منم، دختر قاجاری!

2009/10/15 at 6:19 ب.ظ. 16 دیدگاه

از آرزوهای همیشگی و دست نیافته ی زندگی من دونستن زندگی اجدادم بوده.
تنها چیزی که می دونم در رابطه با این مسئله بوده که اجدادم همگی تُرک بودند، به جز پدر بزرگ مادری که گیلک بود.
همیشه دوست دارم برم و پیداشون کنم. مثلا چه می دونم،بدونم پدر ِ پدربزرگم کی بوده. مثلا بدونم که چی شد ، مادربزرگ هام که خواهر هم بودن از یکی از شهرهای تُرک زبان به رشت مهاجرت کردن.یا اینکه چی شد که مادربزرگم با یه مردی که واسه شهرها دورتر از محل زندگیشون بود ازدواج کرد.
این ها رو نوشتم که بدونم تو این زمان از زندگیم فکرم رو چی به خودش مشغول کرده بود!

پ.ن: کاش جدم به قاجار برگرده!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

چرا؟ محسن نامجو

16 دیدگاه

  • 1. ماه مون  |  2009/10/15 در 7:58 ب.ظ.

    خدا بیامرز مادربزرگا که زنده بودن کلی در مورد شجره نامم باهاشون حرف می زدم .
    الانم تقریبا می دونم از کدوم نسلی هستم 🙂

    • 2. پری ناز  |  2009/10/16 در 4:10 ق.ظ.

      خدا بیامرزتشون!!!!…ولی چقد خوب!!!!خوش به حالت!!!

      • 3. ماه مون  |  2009/10/16 در 6:20 ق.ظ.

        راستی پری ناز من از اون صورت گردا و ابرو پیوسته ها بودم یعنی منم قاجاری هستم
        فکر ش رو بکن شازده بهم بگن ::))

  • 4. yasaman  |  2009/10/16 در 4:01 ق.ظ.

    یه دختر قاجار با ابروهای پیوسته! پس جریان اضافه وزن هم مربوط می شه به همین قضیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:D من رفتم. نزنیا

    • 5. پری ناز  |  2009/10/16 در 4:10 ق.ظ.

      می زنمت ها یاسمننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!!پررووووووووووووووووووووووووووووووووووو!!!!!:((((

  • 6. سمبوسه خانم  |  2009/10/16 در 5:34 ق.ظ.

    یه آقای پیری تو فامیل ما بود (خدا بیامرزش) که برای ما شجره نامه درست کرده بود اما هیچوقت به دستمون نرسید . امروز که اینو خوندم یاد اون افتادم . چقدر براش مهم بود که ما بدونیم از چه نسلی هستیم . آخه اجداد من آدمهای مهمی بودن . اِهه اِهه …

  • 7. alieh  |  2009/10/16 در 6:34 ق.ظ.

    منم خیلی دوس دارم خویشاوندان ندیده ام رو بشناسم و ببینم از نزدیک.
    باباجان! همه جدمون به آدم برمی گرده!!
    اما خداییش اگه حق انتخاب داشتم دلم می خواست اجداد من از گروه الحق و از گروه های عرفانی خفن می بودند.

  • 8. رامونا  |  2009/10/16 در 10:58 ق.ظ.

    پریناز در مورد پست قبل تو واقعا» فکر می کنی تقریبا» همه ی کسایی که می یان اینترنت در مورد اکثر چیزا یه نظر دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من کاملا» مخالفم
    حداقل تو وبلاگ خودم این بهم ثابت شده که همیشه 50 درصد مخالف نظر من بودن …
    حس می کنم اینترنت هم درست مثل فضای جامعه س
    یه عده مثل خودتن … یه عده کاملا» فرق دارن … یه عده در و داهاتین که حتی با خوندن نوشته هاشون می شه به این قضیه پی برد …. یه عده هم دقیقا» مثل عمله های تو خیابون می یان تو وب آدم و همون کارا رو به طور مجازی انجام می دن ….!!!!!!!!!!!!!!
    من فهمیدم که اتفاقا» اسگلها تو اینترنت خیلی بیشترن … با وبلاگ نوشتن نمی شه دید هیچ کسو عوض کرد … اونایی که می فهمن که خب مشکلی نداشتن از اول … اونایی هم که باید بفهمن اصلا» تو یه دنیای دیگه هستن و فقط بلدن فحش بدن. مغزشون سنگ شده

  • 9. نونوش  |  2009/10/16 در 2:36 ب.ظ.

    قاجار ؟ :دی
    نه بابا خیلی بد قیافه بودن…. :دی تو نسلت بر میگرده به نسل اجداد انجلینا جولی… خودتم میدونی :))))

  • 10. كاكتوس  |  2009/10/16 در 2:39 ب.ظ.

    حالا چرا قاجار؟اونا كه خوب نيستن . امير كبيري چيزي باشه بيتره ها

  • 11. fateme  |  2009/10/16 در 5:28 ب.ظ.

    salam
    man hamishe fekr mikonam gozashtegan ziad mohem nistan mohem alan adama hast
    hala chera ghajar??????

  • 12. خان عمو  |  2009/10/17 در 6:38 ق.ظ.

    یه ایمیل از حرمسرای ناصرالدینشاه برات فرستادم.میتونی تصویری از آرزوت رو ببینی.اگه وحشت کردی تقصیر من نیست.خودت خواستی!!!!!!!!

  • 13. .:HoDa:.  |  2009/10/17 در 7:30 ق.ظ.

    نه بابا!! زنای قاجار خیلی زشت بودن پریناز!!! با اون سیبیل هاشون :)))))))))))))))))))))))

    باز می گفتی آمیتیسی، چیزی… :mrgreen:

  • 14. خان عمو  |  2009/10/17 در 9:03 ق.ظ.

    ببین فرمتت ایراد داره نصفه دیده میشه
    ________________________________
    پری ناز:
    می دونم عمو. ولی آخه چی کار کنم؟ خسته شدم بس قالب عوض کردم. اصلا ورد پرس قاطیه

    • 15. خان عمو  |  2009/10/17 در 1:26 ب.ظ.

      خسته نشو عزیز دل.تلاش تلاش تلاش!خب؟راستی عکسهای آرزوتو دیدی؟

  • 16. حامد  |  2009/10/17 در 1:58 ب.ظ.

    خب میتونی از پدر و مادت شوع کنی , اگه به چیزه مثبتی نرسیدی میتونی از خاله ها و افراد مسن خانواده بپرسی .. البته بعضی ها که خیلی حال اینجور چیزا رو دارند میرن شهرهای محل زندگی پدربزرگاشون و در مورد این چیزا تحقیق میکنن, تو که اینجوری نیستی ! هستی ؟


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

