چرا؟

2009/10/14 at 7:32 ق.ظ. 15 دیدگاه

برای چی وبلاگ می نویسیم؟ برای کی وبلاگ می نویسیم؟ برای آدم هایی که موافق نظر ما هستند و هر چی ما می گیم ، میگن دقیقا باهات موافقم؟

مگه نه اینکه هدف از وبلاگ نویسی عوض کردن دید جامعه نسبت به یه سری عقایدی هستش که به غلط در بین بعضی از مردم جا افتاده؟
هممون میدونیم که دید حداقل اکثریت کسایی که از اینترنت استفاده می کنن نسبت به تقریبا تمامی مسائل یکیه و یا اگه هم نباشه با کمی اختلاف و بحث به سرانجام میرسه.
ولی برای عوض کردن دید بقیه ی مردم چه کار باید کرد؟
مگه نه اینکه مردم عامی ( نمی گم خودمون خاصیم و علامه ی دهر) دیدشون با من و تو فرق داره؟
حالا ممکنه بعضی ها بگید که بعضی از وبلاگ نویس ها فقط برای دل خودشون می نویسن.
باشه. شما بنویسید ولی من ِ نوعی که بیشتر مطالب وبلاگم در مورد جامعه و حوادث پیرامونشه چی؟
نمی دونم چرا دارم این ها رو می نویسم ولی واقعا با خودم هی دارم می گم خوب که چی؟
این همه دارم می نویسم که به خودم ثابت کنم که ما این همه مشکل داریم و نمی تونیم برای بهبودش کاری کنیم؟
دیروز دکتری که پیشش بودم بهم میگه برا چی وبلاگ می نویسی ؟ میخوای دنیا رو عوض کنی؟

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

یک بار و یک بار منم، دختر قاجاری!

15 دیدگاه

  • 1. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/14 در 7:59 ق.ظ.

    من وبلاگ تو رو می خونم می رم با مامانم که اهل اینترنت نیست حرف می زنم. وسط بحث بابامم میاد وسط. بعد بابام اگه بحثی سر این مسئله بشه حرفای قابل قبولی که من زدم رو به عمه م می گه. عمه م به بچه هاش و و و …

    حتی اگه اینا نباشه درصد زیادی از کاربرای اینترنت رو نسل آینده تشکیل می دن درسته؟ بعد اون بچه های نوجوونی که وبلاگای ما رو میخونن و تعدادشون کم هم نیست حتی شده از روی تقلید کارای ما رو انجام میدن.
    و ماها هم سعی می کنیم نسل بعد از خودمون رو با فرهنگ تر با بیاریم. فکر نکن کارت بی تاثیره پریناز. فکر می کنی چند نفر از اعلامیه های اینترنتی مثلن 13 آبان برای تجمع باخبرند؟ چه جوری پخش میشه این اخبار؟ حتی تی وی و رسانه های خارجی هم برای اطلاع رسانی میان سراغ وبلاگ ها.

    من وبلاگ مینویسم و حرفام رو می زنم. 500 نفر میخونن. از بین این 500 نفر دو نفر به فکر فرو میرن و 498 تای دیگه بیخیال میرن. همون دو نفر بعدها میشن 4 نفر 8 نفر… بعد از طریق وبلاگ میتونم برم تو رسانه ها صحبت کنم. اونجا جای 500 نفر میلیون ها نفر حرفام رو میشنون از بین این میلیون ها نفر 10 نفرم به فکرفرو برن کافیه. اینقد دست کم نگیر کارت رو. تو با کسی که فقط روزمرگی هاش رو مینویسه فرق داری.

    • 2. پری ناز  |  2009/10/14 در 8:09 ق.ظ.

      این هم که می گی هستش ولی بعضی اوقات حس می کنم این وبلاگ نویسیم بی ثمره!!!

  • 3. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/14 در 8:00 ق.ظ.

    من کامنتینگت رو نصفه میبینم پریناز. فکر کنم اشکال از قالبته. چون وبلاگای دیگه هم که این قالب رو دارن برام همینجوری هستند. جملات رو تا آخر نمیتونم بخونم. یه فکر کن 😦

    • 4. پری ناز  |  2009/10/14 در 8:07 ق.ظ.

      جدی؟ ای بابا؟!!!! این قالب ها هم من رو دارن دیواااانه می کنن!!!:((((

      • 5. پری ناز  |  2009/10/14 در 8:10 ق.ظ.

        ولی زیگزاگ گمن که الان باز می کنم نظرات رو کامل می بینم!!!

  • 6. golbanpp  |  2009/10/14 در 9:34 ق.ظ.

    سلام
    سوال جالبیه . برای چی وبلاگ می نویسیم . برای اینکه اگر جای دیگری بنویسیم اجازه انتشار این حرفها را نداریم. دنیا را عوض نمی کنیم ولی با دنیای دیگران آشنا می شیم.
    عدالت زیر سوال است . در مورد اعدام بهنود و دلآرا و خیلی های دیگر.
    دیشب خواب می دیدم وبلاگت را می خوانم .
    شاد و سبز باشی

    • 7. پری ناز  |  2009/10/14 در 10:27 ق.ظ.

