محسن نامجو

2009/10/17 at 10:04 ق.ظ. 25 دیدگاه

نه خشکه مقدسم نه مذهبی شدید ولی به آقای محسن نامجو یه حس خیلی خیلی بد پیدا کردم.
آقای نامجو درست نبود اعتقادات مسلمونی ما رو انقدر راحت به تمسخر بگیری.
سعی کنید آهنگ جدید محسن نامجو که قرآن رو به شکل فجیعی خونده رو به هیچ وجه گوش ندید.
پ.ن: با اون آهنگ اولشون که قرآن رو خونده بودن هیچ کاری ندارم. اون بحثش جداست و دومی هم جدا!

پ.ن 2: قابل توجه بچه هایی که می گن نظرات رو به صورت نصفه می بینند، باید بگم که باید از بروزر ، اینترنت فایر فاکس استفاده کنن.

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

منم، دختر قاجاری! سنت شکنی

25 دیدگاه

  • 1. سمانه م.  |  2009/10/17 در 10:12 ق.ظ.

    من از اون اولشم از شخصی به اسم محسن نامجو خوشم نمی اومد، کلا هنر رو از افراد جدا می کنم ولی بعضی کارهاش رو دوست دارم.
    این آلبوم جدیدشم باهات موافقم به شدت. شنیدی میگن … بگیردت ولی جو نگیردت؟! الان حکایت ایشون و یه سریای دیگه اس.

  • 2. golbanpp  |  2009/10/17 در 11:23 ق.ظ.

    سلام دختر گلم
    دختر قاجاری!
    به به قول بر وبچه به نوستالو جیا علاقه پیدا کردی یاد شعر سهراب افتادم
    چه فرقی می کند. مهم اینست که خودت محکم باشی. جای همه اجداد را بگیری.:)

  • 3. ماه مون  |  2009/10/17 در 11:41 ق.ظ.

    من اصلا از این مردک بدم می یاد

  • 4. ماه مون  |  2009/10/17 در 11:42 ق.ظ.

    به نظر منم گلشیفته اشتباه بزرگی کرد با این مردک کنسرت اجرا کرد من عاشق گلی بودم ولی راستش نسبت بهش حس بدی پیدا کردم

  • 5. نونوش  |  2009/10/17 در 1:23 ب.ظ.

    کنجکاو شدم گوش بدم

  • 6. حامد  |  2009/10/17 در 1:54 ب.ظ.

    این نکتت ظریف و جالب بود!
    قابل توجه کسائی که دیوونه ی این خواننده ان !!

  • 7. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/17 در 2:16 ب.ظ.

    من اون آهنگی رو که می گی گوش دادم. راستش به نظرم چیز بدی نبود. یه آهنگ معمولی. شاید ما عادت کردیم که قرآن حتمن باید با اون سبک و مدل خاص تلاوت بشه و وقتی جور دیگه یی بخوننش حس خوبی بهمون دست نده. اینم یه مدل خوندن بود. من نه بی احترامی یی توش حس کردم و نه چیز بدی. اتفاقن یه حسن داره اینجور آهنگا اونم اینه که لاقل کسایی که هیچ وقت لای قرآن رو باز نکردن یا هیچ وقت قرآن گوش نمی دن مجبور میشن چند خطی از قرآن رو بشنون.
    اینم یه سبک بود. نظر نامجو بود. چرا حس می کنی اعتقاداتت به تمسخر گرفته شده پریناز؟
    اون دوست داره اونجوری بخونه قرآن رو و تو دوست نداری اونجوری بخونی و دوست داری یه مدل دیگه بخونی. این دو تا هیچ کدومش توهین و تمسخر علایق طرف مقابل نیست.

    • 8. پری ناز  |  2009/10/17 در 6:06 ب.ظ.

      پری ناز:
      نه نه زیگزاگ!!!! اون آهنگ اولش رو که قران رو با صوت خوند رو نمی گم. به هیچ وجه! تازه واسه خودم هم گفتم اشکالی نداره. ولی یه مرجع تقلیدی( نمی دونم کی)به اون آهنگ اول ایراد گرفته و ایشون در جوابش یه سوره ی قرآن رو با یه طرز فجیع و وحشتناکی خونده!!!!!!

      • 9. sargijje  |  2009/10/18 در 11:24 ق.ظ.

        اونی که ایراد گرفته مرجع تقلید نبوده قاری قران بوده عباس سلیمی یا هی همچین کسی. رفته ازش شکاین کرده و نامجو به خاطر همون آهنگ به 5 سال زندان فک کنم محکوم شد. این جدیده رو هم گوش ندادم چون از گلشیفته خوشم نمی اد

  • 10. yasaman  |  2009/10/17 در 2:40 ب.ظ.

