سوژه مورد نظر در دسترس نمی باشد.

2009/10/08 at 4:10 ب.ظ. 12 دیدگاه

نمایشگاه نیروی انتظامی:
غرفه ها رو یکی یکی رد می کنیم و می رسیم به یه غرفه ای که توش یه سری عکس گذاشتن و عکس هاشون هم به اصطلاح بدون شرحه
داریم عکس ها و نقاشی ها رو یکی یکی می بینیم که می رسیم به یه عدد عکس.
تو عکس دو تا دختر و یه پسر داشتن با هم صحبت می کردن.:-)

وای خدای من عجب فاجعه ای!!!!!مگه میشه دختر و پسر با هم صحبت کنن؟

آهان. سوژه وجود خارجی نداشت و این باعث شد که برادران جان بر کف اون بنده های خدا رو سوژه ی خودشون انتخاب کنن!!!!

Entry filed under: دسته‌بندی نشده.

نامه اي به خانوم برومند تهدید به قتل

12 دیدگاه

  • 1. parastookesefid  |  2009/10/08 در 6:28 ب.ظ.

    واقعا» كه حال آدم را به هم ميزنند بعد اينهمه سال هيچي عوض نشده كه بدتر هم شده
    ___________________________________________________
    پری ناز:
    چی می خواست عوض بشه خانوووووم؟

  • 2. alieh  |  2009/10/08 در 6:29 ب.ظ.

    نمایشگاه هنرهای نیروی انتظامی بود؟:دی
    نه ببین، می خواستن بگن مردم! ببینید که ما دیدیم این پسر دخترا رو، اما نگرفتیمشون!! ما خیلی خوبیم!!:دی البته از کجا معلوم، شاید بعد از گرفتن عکس گرفته باشندشون!!
    _____________________________________________________
    پری ناز:
    اوهوم. تو شهرداری. بغله پست. برو سوژه ی خندست فقط اونجا!!!!! یه سورپرایز هم برات داره:)))

    • 3. alieh  |  2009/10/09 در 11:21 ق.ظ.

      چه سورپرایزی؟!:دی جایزه می ده؟! با چادر باید بریم؟:))

  • 4. دختر حاجی  |  2009/10/08 در 9:06 ب.ظ.

    حماقت می روید !!!!
    ________________
    پری ناز:
    الان حرفت کنایه داشت. منی که میرم حماقت کردم یا اونایی که اون عکس رو گرفتن؟

  • 5. ستاره  |  2009/10/09 در 8:48 ق.ظ.

    الان هم این نمایشگاه هست؟؟
    خدا کنه باشه تا یه توفیقی نسیب من کافر بشه که برم متحول شم …
    مگر اصلا ما در ایران اسلامی چیزی به اسم گفتگو داریم؟؟؟
    حالا چه پسر با دختر چه دختر با دختر..
    اصلا گفتگو حرام است..

  • 6. ستاره  |  2009/10/09 در 8:50 ق.ظ.

    راستی من لینکتون کردم با اجازه…..:دی
    _______________________________
    پری ناز:
    خواهش می کنم . باعث خوشحالیه . بعد هم اینکه فک می کنم هنوز هم باشه. البته تو رشت

  • 7. دختره  |  2009/10/09 در 9:21 ق.ظ.

    وای وای 2 تا دختر و یه پسر؟ حالا چیکار کنیم؟ جامعه به گند کشیده شد رفت.
    ________________________________________________
    پری ناز:
    اون هم تو برف

  • 8. HaMi  |  2009/10/09 در 9:56 ق.ظ.

    شاید راست میگن!!! تو این جامعه اینجور چیزا خیلی عجیبه !
    مگه ما اسلامی نیستیم ؟!
    _________________________________________________
    پری ناز:
    مگه اینطوری نمی گن که زن باید هم پای مرد تو تمام جاها باهاش باشه؟

    • 9. alieh  |  2009/10/09 در 11:28 ق.ظ.

      در نهج البلاغه ایشون فرمودن که سعی کنید زناتون از خونه بیرون نرن و بهتره کسی رو غیر از شوهرشون نشناسن!!

    • 10. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/09 در 4:00 ب.ظ.

      پریناز جون اینا همش جنبه‌ی تبلیغات داره واسه اسلام. و گرنه از این خبرا نیست عزیزم. والا اون چیزی که من تو نهج‌البلاغه دیدم و جاهای دیگه اینطور به نظر می‌رسه که اسلام واقعی همون اسلام طالبانیه!!
      صد رحمت به همین جمهوری اسلامی خودمون!!!!
      __________________________________________________________________
      پری ناز:
      نمی دونم چرا این رو می گید؟ ولی من به این مسئله اعتقاد دارم و مطمئنم که هر چی تو نهج البلاغه و قران اومده به خاطر شرایط زمانی و مکانی بوه که وجود داشته!!!اگرنه اسلام ما اون اسلامی نیستش که حتی الان هم وجود داره!!! اسلام فراتر از این حرف هاست!!!
      مثلا مشروب حرامه ولی به نظر من اون مشروب و اون فتوا رو بنا به شرایط اون زمان داده بودند نه اینکه برای این روزهای ما باشه
      مقصودم اینه که اسلام رو باید درک کنن و همین طور قران!!!!

  • 11. كاكتوس  |  2009/10/09 در 2:31 ب.ظ.

    دختر ِ من از همين جاهاست كه جامعه فاسد ميشه ديگه.

  • 12. Mrs.ZigzaG  |  2009/10/09 در 3:58 ب.ظ.

    اگه سوِژه‌ی مورد نظر رو می‌ذاشتن که خودشونم می‌شدن سوژه!! اونوقت همین تو می‌یومدی تو وبلاگت هرهر می‌خندیدی بهشون! :دی


من در توئیتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

لوگو ها

جمــع دختــرونه Face Off :  رو در رو با وبلاگ نویسان