      آخی:o جدی؟ حالا موضوع پستم در چه مورد بود؟

  • 8. كاكتوس  |  2009/10/14 در 11:14 ق.ظ.

    درسته كه ديدِ اكثريت استفاده كننده ها از اينترنت و وبلاگ خونها با هم تقريبا يكي ي اما ببين مثلا تو خيلي از موارد و مشكلات كه براي تو يا كس ي ديگه پيش مياد با اينكه تو جامعه زياد ي اما شايد كس ِ ديگه اي مثل تو بهش توجه نكرده باشه يا اصلا يك رفتاري زشتي رو كه يكي داره و نميدونه اون رفتارش چه تاثير بدي توي زندگي آد م ها داره وقتي تو از اين رفتار مينويسه شايد يكي از كسايي كه اون كار رو انجام ميدن بفهمن كه چه كار ِ نامناسبي بوده و دست بكشن ازش .به نظرم يك نفرم يك نفر ِ .
    نظر زيگزاگ هم در مورد ِ اين موضوع دقيقا درست ِ هر يك نفري كه وبلاگ تو رو ميخونه حداقل به 2 نفر ِ ديگه اطلاع رساني ميكنه يا توي جاي ديگه در مورد ِ اون مسئله بحث ميكنه و بقيه رو هم اگاه ميكنه.

  • 9. alieh  |  2009/10/14 در 12:11 ب.ظ.

    خیلی از حوادثی رو که در ایران اتفاق میفتن از طریق وبلاگ ها متوجه شون می شیم. خیلی از برنامه ریزی های مردمی از طریق وبلاگ ها انجام می گیره. وبلاگ نویسی انقدر اهیمت داره که س ی ا س ت ازش می ترسه!

  • 10. متين  |  2009/10/14 در 2:59 ب.ظ.

    گاهي هم واسه درد و دل كردن مينويسيم . خوبيه اينجا اينه كه ديگه كسي از روي غرض و مرض نمك رو زخمت نميپاشه .

  • 11. آرش  |  2009/10/14 در 3:49 ب.ظ.

    حالا کی خواست دنیا رو عوض کنه این وسط ؟

  • 12. ماه مون  |  2009/10/14 در 9:01 ب.ظ.

    ولی من فکر می کنم وبلاگستان تاثیر آنچنانی روی فکر افراد نداره . مثل 4 سال قبل که معین توی نت نفر اول انتخابات بود ولی تو دنیای اونور نت یه اتفاق دیگه افتاد.
    اینم باید بدونیم و باور کنیم خیلی ها اونی نیستن که توی نوشته هاشون هستن .
    پری ناز زیاد نباید به یه سری چیزها گیر داد.
    با نظر زیگزاگ موافقم تا حدی .
    مثلا من یه فیلم معرفی می کنم همین که حتی یه نفر بره اون فیلم رو ببینه و خوشش بیاد برای من کافیه چه بسا خیلی ها خوششون نیاد.
    کاری می کنم که خودم راضی باشم و خوشم بیاد.

  • 13. سمبوسه خانم  |  2009/10/15 در 7:28 ق.ظ.

    اولاً که به قول خودت هدف هر کس از وبلاگ نویسی فرق داره . من مینویسم چون سبک میشم . چون تخلیه روانی میشم . اما تو مینویسی و چون دنبال جواب میگردی و براش پیدا نمیکنی بیشتر سنگین میشی

    به نظرم آدم خودشو عوض کنه بهتره ، چون 100% نمیتونه دنیا رو عوض کنه . مگه نه ؟

  • 14. رافونه  |  2009/10/17 در 7:29 ق.ظ.

    یا من شمایم یا شما منی!

    نمی دونم خیلی برام عجیبه چیزهایی رو که توی فکر منه و نمی تونم بنویسم شما خیلی خوب می نویسی.

    موفق باشی عزیزم

  • 15. حامد  |  2009/10/17 در 2:00 ب.ظ.

    خب بعضی ها با نوشتن وبلاگ آروم میشن… بعضی ها دوست دارن آدمای جدیدی تو زندگیشون پیدا شه … و همینطور علایق دیگه … هر کسی هدفی داره که این کارو میکنه و ممکنه شخصی هم باشه !


من در توئیتر

  • انقده بدم می آد بگم گوجه سبز. 6 years ago
  • آلوچه می خوریم!:دی 6 years ago
  • بیکار که باشی خواب بهت غلبه می کنه. 6 years ago
  • زندگی چیست؟...خواب و خواب و خواب. 6 years ago
  • تا چند وقت دگه هر کی طرفدار رئیس جمهور محترم باشه ، باید یواشکی بگه. داره خطری می شه 6 years ago

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