    من از اولش هم حس خوبی بهش نداشتم.بع

  • 11. yasaman  |  2009/10/17 در 2:44 ب.ظ.

    نمی دونم چی شد یهو به بع بع افتادم
    اهم اهم !داشتم می گفتم.من از اولش هم حس خوبی بهش نداشتم.بعضی از شعرای آلبوم قبلیشو دوست دارم،اما حس می کنم آدم درستی نیست.شوخی با اعتقادات و مقدسات آدما اصلا درست نیست.حتی اگه قبولش نداشته باشی

  • 12. alieh  |  2009/10/17 در 2:54 ب.ظ.

    آلبومش رو دارم. در مورد شعر شمس به نظر من مشکلی وجود نداره. من به عنوان کسی که نه طرفدار نامجوئه و نه مخالفش:

    این که از آهنگ های یه خواننده خوشمون بیاد یا نه سلیقه ایه.اما در مورد بعضی از لیریک ها و آهنگای نامجو:
    می دونی آفریدن و بعد معرفی کردن سبک های نو تو ایران همیشه مشکل بوده به خاطر این که ایدئولوزی ها باعث شدن که مردم انقدر غرق در سنت ها بشن که هنرمند رو یه جورایی طرد کنن. انتقاد کردن از هنرمند خوبه اصولا انتقاد سالم خوبه. اما انتقادهایی که در ایران به هنرمندان مدرن می شه اساسا بی اساسه و غیرعلمی و از سر تعصب مردم به یه سری مسائله و نه چیز دیگه.
    می دونی یه جورایی برعکسش مثل این می مونه که مردم سر مشاغل خودشون هم تعصب دارن چه برسه به دین خودشون!! مثلا تو سریال های تلویزیونی ایران نه می شه از دکترها انتقاد (سالم) کرد نه از هنرمندها نه از مشاغل دیگه چون بعدش اینایی که مورد انتقاد قرار گرفتن از عوامل سریال شکایت می کنن!!

    الان هم با شنیدن این که لیریک موسیقی تلفیقی نامجو آیات یه سوره قرآنیه خیلی ها عصبانین و منتقد نامجو هستن. لحن نامجو در خوندن این آیان لحن مخصوص خودشه و اگه تعصب دینی خودمون رو کنار بذاریم فکر نمی کنیم که چون قرآن کتاب مقدسیه نباید با لحن مخصوص با آهنگ مخصوص خونده شه.

    • 13. پری ناز  |  2009/10/17 در 6:10 ب.ظ.

      عالیه اون آهنگی که هممون شنیدیم رو نمی گم! به جوابی که به زیگزاگ دادم نگاه کن!!! …خدا یا منو ببخش! واقعا ببخش!!!! ولی آیات قران رو به طرز فجیع و شرم آوری خونده

    • 14. سمانه م.  |  2009/10/17 در 9:34 ب.ظ.

      قبول دارید اونهایی هم که سنتی فکر می کنند باید به عقایدشون احترام گذاشت یا نه؟ یا احترام فقط اونجایی نعریف میشه که دلمون میخواد؟ سنت شکنی با تحقیر اتفاق نمی افته! در ضمن شاید مینیم این کار نیاز به یه توضیح مختصر داره از جانب آقای نامجو.

      • 15. پری ناز  |  2009/10/18 در 5:39 ق.ظ.

        می دونی چیه سمانه؟ من اصلا کاری به اولین آهنگ آقای نامجو ندارم. مشکل من آهنگ دومشه!!!! تو اولی قران رو با صوت خوند! با آهنگ خوند ولی تو دومی…

  • 16. كاكتوس  |  2009/10/17 در 3:29 ب.ظ.

    من كه نشنيدم اما چون نميدونم هدفش از اين كار چيه نميتونم به طور قطع بگم كار از اساس زشت يا بدِ

  • 17. آقای زیپ  |  2009/10/17 در 5:44 ب.ظ.

    ولی من فکر میکنم این آلبوم آخر نامجو یه شاهکاره!
    من نه تنها از اون آهنگ بلکه از تک تک آهنگای آلبوم آخرش خوشم اومد!
    شاید سبک خوندنش خاص باشه و نتونه عموم مردم رو جذب خودش بکنه (مثلاً خانوم زیگزاگ حال نمیکنه زیاد باهاش) اما من فکر میکنم نامجو یک نابغه است و این رو خیلی از بزرگهای موسیقی بهش اذعان کردند!

  • 18. alieh  |  2009/10/17 در 6:28 ب.ظ.

    پریناز می دونم کدومو می گی! من آلبوم جدیدشو دارم. سوره ی شمس رو خونده دیگه. کل شعرش آیات قرآنه. نظرم همونیه که بالاتر گفتم.

