآگاه می خواد اعتقاد خودش رو غالب کنه. دلیلی واسه ناراحت شدن وجود نداره. خارج از بحث همه با هم دوستیم و به هم احترام می ذاریم:)

  • 2. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/19 در 3:47 ب.ظ.

    پریناز نامجو بت نیست. خدا هم نیست. مثل ما انسانه. دلیل نمی شه چون داره کار فرهنگی انجام میده وجه هه ی انسان بودنش رو کنار بذاریم و توقع هیچ گونه اشتباهی ازش نداشته باشیم. باید یاد بگیریم از شخصیت کسی بت نسازیم. کارش اشتباه بوده خب آره. مگه ما اشتباه نمیکنیم؟ فرقی بین ماها و اون نیست. نباید فکر کنیم چون آلبوم داده بیرون و هنرمنده یعنی نباید اشتباهی مرتکب بشه. (:

  • 3. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/19 در 3:49 ب.ظ.

    به نظر من جسارتش اینقد زیاد و تحسین برانگیزه که میشه از خطاهایی که تو این زمینه ازش سر میزنه چشم پوشی کرد.
    کار نامجو درست مثل این بود که بدون روسری بری تو خیابون الان. جامعه ی ما الان شرایطش رو نداره و این فرد رو به زندان یا اعدام محکوم میکنه! اما آخرش چی؟ بالاخره که باید شروع بشه از جایی… بالاخره که باید یکی بدون روسری توی این شرایط کنونی بره تو خیابون. نه؟
    این کار رو نامجو کرد

  • 4. maahoor  |  2009/10/19 در 3:50 ب.ظ.

    به نظرم مشکل اونجاست که شما فکر میکنی‌ از سر عناد این کار رو کرده شاید این آقای نامجو از عشقش این کار رو کرده کما اینکه من نوجوون که بودم قرآن را با آهنگ خودم میخوندم…چرا شما همه چیز را عناد میبینی‌؟ این یک دیدی بسیار متعصب خود برتر بین و خود مطلق بین هست همون که همه مسلمونها خودشون را از همه بر تر میدونن…(مسلمونها فقط ما ایرانیها نیستیم، بقیه مسلمونها اصلا ما را کافر میدونن. )

  • 5. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/19 در 4:02 ب.ظ.

    من وقتی جوابت به یکی از کامنتای پست قبلت رو خوندم فهمیدم مشکلت با چیه. مشکل تو با این لجبازیه نامجو بوده و اینکه حس کردی قرآن شده دست آویزش برای خالی کردن لجبازیش.
    حرف بقیه و من میدونی چیه؟
    الان اختلاف ما سر اون حس تمسخره ست. اینکه تو تمسخر رو برداشت کردی از طرز خوندن نامجو. اما من که گوش دادم اصلن این حس بهم دست نداد. یعنی هیچ حس بدی نداشتم بهش. واسه همین نمیتونم بگم نامجو قصد تمسخر داشته…

  • 6. لبخند پنبه ای  |  2009/10/19 در 4:14 ب.ظ.

    آی اگری ویت یو !

  • 7. رامونا  |  2009/10/19 در 5:27 ب.ظ.

    ولی نمی دونم چرا من دوس دارم همیشه همه مطابق میل من باشن! راس می گی این فکرا خیلی عذاب می ده آدمو!

  • 8. حامد  |  2009/10/21 در 1:13 ب.ظ.

    البته اگه بخوای با من بحث کنی که باید یه 1 ساعتی فقط گوش کنی من چی میگم 😀 نه ؟:D
    _____________________________________________________________
    پری ناز:
    بله بله.کاملا درسته!:دی


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