  • 19. alieh  |  2009/10/17 در 6:33 ب.ظ.

    اونایی که کله گنده ان تو دی.ن و هی ایراد می گیرن واسه خاطر خودشونه. چون اگه تو این همه قرن این تعصبات رو به وجود نمی آوردن الان این قدر تو این جامعه خاطرخواه نداشتن! تا بخوای بحث کنی راجع به خدا و مقدسات می گن کفره و اینو وارد عقاید مردم کردن. راستی! چطور یه آیه به نظر شما ایراد نداره خوندنش با لحن نامجو اما یه سوره ایراد داره؟! کمیت مهم تره؟!
    عاشق این پستتم! جای بحث زیاد داره. بذار باشه با بچه ها تبادل نظر کنیم:)
    مرسی

    • 20. پری ناز  |  2009/10/17 در 7:19 ب.ظ.

      باشه میذارم.

  • 21. مهراوه  |  2009/10/18 در 6:18 ق.ظ.

    غير دوتا از آهنگهاش حتي نتونستم تا اخر آهنگهاش تحمل كنم و گوشش كنم حالا ما 6 و 8 اما جون خودم آهنگهاش يه جور گوش خراشه

  • 22. .:HoDa:.  |  2009/10/18 در 9:10 ق.ظ.

    من این آهنگ رو که می گی نشنیدم
    ولی کلاً از نامجو خوشم نمیاد!
    حیف حجم دانلودم نیست که باهاش آلبوم این «مو قشنگ!» رو بگیرم؟

  • 23. زنجبیل بانو  |  2009/10/18 در 11:49 ق.ظ.

    نامجو وقتی اون اهنگ قدیمی رو تو ایران خوند که توش یه ایه قران و اورده بود کشوندش به دادگاه . البته بعدش تبرئه شد ولی بعد از اینکه از ایران رفت و طرفدار جنبش سبز شد دوباره دادگاه ایران پروندش رو به جریان انداخت و محکومش کرد به کفر . محسن نامجو هم تو یه مصاحبه گفت: من تا به حال رعایت میکردم و احترام میگذاشتم ولی حالا که در هر صورت محکومم دیگه خود سانسوری نمیکنم .

    باید بگم کاملا درست فکر کردید که نامجو اون ایه قران و برای مسخره کردن خونده ( چون یه جورایی از نزدیک میشناسمش و میدونم چه تیپ ادمیه میدونم )
    جالا نطر من راجع به اون اهنگ : من به شخصه اون اهنگ و دوست ندارم چون انقدر از اون سوره بدم میاد که من یاد کنکورهایی که تو ایران دادم میندازه که همیشه قبلش اینو میخوندن!! از طرفی هم به نطر مسخره میاد که اصلا ادم قران و اواز کنه !! به نظرم ادم بادید شعری که میخونه یه شعر پرمحتوا باشه . چون به قران اعتقادی ندارم اصلا برام قشنگ نیست .
    و اینکه هدفش مسخره کردن بوده فکر میکنم این به کسی ربط نداره !!
    در مورد اون قضیه سنت شکنی هم باید بگم کاملا مخالفم که کار بدیه . شما اگر به اسلام واقعا اعتقاد داری و پیغمبر و قبول داری باید بدونی که خود محمد یکی از بزرگترین سنت شکنان تاریخ بوده .
    دیگه نمیگم کجاها که خودت حتما تاریخ و خوندی و میدونی . حالا اینکه شما بگی محمد در برابر چیزهای بد سنت شکنی میکرده باید بگم از کجا انقدر مطمئنی که اون کارها بد بودن و از کجا انقدر مطمئنی که الان راهت درسته؟؟محمد تمام سنتهای قبیلش و برد زیر سوال و طرد کرد . ادمهای بزرگ هم همیشه سنت شکن بودن. همه ادمهاd عادی هم توطول تاریخ فکر میکنن که راهشون درسته . ولی واقعا کی میدونه چی درسته چی غلط؟؟

    • 24. پری ناز  |  2009/10/18 در 12:52 ب.ظ.

      راه درست از نظر تو چیه؟!!!!…ازنظر من اینه که دروغ نگم، دزدی نکنم، حق کسی رو پایمال نکنم، به کسی ضرر نرسونم!

      • 25. زنجبیل بانو  |  2009/10/18 در 1:12 ب.ظ.

        خوب اینها رو یهودیت هم گفته . بهاییهام همینو میگن ! پس باید بگیم کل دینشون درسته؟ عربهام فکر میکردن بت پرستی کار خوبیه . چرا محمد سنتشونو شکست و بهشون بی احترامی کرد؟؟؟


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

